loading...
مجله نسیم| سرگرمی و تفریحی و عاشقانه مجله نسیم| سرگرمی و تفریحی و عاشقانه و دیدنی و مدل و عکس بازیگران و دیدنی و مدل و عکس بازیگران
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
مجله مثبت اندیشی و موفقیت 1 300 junior
مجله سرگرمی و تفریحی و عاشقانه 1 225 junior
بازار موبایل و تبلت و بازار خودرو 1 247 junior
آیا می دانید هایپر فایل کجاست ؟ نمی دانی ؟! 1 231 junior
کی جرعت داره رضا زاده را بلند کنه !!! 1 208 junior
عکس چهره بدون آرایش طلا گلزار 1 254 punky
عکس جدید سلفی الناز شاکردوست 1 222 punky
در عرض یک ماه ابروهای پر پشت و زیبا داشته باشید 1 204 punky
با تمرینات تناوبی وزن خود را کاهش دهید 1 211 punky
جزئیات ازدواج و ماه عسل سام درخشانی و همسرش 1 202 punky
عکس های از پرستو صالحی در فیلم طیب 1 237 punky
در چه کشورهایی چه کارهایی توهین محسوب میشود 1 246 punky
عکس های جدید متفاوت زنان بازیگر معروف95 1 220 punky
چهره های معروف در اینستاگرام سری 95 1 240 punky
مناظر فوق العاده زیبا از طبیعت..! 1 205 punky
عکسهایی از برکه ای با نیلوفرهای آبی غول آسا..! 1 203 punky
عکس های بسیار دیدنی از زیباترین دریاچه های دنیا.. 1 195 punky
عکس جنیفر لوپز در بعد از ظهر در کنار عشق هایش 1 185 punky
تصاویر دیدنی از شلوار مخمل رنگی + لینک خرید و توضیحات 1 194 punky
مدل جذاب ساق طرح لی +خرید 1 207 punky
مجله نسیم بازدید : 278 جمعه 10 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

فیلم های جذابی که باید منتظر آنها باشیم: از دراکولای رضا عطاران تا فروشنده...

اینطور به نظر برسد که در ادامه سال جدید فیلم های خاصی اکران نشود اما باید منتظر ماند چرا که فیلم های جذاب زیادی برای اکران مانند دراکولا رضا عطاران و فروشند اصغر فرهادی باقی مانده اند!

 

در ادامه خواهید دید ...

اکران فیلم های جذاب در ادامه سال 95

سوالی که بعد از گیشه شگفت انگیز نوروز 95 مطرح می شود این است: آیا سینمای ایران در طول سال ظرفیت و پتانسیل کشاندن مخاطب میلیونی به سالن ها را دارد؟ یا تمام دارایی هایش را در ابتدای سال به حراج گذاشته؟ پرونده پیش رو حلاجی داشته های سینمای ما برای خرج کردن در سال 95 است.

با نگاهی به فهرست فیلم ها و نیز بازیگران آن ها، می توان از بابت جور بودن جنس سینما مطمئن بود و به تداوم موفقیت فعلی امید داشت. حالا که مخاطبان زیادی به سینماها آمده اند و جو سینما رفتن عمومی شده، چندان منطقی نیست که مردم این عادت را کنار بگذارند، مگر آن که دلایلی غیر از کیفیت فیلم ها مطرح باشد. فیلم های اکران نوروز همگی توان سرگرم کردن مخاطب را دراند و کسی که به سینما می رود، از کرده اش پشیمان می شود!

 این خود مهم ترین دلیل است که کارشناسان سینما را متقاعد می کند با صدای رسا از تداوم و رونق سینما صحبت کنند. در این میان سهم بعضی ها برای داغ نگه داشتن گیشه بیشتر است: رضا عطاران، پیمان قاسم خانی، اصغر فرهادی، شهاب حسینی، محمدرضا گلزار و هدیه تهرانی. در این مطلب، فیلم های هر بازیگر و کارگردان را آنالیز کرده ایم و گفته ایم چرا می توانند موفق باشند.

رضا عطاران؛ Reza Attaran

چه فیلمی دارد؟ دراکولا
ژانر فیلم؟ کمدی وحشت

ماجرا چیست: رضا عطاران بعد از «خوابم میاد» و «رد کارپت»، ایندفعه همه مخاطبانش را غافلگیر کرده و دست روی پدیده عجیبی به اسم دراکولا گذاشته است. قصه فیلم به شدت جذاب است. ماجرا از این قرار است که یک دراکولا با بازی لوون هفتوان برای اینکه خن یک نفر را بخورد به خانه اش می رود. صاحبخانه، رضا عطاران است؛ معتادی که وضعیت خوبی هم ندارد. دراکولا خون این معتاد را می خورد و از قضا خودش هم معتاد می شود. حالا این دراکولای معتاد باید با وضعیت جدیدش کنار بیاید.

پتانسیل موفقیت: وقتی اسم رضا عطاران روی یک کار باشد، ردخور ندارد که با استقبال زیادی رو به رو می شود و در سینماهای نمایش دهنده جا برای سوزن انداختن هم گیر نمی آید. اینجا اما عنصر جذاب مهمتری وجوددارد: «یک دراکولا» امکان ندارد مردم بشنوند فیلمی با محوریت دراکولا اکران شده و به طرفش جذب نشوند. مخصوصا اینکه تصاویر منتشر شده از گریم بازیگران مختلف، به شدت ترغیب کننده است. بنابراین دراکولا، حتی اگر ساختار ضعیف یا فیلمنامه متوسط داشته باشد، با وجود این بازیگران تحت هر شرایطی فروش خوبی می کند.

میزان فروش احتمالی: همه چیز برای این مهیاست که فیلم «دراکولا» با کفی چهار میلیارد و سقف هفت میلیارد فروش کند. البته این تهدید هم وجوددارد که مردم با این ژانر ارتباط برقرار نکنند و به خصوص خانواده ها از آن خوششان نیاید. با این حال قطعا پایین تر از چهار میلیارد فروش برایش قابل تصور نیست.

گیشه آخرین فیلم
رضا عطاران سال گذشته با فیلم «نهنگ عنبر» سامان مقدم، سر و صدای زیادی به راه انداخت. این فیلم، فروش فراوانی کرد و باعث شد چشم های همه از تعجب باز بماند. عطاران از همین اول سال با فیلم «من سالوادور نیستم» منوچهر هادی هم بدجوری ترکاند. این فیلم برخلاف انتظار، نزدیک به یازده میلیارد فروخت و عطاران در همین ابتدای سال توانست عنوان پولسازترین بازیگر سال 95 را به اسم خودش بزند.


محمدرضا گلزار؛ MohammadReza Golzar

چه فیلمی دارد؟ از محمدرضا گلزار به احتمال فراوان فیلم «سلام بمبئی» ساخته قربان محمدپور در اکران عیدفطر روی پرده می رود. او فیلم های «خشکسالی و دروغ»، «مادر قلب اتمی» و «دلم می خواد» را هم در نوبت اکران دارد که حتی اگر هم به اکران برسند، شانس «سلام بمبئی» از سه دیگر بیشتر است.
ژانر فیلم؟ «سلام بمبئی» یک فیلم ملودرام است.

ماجرا چیست: «سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه است و داستان یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر یک عشق می شوند و همین سرآغاز فصل تازه ای از زندگی آن ها است.

پتانسیل موفقیت: گلزار همیشه در گیشه موفق بوده و گلیم خود را از آب بیرون کشیده. در «سلام بمبئی» جنس اطراف او جورتر است و می توانند کمک او در فروش فیلم باشد. بنیامین بهادری و همسر جدیدش شایلی، یکی از این موارد است که شاخک های خیلی ها را برای دیدن آن ها در قابل سینما حساس کرده.

 مورد بعد بازیگران هندی فیلم هستند و مهمتر از آن محبوبیت فیلم های هندی پیش تعداد زیادی از هموطنان است. آن طور که کارگردان گفته فیلم براساس مولفه های سینمای هند تولید شده. نکته دیگر غیبت چهارساله گلزار از اکران است؛ فیلم هایی که بازی کرده به دلایل مختلف به اکران راه نیافته اند که حالا به کمک «سلام بمبئی» آمده است.

میزان فروش احتمالی: با توصیفی که ذکر رفت حداقل فروش «سلام بمبئی» پنج میلیارد است. فیلم ظرفیت فروش تا دو برابر این را هم دارد!

گیشه آخرین فیلم
«تو و من» آخرین فیلم است که از محمدرضا گلزار اکران عمومی شده؛ در سال 1391. فیلم در تهران به فروش 6,500,620,500 تومانی رسید (براساس آمار رسمی فارابی). این میزان فروش برای یک فیلم در سال 91، رقم زیادی نیست اما دلیل اصلی این ناکامی را باید در خود فیلم جست و جو کرد. «تو و من» قصه ای نو ندارد و پرداختش هم تکراری است، در سالی هم اکران شد که سوپراستارها در گیشه دچار استیصال بودند و اگر فیلم بی کیفیت می بود، به فروش نمی رسید.


هدیه تهرانی؛ Hedieh Tehrani

چه فیلمی دارد؟ عادت نمی کنیم
ژانر فیلم؟ ملودرام

ماجرا چیست: فیلم قصه جذابی دارد و نقطه شروع و پایانی درستی برایش تعریف شده. داستان درباره دو زوج است که زندگی شان به واسطه خیانت یک طرف، شک طرف دیگر و نهایتا به میان آمدن پای یک مرگ، به جاهای باریک می رسد. فیلم فضایی معمایی و شبهه برانگیز دارد و به فیلم های معمایی سینمای اصغر فرهادی شبیه است. خصلت مهم فیلم این است که از ابتدا تا پایان مخاطب را درگیر می کند.

پتانسیل موفقیت: «عادت نمی کنیم» فیلم خاص و متفاوتی نیست. یک فیلم ملودرام است که ابراهیم ابراهیمیان تلاش کرده آن را یکی دو پله بالاتر از فیلم قبلی اش «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» بسازد. نکته قابل توجه فیلم این است که هدیه تهرانی و محمدرضا فروتن، 19 سال بعد از بازی در فیلم «قرمز» کنار هم قرار گرفته اند و مجددا قصه ای برمبنای خیانت و شک را پیش می برند. در این میان حضور ساره بیات و حمیدرضا آذرنگ هم کنار آن دو، اتفاق خوبی را رقم زده. همین بازیگران به احتمال زیاد، فروش فیلم را تضمین می کنند.

میزان فروش احتمالی: اگر بپذیریم که هدیه تهرانی هنوز بعد از این همه سال، می تواند به فروش یک فیلم کمک تاثیرگذاری بکند، می توانیم تخمین بزنیم که فیلم در بهترین حالت ممکن، دو میلیارد می فروشد. البته این احتمال چندان قوی نیست. در حال حاضر نمی شود درباره میزان محبوبیت هدیه تهرانی برای مخاطبان نسل جدید اظهارنظر کرد. چون نه ابراهیمیان کارگردان خیلی شناخته شده ای است نه فضای فیلم طوری است که برای عامه مردم جذابیت خاصی داشته باشد.

گیشه آخرین فیلم
«پل چوب» مهدی کرم پور، آخرین فیلمی بود که با بازی هدیه تهرانی اکران شد. این فیلم مجموعه ای از ستاره ها را جمع کرده بود و فروش آن چندان هم ارتباط زیادی به هدیه تهرانی نداشت. بهرام رادان، مهناز افشار، مهران مدیری و در کنار آن ها هدیه تهرانی به فروش کمک کرد. با اینکه «پل چوبی» جزو فیلم هایی بود که حوزه هنری آن را تحریم کرد و اجازه نمایش در سینماهای حوزه هنری به آن داده نشد اما به نسبت فروش خوبی داشت.


شهاب حسینی؛ Shahab Hosseini

چه فیلمی دارد؟ مهمترین فیلم شهاب حسینی «فروشنده» اصغر فرهادی است. او «برادرم خسرو» احسان بیگلری و همچنین «امتحان نهایی» عادل یراقی را در نوبت اکران دارد.
ژانر فیلم؟ هم «فروشنده» و هم «برادرم خسرو» اجتماعی هستند.

ماجرا چیست: اصغر فرهادی در «فروشنده» باز هم سوژه ای اجتماعی را محور قرار داده. شهاب حسینی و ترانه علیدوستی نقش زن و شوهری را بازی می کنند که قرار است نمایش «فروشنده» آرتور میلر را روی صحنه اجرا کنند. همزمان به خانه جدید می روند؛ خانه متعلق به زنی مرموز است و همین سرآغاز شکل گیری اتفاقات دیگر است. «برادرم خسرو» هم قصه ای اجتماعی دارد و حسینی در نقش جوانی با بیماری دوقطبی بازی می کند که مجبور است مدتی پیش خانواده برادر بزرگش باشد.

پتانسیل موفقیت: شهاب حسینی از جمله بازیگرانی است که حضورش در هر فیلمی، مانع از شکست آن می شود. این بار تجربه درخشان همکاری او با فرهادی در «جدایی نادر از سیمین» و همچنین «درباره الی...» به کمک «فروشنده» می آید و عطش تماشای نتیجه این همکاری دوچندان است. همبازی بودن او با ترانه علیدوستی عامل دیگری است که شانس موفقیت فیلم را بیشتر می کند؛ این دو مدت زیادی هر هفته با «شهرزاد» جلوی چشم مردم بودند. حسینی در «برادرم خسرو» هم نقش شخصیتی دوقطبی را قدرتمند و باورپذیر بازی کرده؛ فیلمی که داستان جذاب و پرکششی دارد و شانسش برای دیده شدن زیاد است.

میزان فروش احتمالی: «برادرم خسرو» می تواند میلیاردی شود و شانس «فروشنده» بیش از این رقم است؛ مثلا تا سه میلیارد.

گیشه آخرین فیلم
«دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان آخرین فیلم اکران شده شهاب حسینی است که اتفاقا گیشه موفقی داشت و حدود دو میلیارد و سیصد میلیون فروش آن بود. این اتفاق در حالی افتاد که کمتر کسی پیش بینی این میزان فروش را برای فیلم می کرد. البته سوژه فیلم یعنی ازدواج موقت را نمی توان در این فروش نادیده گرفت. از حسینی پیش از آن «طعم شیرین خیال» ساخته کمال تبریزی اکران شد که به فروش مطلوب نرسید. دلیل اصلی هم به ضعف فیلم بر می گردد.


پیمان قاسم خانی؛ Peyman Ghasem Khani

چه فیلمی دارد؟ خوب، بد، جلف
ژانر فیلم؟ کمدی

ماجرا چیست: قصه در ادامه سریال «پژمان» است. پژمان جمشیدی فوتبالیستی است که سروش صحت برای سریال «پژمان» از او دعوت می کند تا غیر از فوتبال، بازیگری را هم تجربه کند. فیلم از جایی شروع می شود که پژمان به واسطه این سریال، بین همه شناخته می شود، حالا تصمیم می گیرد وارد سینما شود. حس می کند حالا دیگر همه او را می شناسند و در سینما هم می تواند بترکاند اما همان اتفاقی که سر فوتبال در سریال برایش افتاد اینجا هم تکرار می شود. چند کارگردان درجه چندم به او پیشنهاد می دهند و هیچ کدام از نقش های پیشنهادی، درست و حسابی نیست. قصه استیصال پژمان از اینجا وارد وضعیت جالبی می شود.

پتانسیل موفقیت: اسم پیمان قاسم خانی و تجربه خوبی که از فیلمنامه هایش در فیلم های درجه یک کارگردان های مهم سینمایی کمدی سراغ داریم کافی است که مطمئن باشیم فیلم فروش می کند. آن طور که شنیده ایم کمدی فیلم خیلی خوب از آب درآمده. ضمن اینکه تصاویر جالبی که از تست گریم های فیلم منتشر شده نشان می دهد فیلم فضای جذابی دارد و با وجود بازیگرانی مثل ویشکا آسایش، مانی حقیقی، حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی و سام درخشانی که این دو در سریال هم حضور داشتند احتمالا موفقیت خوبی به دست می آورد.

میزان فروش احتمالی: یکی از معدود فیلم هایی است که درباره اش می گویند احتمال دارد رکورد فیلم «من سالوادور نیستم» را بزند. یعنی می شود حدس زد که تا پایان سال، این فیلم جای سالوادور در رتبه اول جدول فروش بنشیند. این پتانسیل را دارد که 10 میلیارد به بالا فروش کند.

گیشه آخرین فیلم
«خوب، بد، جلف» اولین تجربه پیمان قاسم خانی در مقام کارگردان است. پیش از این اما فیلمنامه های کمدی اش برای فیلم های «نان و عشق و موتور 1000»، «مارمولک»، «طبقه حساس»، «ورود آقایان ممنوع» و... اتفاق خوبی را به همراه داشت. این فیلم ها همگی جزو پرفروش ترین های دوران خودشان بودند و قطعا بخش مهمی از این موفقیت به خاطر فیلمنامه جذابشان بوده. ضمن اینکه در تلویزیون هم ردپای قاسم خانی در سریال های مهم کمدی کاملا محسوس بود.


اصغر فرهادی؛ Asghar Farhadi

چه فیلمی دارد؟ فروشنده
ژانر فیلم؟ اصغر فرهادی در «فروشنده» باز هم سراغ درامی اجتماعی رفته است.

ماجرا چیست: اگر قسمت مربوط به شهاب حسینی را خوانده اید، این بخش تکراری است اما لاجرم به بازنویسی آن هستیم: شهاب حسینی و ترانه علیدوستی نقش زن و شوهری را بازی می کنند که قرار است نمایش «فروشنده» آرتور میلر را روی صحنه اجرا کنند. همزمان به خانه جدید می روند، خانه ای که متعلق به زنی مرموز و باسابقه است.
زنی که مدت هاست از آن جا رفته اما هنوز رفت و آمدهای مشکوکی در آن خانه جریان دارد. این موقعیت های عجیب و مشکوک، سرآغاز شکل گیری اتفاقات مهمی در زندگی این زوج جوان می شود. قطعا این خلاصه داستان بخش کوتاهی از فیلم است و اگر حجم هیجان و معمایی بودن آثار فرهادی را به آن اضافه کنیم به تعریف عجیبی می رسیم.

پتانسیل موفقیت: اولین فاکتور موفقیت «فروشنده» نام خود اصغر فرهادی است. او بعد از «جدایی نادر از سیمین» به فرانسه رفت و «گذشته» را ساخت. فیلمی که درباره آن میان منتقدان داخلی و خارجی و نیز علاقه مندان سینمای فرهادی اتفاق نظر وجود نداشت اما معنای هیچ کدام این نیست که فرهادی فیلم ضعیفی ساخته. اصغر فرهادی بعد از سه گانه اش توقعات را به شدت بالا برده و حالا همه می خواهند بدانند آیا وارد مسیر تازه ای شده و از تم «قضاوت» فاصله گرفته؟ همانطور که در باکس شهاب حسینی اشاره شد، حضور این بازیگر به همراه ترانه علیدوستی و سابقه خوش همکاری این دو، دیگر عامل فروش «فروشنده» است.

میزان فروش احتمالی: فیلم «فروشنده» شانس فروش تا سه میلیارد تومان را دارد.

گیشه آخرین فیلم
در سایت رسمی بنیاد سینمایی فارابی جلوی میزان فروش «گذشته» این عدد نقش بسته: 10,319,708,000. این رقم برای یک فیلم متوسط است اما برای نام فرهادی نمی تواند موفقیت محسوب شود به ویژه آن که «جدایی نادر از سیمین» به فروش سه میلیاردی رسیده بود. شاید خروج دوربین فرهادی از ایران و تصویر کردن دغدغه های همیشگی اش در کشوری دیگر در این باره بی تاثیر نباشد.

 

ساعت پخش و معرفی داستان سریال های نوروز 95 + عکس

www.amazing.ir/1393/09/21/serial-noruoz-94-tv-irib/
سریال های نوروز 95 عکس بازیگران سریال شبکه یک برای نوروز 95 زمان پخش سریال نوروزی 95 داستان سریال تلویزیون در عید ... دسته بندی : عکس های فيلم و سريال ...

معرفی ,داستان و زمان پخش سریالهای نوروز 95 - عکس

www.ariapix.net/1394/12/سریالهای-نوروز-95.html
در ادامه می توانید با سریالهای نوروزی 95 + بازیگران و خلاصه داستان هر مجموعه آشنا شوید. سریال نوروزی .... فیلم خوب بد جلف | بازیگران,داستان و عکسها + دانلود تیزر.

ساعت و زمان پخش سریالهای نوروز 95 + آخرین تغییرات - عکس

www.ariapix.net/1394/12/تغییر-در-پخش-سریالهای-نوروزی-95.html
ساعت و زمان پخش سریالهای نوروز 95 + آخرین تغییرات. همه دسته ها, گالری عکس بازیگران .... فیلم خوب بد جلف | بازیگران,داستان و عکسها + دانلود تیزر. عکسهای تست ...
سریال های نوروز 95, سریال های عید نوروز 95, سریال شبکه یک نوروز 95, سریا ... ... گاف و اشتباه جشنواره جهانی فیلم فجر در عنوان اختصاری + عکسها ...

سریال های نوروز ۹۵ - سال 95

www.nowruz95.ir/215/سریال-های-نوروز-95
اسامی سریال های نوروز 95,بازیگران سریال پایتخت 5,بازیگران سریال های نوروز 95 ... سری دوم مجموعه تلویزیونی «دودکش»، خود را باری دیگر به عرصه رقابت فیلم های ...
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در نوروز 95 شبکه یک با ترکیبی از برنامه های شاد و مفرح، به استقبال بهار خواهد رفت. ... های نوستالژی دوران گذشته و کودکی اعم از کارتن، سریال تلویزیونی و فیلم ..... در «سینما95» شبکه چهار سیما فیلم های سینمایی برجسته و روز ...
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امسال برای نوروز ۹۵، تلویزیون ۳ سریال اصلی تدارک دیده که هر سه از مضمون ... سینما و تلویزیون این سریال را برای نوروز 95 در تهران در لوکیشن خانه نصرت ... با بازیگران دیگری نیز در حال گفت‌وگو هستیم که با اتمام فیلم نامه در اوایل ...
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زمان پخش سریال فروشگاه بزرگ : از لیست پخش خذف شد ... میان بر بزرگ، افشاگر، سفر به کوهستان از جمله فیلم های نوروز 95 شبکه یک می باشند.

همه برنامه‌ های تلویزیون در نوروز ۹۵ - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/153768/همه-برنامه‌-های-تلویزیون-در-نوروز-۹۵
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در نوروز 95 شبکه یک با ترکیبی از برنامه های شاد و مفرح، به ... در برنامه «خاطره» تصاویر نوستالژی از جمله مستندهای اواخر دهه50 تا 70، سریال های قدیمی مانند «طاق ..... در «سینما95» شبکه چهار سیما فیلم های سینمایی برجسته و روز ...

سریال های درحال ساخت نوروز 95 - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=سریال+های+درحال+ساخت+نوروز+95
سیروس مقدم کارگردان سريال «پایتخت» با اعلام این مطلب افزود: همانطور که پیش از این هم مدیرگروه فیلم و سريال شبکه یک سیما اعلام کرده است سريال «پایتخت 5» ...

سریال‌های طنز رسانه ملی برای نوروز 95 +تصاویر

www.fardanews.com/.../سریال‌های-طنز-رسانه-ملی-برای-نوروز-95-تصاو...
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امسال نیز برای نوروز 95 سریال هایی با نام های دودکش ۲، زعفرانی و بیمار ... با بازیگران دیگری نیز در حال گفت‌وگو هستیم که با اتمام فیلم نامه در ...

ساعت پخش سریال های نوروزی 95 | شبکه یک، دو، سه، نسیم ...

nemonesoal.blog.ir/.../ساعت-پخش-سریال-های-نوروزی-95-شبکه-یک،-دو،-...
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برچسب ها: ساعت پخش سریال های نوروز 95، زمان پخش سریالهای نوروز 95، لیست سریال های عید نوروز 95 + زمان پخش، زمان پخش سریالهای نوروز سال 95 ...

زمان پخش سریالهای نوروز 95 - ملی کمپ

melicamp.com/tag/زمان-پخش-سریالهای-نوروز-95/
سریال های نوروز 95 , سریال های نوروز 1395 , ساعت پخش سریال های نوروز 95. سریال های نوروز ۱۳۹۵. مدیرکل امور نمایش سیما: برای نوروز امسال طرح پنج سریال در دست ...

سریال های نوروز 95 | ملی کمپ

melicamp.com/serial-nowruz-95/
سریال های نوروز 95 , سریال های نوروز 1395 , ساعت پخش سریال های نوروز 95 , زمان ... سریال نوروزی را علیرضا بذرافشان نویسنده و کارگردان به مرکز سیما فیلم ارائه ...
دسته بندی : تلویزیون,عکس های فیلم و سریال ... شبکه دوم سیما برای نوروز ۹۵ سریال زعفرانی را تهیه و تولید کرده است سریالی که در هم روز های ابتدایی پیش تولید ...
آب کردن چربی های پهلو و شکم شما بدون هیچ گونه عوارضی ... کارگردانی این سریال را حامد محمدی به عهده خواهد داشت که پیش از این فیلم‌ سینمایی «طلا و مس» را کارگردانی و ...

دانلود فیلم سریال های عید نوروزی سال 95 - جدید 95

jadid95.ir/دانلود-فیلم-سریال-های-عید-نوروزی-سال-95.html
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 4 days ago – ۴ روز پیش – لیست سریال های عید نوروز 95 + زمان پخش | دانلود سریال 94 …. سریال … …. جدول پخش فیلم های شبکه ۳ در نوروز ۱۳ سال ...

زمان پخش برنامه های نوروزی 95 | مدل جدید 95 | عکس بازیگران ...

nowruz95-model2016.ir/2016/03/10/زمان-پخش-برنامه-های-نوروزی-95/
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این سه بازیگر خوب تلویزیون قرار است برنامه های نوستالژی دوران گذشته و کودکی اعم از کارتن، سریال تلویزیونی و فیلم های سینمایی را بازنمایی ...

سریال های نوروز 95 - پرشینی ها

www.persianiha.com/tag/سریال-های-نوروز-95/
معرفی سریال های نوروز ۹۵ سریال‌‌های دودکش ۲ ، زعفرانی و بیمار استاندارد برای پخش در ایام نوروز ۹۵ از شبکه‌های اول، دوم و سوم سیما در نظر گرفته شده‌اند. خوب میرم سراغ ...

سریال‌های نوروزی (+ساعت پخش) - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صداوسیما سرانجام درباره سریال‌های نوروزی تصمیم قطعی‌اش را گرفت و هشت سریال ... سعید آقاخانی در نوروز 95 ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود. ... اشتباهات بزرگ 2 داور صدرنشین لیگ برتر را عوض کرد(+عکس/+لینک فیلم).

حذف سریال دودکش از لیست سریال های نوروزی 95 | نوروز 95

www.manto95-dress2016.ir/.../حذف-سریال-دودکش-از-لیست-سریال-های-ن...
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۲۵ دقیقه پیش – تغییر سریال‌های نوروزی در دقیقه 90/ «دودکش» حذف شد ... زمان پخش برنامه هاي نوروز 95 |تاريخ پخش فيلم هاي نوروز 95 |ليست پخش ...
قسمت 32 تاریخ 9 اردیبهشت 95 ( با حضور کارکنان روزنامه جام جم جناب خان و ... رامبد جوان سری سوم خنودانه را با قدرت و آیتم های متفاوت تری تهیه کرد خندوانه قصد دارد تا ...

فیلم و سریال های جدید ماه رمضان 95 + خروس حمید لولایی سال 95

www.kodepishvaz.com/.../فیلم-و-سریال-های-جدید-ماه-رمضان-92-خروس-ح...
فیلم های برنامه های ماه رمضان 92, دانلود فیلم خروس ماه رمضان 92.
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مدیر کل امور نمایش سیما با دفاع از سریال‌های در حال پخش از آماده شدن چهار ... در نوروز خبر داده، هنوز بود و نبود این مجموعه پرطرفدار در نوروز 95 مشخص نیست. ... ماجرای بیلبورد فتوشاپی فیلم «بادیگارد» با تصویر بابک حمیدیان نیز ...

دانلود سریال های نوروز 95 - دانلود فیلم

my-film.org/tag/دانلود-سریال-های-نوروز-95
برچسب‌ها : بازیگران سریال زعفرانی دانلود رایگان سریال زعفرانی دانلود سريال ایرانی زعفرانی دانلود سريال ایرانی زعفرانی با لينک مستقيم دانلود سريال زعفراني ...
۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سریال های نوروز 95 و تصاویر سریال های نوروز 95 و زمان پخش سریال های ... در 14 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش در نوروز 95 در مرکز گسترش فیلم نامه ...

شبکه نمایش

www.namayeshtv.ir/
دهه 60 بخشي از برنامه هاي کودک تلويزيون، سريال هايي بودند که عصر هاي جمعه از شبکه يک ... با فرا رسیدن ایام نوروز سال 95، شبکه نمایش نیز با فیلم های جدید خود به ...
برچسب‌ها : تصاویر سریال بیمار استاندارد شده سریال آقای زعفرانی سریال بیمار استاندارد شده سریال دودکش 2 سریال قرعه سریال نوروزی شبکه 1 سریال نوروزی شبکه ...

خبرگزاری تسنیم - جدول پخش فیلم های سینمایی شبکه نمایش ...

www.tasnimnews.com/.../جدول-پخش-فیلم-های-سینمایی-شبکه-نمایش-در...
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شبکه نمایش در ایام نوروز 95 روزانه پنج فیلم سینمایی و دو سریال پخش میکند. از جمله فیلم های سینمایی شبکه نمایش در نوروز 95 میتوان به کارآموز، ...

لیست سریال های نوروز ۹۵+زمان پخش - تک موج

www.takmoj.com/22085/seryalhay-noorooz-95.html
سریال های نوروز 95,سریال های نوروز 1395,سریال های نوروز 95 چیه؟,سريال هاي نوروز 95 ... سلفی جدید از پانته آ پناهی ها بهمن 94 مطلب بعدیدانلود فیلم کلاه قرمزی جدید ۹۵ ...

معرفی سریالهای نوروزی 95 صدا و سیما - مجله اینترنتی شاپرک

shaparakmag.ir/1394/11/معرفی-سریالهای-نوروزی-95-صدا-و-سیما/
مجله شاپرک. معرفی سریالهای نوروزی 95 صدا و سیما - مجله اینترنتی شاپرک. نمایش اسم و فامیل شماره های مزاحم ... فیلم های نوروز ۹۵سیما,سریال عید ۹۵ ,نوروز ۹۵ فیلم ها,.
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... هاي سينمايي در نوروز 95 شبکه 1،2،3 در 1 . لیست سریال های عید نوروز 95 +…,زمان پخش سريال و فيلم هاي سينمايي در نوروز 95 شبکه 1،2،3 در,شیلا.

سریال و فیلم های سینمایی جذاب برای نوروز 95+ جدول | شبکه

www.ghatreh.com/.../سریال-فیلم-های-سینمایی-جذاب-برای-نوروز-جدول
۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شبکه دو سیما سریال و فیلم های سینمایی جذابی را برای نوروز 95 تدارک دیده است. - به گزارش خبرگزاری آریا،سریال نوروØ.
۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سریالهای نوروز , بیمار استاندارد , سریال زعفرانی , سریالهای نوروز 95 ... تیپ و استایل بازیگران مشهور در اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر + ...

فیلم سنگ پای سیروس مقدم برای ماه رمضان سال 95 - ستاره سینما

setarehcinema.ir › تلویزیون › اخبار برنامه های تلویزیون
سریال تلویزیونی «سنگ پا» به کارگردانی سیروس مقدم برای پخش در ماه مبارک رمضان ... اخبار برنامه های تلویزیون / فیلم سنگ پای سیروس مقدم برای ماه رمضان سال ۹۵.

معرفی و ساعت پخش سریال‌های تلویزیون در نوروز 95 - ویکی‌پدیا

wikipedia.nasrblog.com/معرفی-و-ساعت-پخش-سریال‌های-تلویزیون-در-ن...
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم پنالتی طارمی به رحمتی بازی استقلال پرسپولیس, 166, 0 ... سریال‌های صدا و سیما در نوروز 95,تاریخ شروع پخش سریال‌های صدا و سیما نوروز 95 ...

تشریح برنامه های عیدانه شبکه یک در نوروز 95 - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sima/.../تشریح-برنامه-های-عیدانه-شبکه-یک-در-نوروز-...
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی افزود: این سه بازیگر خوب تلویزیون قرار است برنامه های نوستالژی دوران گذشته و کودکی اعم از کارتن، سریال تلویزیونی و فیلم های سینمایی را ...

معرفی برنامه ها و سریالهای عید 95 + ساعت دقیق پخش

www.sefidak.com/entertainment/visual/hot-post/eyd-norooz-95
۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به همراه سریالهای عید نوروز 95. ... در تلاش شبکه های مختلف برای دوبله و پخش فیلم های روز سینمای جهان آن چه غالباً مغفول می ماند ظرفیت بالای سینمای ...

جزئیات سریال های تلویزیون در نوروز 95 - صراط

www.seratnews.ir/fa/news/.../جزئیات-سریال-های-تلویزیون-در-نوروز-95
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزئیات سریال های تلویزیون در نوروز 95 ... مدیر گروه فیلم و سریال سیما درباره حواشی بوجود آمده برای سریال نفس گرم افزود: تا الان بازخوردهای خوبی ...

نوروز 95 با بیش از 50 فیلم و سریال به تلویزیون می آید

mellatbazar.ir/.../نوروز-95-با-بیش-از-50-فیلم-و-سریال-به-تلویزیون-...
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سیمای رسانه ملی در ویژه برنامه های نوروزی امسال علاوه بر جدیدترین فیلم های سینمایی كه دوبله و آماده پخش شده اند، ویژه برنامه‌هایی را برای سرگرم كردن ...

سریال ها و فیلم های تلویزیون در نوروز 95 - ایران مطلب

iranmatlab.ir/fa/news/.../سریال-ها-و-فیلم-های-تلویزیون-در-نوروز-95
سریال عید امسال سریال های عید سریال عید 95 عکس سریال جدید برای سال نو,سریال شبکه سه برای عید 95 سریال عید 95 شبکه 3 سریالهای در دست ساخت برای نوروز ...
۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معرفی فیلم های نوروزی نوروز 95 شبکه های یک ، دو و سه معرفی سریال های نوروزی شبکه های تلویزیون در نوروز 95 همانند هر ساله در نوروز 95 شبکه های ...

آسون دانلود - مطالب ابر سریال های نوروز 95 قرعه - هک تلگرام

www.asonchat.ir/post/tag/سریال%20های%20نوروز%2095%20قرعه
۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود فیلم و سریال · هک تلگرام بدون کد ... دانلود سریال قرعه با کیفیت عالی HD, دانلود رایگان سریال قرعه, دانلود مستقیم سریال. کارگردان: برزو نیک نژاد | موضوع: طنز، اجتماعی | سال تولید: 94 | تاریخ انتشار: 95. مدت زمان: 45 دقیقه ...
۵ روز پیش - دانلود رایگان سریال تلویزیونی نوروزی دورهمی. ویژه نوروز 95 با لینک مستقیم به همراه نسخه کم حجم با فرمت MP4. جمعه ها و شنبه ها ساعت 23:00 از ...
۲۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سریال های نوروز ۹۵, سریال های عید نوروز ۹۵, سریال شبکه یک نوروز ۹۵, ... توسط علیرضا بذرافشان نویسنده و کارگردان به مرکز سیما فیلم ارائه شده ...

سریال های نوروز 95 ایران فیلم | پخش زنده شبکه های صدا و سیما

tvfars.com/tag/سریال-های-نوروز-95-ایران-فیلم/
۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود سریال Due South دوبله فارسی با لینک مستقیم :::. | کیفیت خوب DVDRip – بدون حذفیات – اختصاصی ایران فیلم | | ۵۷اُمین هدیه جشنواره ...

دانلود سریال دورهمی با کیفیت عالی

www.doostiha.ir/1394/12/28/دانلود-سریال-دورهمی.html
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ویژه نوروز 95 با لینک مستقیم به همراه نسخه کم حجم با فرمت MP4 ..... ژوله بی نمک، شد سرپرست نویسندگان، فیلم های مدیری لوس و بی مزه شده. 17+.

تیزر فیلم های سینمایی شبکه 3 در نوروز 95 - آپارات

www.aparat.com/v/.../تیزر_فیلم_های_سینمایی_شبکه_3_در_نوروز_9...
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فناوری و تلویزیون دیجیتال تیزر فیلم های سینمایی شبکه سه در نوروز 95 تیزر فیلم های سینمایی شبکه 3 در نوروز 95 ... تیزر جدید سریال شهرزاد.

دانلود دوبله فارسی سریال ماجراهای شرلوک هلمز The Adventures of Sherlock Holmes. 1 ... واتسن ،در حل مسائل و پرونده های جنایی – معمایی باعث جذابیت خاصی شده است.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله نسیم | برترین سایت تفریحی و سرگرمی و علمی و خبری و ورزشی http://nasim.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 253
  • باردید دیروز : 305
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,376
  • بازدید ماه : 6,309
  • بازدید سال : 38,351
  • بازدید کلی : 201,138
  • کدهای اختصاصی