loading...
مجله نسیم| سرگرمی و تفریحی و عاشقانه مجله نسیم| سرگرمی و تفریحی و عاشقانه و دیدنی و مدل و عکس بازیگران و دیدنی و مدل و عکس بازیگران
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
مجله مثبت اندیشی و موفقیت 1 300 junior
مجله سرگرمی و تفریحی و عاشقانه 1 225 junior
بازار موبایل و تبلت و بازار خودرو 1 247 junior
آیا می دانید هایپر فایل کجاست ؟ نمی دانی ؟! 1 231 junior
کی جرعت داره رضا زاده را بلند کنه !!! 1 208 junior
عکس چهره بدون آرایش طلا گلزار 1 254 punky
عکس جدید سلفی الناز شاکردوست 1 222 punky
در عرض یک ماه ابروهای پر پشت و زیبا داشته باشید 1 204 punky
با تمرینات تناوبی وزن خود را کاهش دهید 1 211 punky
جزئیات ازدواج و ماه عسل سام درخشانی و همسرش 1 202 punky
عکس های از پرستو صالحی در فیلم طیب 1 237 punky
در چه کشورهایی چه کارهایی توهین محسوب میشود 1 246 punky
عکس های جدید متفاوت زنان بازیگر معروف95 1 220 punky
چهره های معروف در اینستاگرام سری 95 1 240 punky
مناظر فوق العاده زیبا از طبیعت..! 1 205 punky
عکسهایی از برکه ای با نیلوفرهای آبی غول آسا..! 1 203 punky
عکس های بسیار دیدنی از زیباترین دریاچه های دنیا.. 1 195 punky
عکس جنیفر لوپز در بعد از ظهر در کنار عشق هایش 1 185 punky
تصاویر دیدنی از شلوار مخمل رنگی + لینک خرید و توضیحات 1 194 punky
مدل جذاب ساق طرح لی +خرید 1 207 punky
مجله نسیم بازدید : 271 یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

خبر ۱۱ اردیبهشت ۹۵ – تعدیل نیرو در شهرداری تهران نداریم

باشگاه خبرنگاران جوان : معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران در تلاش هست تا سال ۹۵ مسکن تمامی کارگران این سازمان را ساماندهی کند.
محمد علی داریانی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص تامین مسکن کارگران این سازمان اظهار داشت:شهرداری تهران در تلاش هست تا سال ۹۵ مسکن تمامی کارگران این سازمان را ساماندهی کند.
وی گفت:این تسهیلات در قالب زمین به تعاونی ها اعطا می شود و آن ها موظف هستند در کمترین زمان در اختیار کارگران قرار دهند.
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران بیان کرد:زمین های در نظر گرفته شده در تمامی مناطق شهرداری وجود دارند که با توجه به محل کار کارگران ،زمین در منطقه مربوطه به آن ها اعطا می شود.
داریانی افزود:این تسهیلات به افرادی اعطا می شود که دارای بیش از ۳ سال سابقه کاری در شهرداری باشند.
وی در خصوص تعدیل نیرو در شهرداری تهران بیان کرد: ساماندهی نیرو همیشه در این سازمان وجود دارد و سازمان آتش نشانی به دلیل توسعه ای که در پیش دارد بیشترین نیرو را درخواست داده است.
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تصریح کرد:همچنین در سازمان پسماند نیز ممکن است نیروی مازادی که حضور دارند با جابه جایی و نه تعدیل در سازمان مواجه شوند.


خبر ۲۲ اسفند ۹۴ – استخدام بدون ضابطه بیش از ۴هزار نفردر شهرداری‌ها

خبرگزاری خانه ملت : محمدجواد کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در خصوص قرائت گزارش تحقیق و تفحص از استانداری تهران، فارس و آذربایجان غربی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: گزارش تحقیق و تفحص از استانداری تهران به مباحث ساخت و سازهای غیر مجاز و پرداخت وجوهات غیر قانونی پرداخته است.
نماینده مردم کرج با بیان اینکه این وجوهات تحت عنوان پاداش‌های مختلف به صورت غیر قانونی به بعضی از افراد ارائه شده است، بیان کرد: تغییر کاربری و به کار گیری حدود ۴ هزار و ۲۰۰ نفر بدون ضابطه در شهرداری‌ها عمده مسائلی بودند که در این گزارش نسبت به اقدامات استانداری تهران به آن ها پرداخته شده است.
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل مهمی که در گزارش تحقیق و تفحص مربوط به استانداری فارس آمده است، ادامه داد: در گزارش مربوط به استان فارس بحث پرداخت‌های غیر قانونی از طریق استانداری به سازمان همیاری مورد بررسی قرار گرفته است.
وی افزود: این موضوع مربوط می شود به عقد قرارداد “باغ مهر جوان” چون هیئت امنای آن دولتی هستند و استانداری فارس قرارداد بسته است، به عنوان تبانی محسوب شده است.
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت متذکر شد: خودروهای خریداری شده به عنوان هبه در اختیار استانداری قرار گرفته که از موارد ممنوعه قانون بودجه است.
کولیوند به گزارش تحقیق و تفحص از استانداری آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: در این استان برداشت هایی از حساب هایی انجام شده که عمدتا برای برداشت از این حساب ها امور اقتصاد و دارایی مجوزی را صادر نکرده است و این حساب ها باز بوده و اسناد حسابداری نیز موجود نبوده است.
وی ادامه داد: در این استانداری بیشتر سوء مدیریت و بحث اشتغال بوده است که با توجه به پتانسیل هایی که در استان آذربایجان غربی وجود دارد، راجع به اشتغال و بیکاری جوانان بیشتر تاکید شده است.
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تصریح کرد: چون شهرنشینان در داخل کشور به نسبت بیشتر از روستا نشینان هستند یعنی ۲۷ درصد از جمعیت کشور در روستاها زندگی می کنند و ۷۳ درصد در شهرها زندگی می کنند، عمدتا تغییرات کاربری در بسیاری از استان های کشور وجود دارد.
کولیوند تاکید کرد: در تهران نیز بیتشرین مشکل مربوط به تغییر کاربری‌ها است و بیشتر مشکلات تهران که در این گزارش به آن ها اشاره شده است مربوط به تغییر کاربری است.


خبر ۱۶ اسفند ۹۴ – از استخدام‌های غیرمجاز تا پرداخت حق‌الزحمه مازاد به کارکنان شهرداری‌های استان تهران

خبرگزاری تسنیم : در بخشی از گزارش تحقیق و تفحص از استانداری‌ها آمده است که حدود ۴۲۰۰ نفر فقط جذب شهرداری‌های تابعه استان تهران شده‌اند که در فرآیند جذب این افراد رعایت قوانین و مقررات و مجوزهای لازم اخذ نشده است.
به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ با تقاضای تحقیق و تفحص از استانداری‌های تهران، فارس، آذربایجان غربی موافقت کردند که متن کامل گزارش نهاییتحقیق و تفحص از استانداری‌های تهران، فارس و آذربایجان غربیکه در خبرگزاری تسنـیم منتشر شد.
در بخشی از این گزارش از تحقیق و تفحص از استانداری استان تهران مشخص شده که در بازه زمانی ۱/۱/۱۳۸۷ لغایت ۲۹/۱۲/۱۳۹۱ حدود ۴۲۰۰ نفر فقط جذب شهرداری‌های تابعه استان تهران شده‌اند که این تعداد افراد جذب شده بار مالی فراوانی به شهرداری‌ها تحمیل کرده‌اند و در فرآیند جذب این افراد رعایت قوانین و مقررات و مجوزهای لازم اخذ نشده است.
براساس این گزارش برابر ماده (۲) آیین‌نامه استخدامی کارکنان شهرداری‌های کشور مستخدمان شهرداری‌ها به چهار دسته (مستخدم ثابت، مستخدم رسمی، مستخدم موقت و کارکنان شهرداری) تقسیم می‌شوند که در آئین‌نامه مذکور هیچ نوع قرارداد استخدامی دیگری پیش‌بینی نشده و برابر ماده ۱۲ همین آئین‌نامه برای تأمین نیروی انسانی لازم شهرداری‌ها می‌بایست قبلاً از وزارت کشور مجوز بکارگیری دریافت کنند ولی شهرداری‌های استان تهران بدون دریافت مجوز اقدام به جذب ۲۴۰۰ نیروی انسانی کرده‌اند و حتی سهمیه‌های خاص برای استخدام افراد همچون ۳% معلولین و ۲۵% فرزندان ایثارگران و خانواده های شاهد نیز رعایت نشده است.
حتی یک مورد گزارش خودسوزی در یکی از شهرداری‌های غرب استان تهران در اعتراض به این تبعیض گزارش شده است.
در بخش دیگری از این گزارش به بحث پرداخت حق‌الزحمه‌ها اشاره شده و آمده است: در شهرداری‌های استان تهران تعداد زیادی کمیسیون و کمیته و شورا و … بصورت غیرقانونی تشکیل و بدون داشتن هرگونه بازدهی فقط محملی برای دریافت حق‌الجلسه‌ و پاداش جهت برخی از مسئولین شهرداری و برخی از اعضای شورای شهر بابت عضویت در آنها شده است.
شهرداری جهت پرداخت این مبالغ از شورای اسلامی تقاضای مجوز نموده است و آن شورا پرداخت این مبالغ غیرقانونی را تصویب نموده،‌اما این مصوبات مورد اعتراض و مخالفت فرمانداری شهرستان قدس واقع گردیده است ولی مسئولین شهرداری بدون توجه به قانون و نظر کمیته تطبیق فرمانداری در خصوص مصوبات شورای شهر اقدام به پرداخت نموده است در حالی که افراد عضو کمیسیون‌ها و شوراهای سازمان‌ها و … اضافه کار کامل خود را دریافت کرده‌اند و این جلسات در ساعات اداری و یا جزء ساعات اضافه کار برگزار شده است لذا تمامی اقدامات غیرقانونی قوق الذکر موجب تضییع حقوق شهروندان شده و افزایش هزینه‌های جاری شهرداری‌ها را در پی داشته و موجب کاهش بودجه‌های عمرانی گردیده است.

 

 

 

استخدام شهرداری های استان تهران سال 95 | ایران استخدام

iranestekhdam.ir/استخدام-شهرداری-های-استان-تهران/
استخدام شهرداری های استان تهران (خبر جدید) ... خبر ۱۱ اردیبهشت ۹۵ : تعدیل نیرو در شهرداری تهران نداریم (منبع : باشگاه خبرنگاران جوان). معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران در تلاش هست تا سال ۹۵ مسکن تمامی کارگران این ...

استخدام شهرداری تهران سال ۹۵ (خبر جدید)

www.estekhtam.com/استخدام-شهرداری-تهران-سال-۹۵/
رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط استخدام - estekhtam.com
۱۵ ساعت پیش - استخدام شهرداری تهران سال ۹۵ (خبر جدید)Reviewed by استخدام - estekhtam.com on May 1Rating: 5.0استخدام شهرداری تهران سال ۹۵ (خبر جدید) ...

شروع استخدام های جدید در سال ۹۵ | «ای استخدام

www.e-estekhdam.com/شروع-استخدام-های-جدید/
۳ روز پیش - ای استخدام معتبرترین مرجع کاریابی و اخبار و آگهی های استخدامی شرکت‌های دولتی، خصوصی و استخدام بانکها در تهران و کلیه شهرستان های کشور.

استخدام استانداری تهران در سال 95 | «ای استخدام»

www.e-estekhdam.com/استخدام-استانداری-تهران/
۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ای استخدام معتبرترین مرجع کاریابی و اخبار و آگهی های استخدامی شرکت‌های دولتی، خصوصی و استخدام ... استخدام استانداری تهران سال ۹۵ (خبر جدید).
سفر تاريخي رييس جمهوري كره جنوبي به ايران/ پارك وارد تهران شد .... از استخدام بانکها و موسسات دولتی و خصوصی در سال ۹۵ جا نمانید ... برنامه موبایل وب سایت ای استخدام (طراحی جدید + امکان جستجو) ..... شهرداری · آیسان پرواز · منابع خبری خبرنامه نوار ابزار آخرین اخبار در سایت شما تبلیغات در شهرخبر درباره ما تماس با ما · rss feed ...
شما از این صفحه بازدید کردید.
کولیوند تاکید کرد: در تهران نیز بیتشرین مشکل مربوط به تغییر کاربری‌ها است ... اخبار جدید استخدامی شهرداری ها مربوط به سال ۹۵ در آینده نزدیک در همین صفحه قرار ...

جدیدترین اخبار استخدامی شهر های تهران ۹۵ - دانلود جدید 95

dlnew95.ir/جدیدترین-اخبار-استخدامی-شهر-های-تهران-95.html
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استخدام شهرداری های استان تهران سال ۹۵ | ایران استخدام ... خبر ۱۷ بهمن ۹۴ : آمادگی شهرداری تهران برای ایجاد شغل بچه های کار (منبع …. روزانه جدید ترین ...
آخرین و جدیدترین اخبار استخدام شهرداری تهران را در وب سایت ای-سوال دنبال نمایید.جدید ... اکنون نیز اگر به دنبال خبر های جدید از استخدام شهرداری تهران سال ۹۴ هستید وب سایت ای-سوال را دنبال نمایید. ... استخدام بانک مهر اقتصاد سال ۹۵ (آخرین اخبار).

استخدام شهرداری تهران سال۹۵(خبر جدید)

hplas.ir/2016/04/30/استخدام-شهرداری-تهران-سال95خبر-جدید/
استخدام شهرداری تهران سال95(خبر جدید). خبر ۱۱ اردیبهشت ۹۵ – تعدیل نیرو در شهرداری تهران نداریم. باشگاه خبرنگاران جوان : معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران ...
آخرین خبر ها ... استخدام بانک صادرات سال ۹۵ +استخدام جدید بانک صادرات شروع شد ... استخدام اداره کل راه آهن شرق در سال ۹۳ استخدام در شرکتهای خصوصی ارایه کننده ...

آخرین اخبار استخدام استانداری تهران جدید سال ۹۵ سال ۹۵

www.kodepishvaz.com/7501/آخرین-اخبار-استخدام-استانداری-تهران-ج.html
استخدام های تهران جدید 92, اطلاعیه های استخدام دولتی در تهران جدید 92.
استخدام شهرداری خراسان جنوبی سال ۹۵ (خبر جدید),استخدام و کاریابی. ... آخرین اخبار استخدامی استانداری ایلام ۹۵ بسته جدید اشتغال در ایلام · استخدام سازمان ..., estekhtam.com اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان آتش .... استخدام شهرداری تهران سال 92 .

استخدام شهرداری فارس سال ۹۵ (خبر جدید) | irctr -09:31 - منبع: ...

irctr.ir/news/استخدام-شهرداری-فارس-سال-۹۵-خبر-جدید-269
۶ روز پیش - استخدام شهرداری فارس سال ۹۵ برای مشاهده تجربیات کاربران در زمینه سوالات ... طالب نژاد ادامه داد: بنابر تشکیلات مصوب جدید، معاونت فرهنگی و اجتماعی .... شهرداری مجوزی برای ورود به کارواش دریا نداشته است / شهرداری تهران باید با ...
اخبار استخدام شهرداری شیراز دانلود نمونه سوالات استخدام شهرداری‌ها دریافت آگهی های ... استخدام شهرداری شیراز سال ۹۵ (خبر جدید) .... استخدام بیمارستان آراد در تهران.

اخبار جدید استخدامی در تهران کرج اصفهان ۹۵ - نکا وان موزیک

neka1music.ir/اخبار-جدید-استخدامی-در-تهران-کرج-اصفها.html
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - Jan 31, 2016 – استخدام تهران دی ۹۴ : آگهی استخدامی جدید تهران و کرج ۹۴٫ … کسب و کار last second … آگهی استخدام استانداری اصفهان سال ۹۴ · آگهی ...

استخدام شهرداری فارس در سال ۹۵ (خبر جدید)

www.estekhdamiran.com/.../استخدام-شهرداری-فارس-در-سال-۹۵-خبر-جدید
۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - استخدام شهرداری فارس در سال ۹۵ (خبر جدید) ... طالب نژاد ادامه داد: بنابر تشکیلات مصوب جدید، معاونت فرهنگی و اجتماعی تغییراتی خواهد داشت چنانکه در تشکیلات جدید، پست معاونت ... استخدام کارشناس مالی در شرکت آوای رسا در تهران.
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استخدام شهرداری تهران برای مشاهده تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات جلسه مصاحبه و سایر تجربیات در یک ... نوشته ...

استخدام شهرداری کرج سال 95 – 1395 | آگهی استخدام جدید 95 ...

bazarestekhdam.ir/result/استخدام-شهرداری-کرج/
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آگهی استخدام شهرداری البرز – کرج سال ۹۵ – ۱۳۹۵ ... استخدام تراشکار + فرزکار و استخدام خانم در تهران اردیبهشت ۹۵ · استخدام رئس حسابداری+برنامه ...

استخدام شهرداری تهران سال ۹۵ (خبر جدید)

www.khabarnab.com/استخدام-شهرداری-تهران-سال-۹۵-خبر-جدید/
استخدام شهرداری تهران. برای مشاهده تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات جلسه مصاحبه و سایر تجربیات در یک صفحه اینجا کلیک کنید.

استخدام شهرداری مرکزی سال ۹۵ (خبر جدید) | News File

newsfile.ir/news/استخدام+شهرداری+مرکزی+سال+۹۵+(خبر+جدید)
۵ روز پیش - نوشته استخدام شهرداری مرکزی سال ۹۵ (خبر جدید) اولین بار در «ای ... سطح شهر عکس عکسی از بنر جدید بسیج شهرداری تهران در سطح شهر را می بینید.

استخدام شهرداری های استان تهران (خبر جدید) - تیتر24

www.titr24.com/News...==/استخدام-شهرداری-های-استان-تهران-(خبر-جدید)
۱ روز پیش - اخبار استخدامی‌ شهرداری‌های استان تهران نمونه سوالات تخصصی شهرداری‌ها بر ... منابع انسانی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران در تلاش هست تا سال ۹۵ ...

استخدام شهرداری تهران سال۹۵ - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=استخدام+شهرداری+تهران+سال۹۵
حضور اعضای شورای شهر در کمپ مرکزی ستاد اربعین شهرداری تهران. 3-12-2015 ... ۳۴ هزار استخدام جدید در سال۹۵/ ایرادات نمایندگان به لایحه بودجه. 29-2-2016 علمی مهر 0.

استخدام شهرداری تهران سال ۹۵ (خبر جدید) | شِیر نیوز ...

sharenews.ir/702689/استخدام-شهرداری-تهران-سال-۹۵-خبر-جدید/
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استخدام شهرداری تهران سال ۹۴ (خبر جدید) ... تحقیق و تفحص از استانداری تهران، فارس و آذربایجان غربی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ...

اخبار استخدام

worknews.fave.ir/
استخدام سراسری: استخدام بانک ها: استخدام تهران: استخدام استانی: اخبار استخدامی ... استخدام شهرداری ها سال ۹۵ (مشورتی) · استخدام وزارت بهداشت در سال ۹۵ (خبر جدید)

استخدام در استان فارس | مرجع آگهی های استخدام

www.estekhdami.org/category/استخدام-در-استان-فارس
آگهی استخدام شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران (اطلاعیه جدید) ... کادر علمی و مدیریتی مدارس علمیه، در سال تحصیلی۹۶-۹۵ از داوطلبان تدریس و مدیریـت درشهرستانها دعوت ...

استخدام پست بانک در خرداد سال ۹۵ سال ۹۵ | دانلود جدید 96 new ...

newdownload96.ir/استخدام-پست-بانک-در-خرداد-سال-۹۵-سال-۹۵/
۳ روز پیش - آزمون استخدامی پست بانک ایران در سال ۱۳۹۵، امروز در تهران و ۱۴۵ نقطه کشور برگزار شد ... استخدام استانداری چهارمحال و بختیاری در سال ۹۵ (خبر جدید) ...
به اطلاع می رساند مرحله اول آزمون قابلیت سازی ۳ روز جمعه ۷ خرداد ماه در شهر تهران برگزار ... دانلود رایگان نمونه سوالات مصاحبه استخدامی اطلاعیه جدید شایان ذکر… ... استخدام بانک پاسارگاد در سال ۹۵ در سراسر کشور ۸ اردیبهشت ۹۵ -بانک پاسارگاد به ... در جهت سرعت بخشیدن به اطلاع رسانی آخرین اخبار استخدامی و کاریابی به کاربران و ...
آگهی استخدام | استخدام | کاریابی | بانک کاریابی | دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی. ... سوالات استخدامی شهرداری ها ... استخدام وزارت بهداشت در سال ۹۵ (خبر جدید) ... استخدام جهاد دانشگاهی واحد علم و صنعت در تهران ...

استخدام شهرداری ها سال ۹۵ - دانلود آهنگ جدید

musicom.ir/522/استخدام-شهرداری-ها-سال-95.html/
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استخدام شهرداری ها سال ۹۵ (تجربیات آزمون + خبر اعلام نتایج … ..... اطلاعیه استخدام آتش نشانی-سال ۹۴ – سازمان آتش نشانی تهران.

استخدام شهرداری تهران سال۹۵ - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=استخدام+شهرداری+تهران+سال۹۵
اولویت های بودجه سال۹۵ شهرداري تهران تشریح شد معاون شهردار تهران توسعه حمل ونقل .... آگهی استخدام شهرداری تهران جدید تیر ۹۱ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ...

استخدام شهرداری سال 95

fungood.ir/more/433282_42/استخدام-شهرداری-سال-95.html
۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آگهی استخدام شهرداری تهران جدید تیر ۹۵ سال ۹۵ ... شهرداری تیر سال 95 آگهی سال 95 اخبار استخدامی سال 95 استخدام آتش نشانی تهران تیر ماه سال 95 ...

اخبار جدید استخدامی و جذب نیرو کار خرداد 95

jadid95.ir/اخبار-جدید-استخدامی-و-جذب-نیرو-کار-خردا.html
۲ روز پیش - جهت مشاهده ادامه اخبار استخدام جدید آموزش و پرورش در سال ۹۵ اینجا کلیک کنید .... شهرداری تهران، دیه فرد فوت شده در طوفان 12 خرداد 92 را هنوز نپرداخته/ ...

استخدام شهرداری خراسان رضوی سال ۹۵ (حبر جدید)

mizbanekhabar.ir/استخدام-شهرداری-خراسان-رضوی-سال-۹۵-حبر/
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای دریافت فایل اطلاعیه نتایج آزمون استخدامی شهرداری خراسان رضوی ... از استخدام ۹۱ نفر واجد شرایط، در شهرداری های استان از طریق آزمون خبر داد.

استخدام های جدید فروردین 95 - تیپ تاپ

www.tip-tap.ir/1394/10/11/-استخدام-های-جدید-فروردین-95.html
استخدام دانشگاه های افسری ارتش سال ۹۵ – ۹۶ (ثبت نام تا تاریخ 95/۱۱/۱) استخدام ... استخدام مرکز اورژانس تهران سال 95 استخدام ... استخدام شهرداری ها سال 95 (خبر جدید)

استخدام شهرداری فارس سال ۹۵ (خبر جدید) | ای استخدام

vista.ir/news/27773152/استخدام-شهرداری-فارس-سال-۹۵-(خبر-جدید)
۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خبر ۱۸ فروردین ۹۵استخدام ۱۱۰۰ نیرو در شهرداری شیراز ... سطح معاونت‌ها تشکیلات مصوب جدید دارای ۶ معاونت است درحالی‌که تشکیلات سال ۸۴ هفت ...

استخدام سازمان آتش نشانی قزوین در سال 95 (خبر جدید) | استخدام

www.ghatreh.com/news/.../استخدام-سازمان-آتش-نشانی-قزوین-سال-خبر-...
۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خبر ۳۰ فروردین ۹۵ – آزمون عملی استخدام آتش نشانی در قزوین برگزار می شود. خبرگزاری ایرنا : مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین گفت: آزمون ...

استخدام شهرداری ها سال ۹۵ (مشورتی) - روتوس

www.rotos.ir/استخدام-شهرداری-ها-سال-۹۵-مشورتی/
۲۷ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ایسنا – ۵ روز پیش; استخدام استانداری تهران سال ۹۵ اخبار استخدام در استانداری ... نوشته استخدام شهرداری فارس سال ۹۵ (خبر جدید) اولین بار در «ای ...

استخدام شهرداری کردستان در سال ۹۵ (خبر جدید) - تفریحی

tafrihy.net/post/78989-استخدام+شهرداری+کردستان+در+سال+۹۵+(خبر+جدید)
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - فوریه استخدام شهرداری سال اخبار استخدام شهرداری کردستان در سال ۹۵ جدید) سفال چغامیش پس از سال‌ها استخدامی‌ شهرداری تحقیق و پژوهش با ... در موزه صلح ۹۴ تهران نیز فاجعه کاربرد سلاح‌های شیمیایی علیه ایران به عنوان محور اصلی ...
۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دریافت آگهی های استخدامی مهم در گوشی و ایمیل شما به محض انتشار، اینجا کلیک نمایید. ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کار شما همراهتان خواهد ...

استخدام شرکت مخابرات اصفهان در سال 95 - farapardaz

farapardaz.blogsky.com/.../استخدام-شرکت-مخابرات-اصفهان-در-سال-95
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آگهی استخدام شرکت توسعه فناوری هوشیار سال ۹۵ سال ۹۵ ... برچسب ها : آگهی ... 12- استخدام شهرداری ها سال 95 (تجربیات آزمون خبر اعلام نتایج) | ای ... 19 ساعت قبل . ... استخدام شرکت مخابراتی در تهران جدید سال ۹۱ سال ۹۴ . 115.

استخدام جدید شهرداری تهران سال ۹۵ + زمان استخدام

estekhdamia.ir/استخدام-جدید-شهرداری-تهران-سال-95-زمان-ا/
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استخدام تهران, استخدام شهرداری, استخدام تهران ۹۵ آگهی استخدام جدید ... اسفند ۹۴ 371 بازدید; آگهی استخدام وزارت بهداشت سال ۹۴ (خبر جدید) 360 بازدید ...
۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - استخدام مستخدم در یکشنبه ۵ اردیبهشت ۹۵ در News File استخدام مشاور حقوقی ... آگهی استخدام جدید اردیبهشت سال بااستخدام و اردیبهشت. آگهی استخدام ... آوريل برای دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون استخدامی شهرداری ها اینجا . یکشنبه ۹۴/۱۱/۲۵ ... استخدام شهر تهران یکشنبه ۲۹ فروردین ۹۵ بادانلود آهنگ غمگین استخدام شهر ...

خبر 21 فروردین ۹۵ – استخدام ۱۱۰۰ نیرو در شهرداری شیراز

google-ir2.rozblog.com/.../خبر-21-فروردین---استخدام--نیرو-در-شهردار...
۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - Apr 9, 2016 - آگهی استخدام مامادر تهران کارشناس مامایی , پایگاه سلامت , خیابان وحدت . ... استخدام شهرداری شیراز سال ۹۵ (خبر جدید) - ایران استخدام.

استخدام شهرداری کردستان در سال ۹۵ (خبر جدید) | گیلنا

press.geelna.ir/استخدام-شهرداری-کردستان-در-سال-۹۵-خبر-ج/
۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استخدام شهرداری کردستان سال ۹۴ (اعلام نتایج) ... برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی های استخدام بانک ها و سازمانهای دولتی و خصوصی در ایمیل و گوشی ...
دانلود نمونه سوالات استخدامی شهرداری ها + بسته تخفیف ... استخدام موسسه بنیاد برکت در سال ۹۵ (خبر جدید) ... استخدام یزد – شهر و استان یزد – ۵ اردیبهشت ۹۵ ... استخدام کارمند هماهنگی و ارتباطات در موسسه خانه فرهنگ ذهن زیبا در تهران اردیبهشت۹۵.

استخدام شهرداری مرکزی سال ۹۵ (خبر جدید) - خبر زنده

khabarzende.ir/source/.../استخدام-شهرداری-مرکزی-سال-۹۵-(خبر-جدید)
۳۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استخدام شهرداری مرکزی برای مشاهده تجربیات کاربران در زمینه سوالات آزمون، نتایج آزمون، سوالات جلسه مصاحبه و سایر تجربیات در ...nنوشته استخدام ...

شهرداری به اسم تعدیل نیرو افراد جدیدی را استخدام می‌کند

www.tasnimnews.com/.../news/.../شهرداری-به-اسم-تعدیل-نیرو-افراد-جدی...
۲۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - TASNIM. NEWS .com ... شهرداری به اسم تعدیل نیرو افراد جدیدی را استخدام می‌کند ... بودجه سال ۹۵ شهرداری تبریز تقدیم شورا شد/ رقم بودجه ۹۵ نسبت به ۹۴ کاهش یافت. نظرات ... نشست خبری استاندار تهران در ستاد انتخابات کشور ...

۳۴ هزار استخدام جدید در سال۹۵

ostanha.tabnak.ir/fa/news/189986/۳۴-هزار-استخدام-جدید-در-سال۹۵
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ندیمی گفت: در جلسه امروز نوبخت از ۳۴ هزار استخدام جدید در سال ۹۵ خبر داد. وی تصریح کرد: ... سطل آشغالهای لعنتی در محله جام جم + عکس شهردار محترم.

استخدام شهرداری تهران سال۹۵(خبر جدید) - FileBay

filebay.gdk.mx/استخدام-شهرداری-تهران-سال95خبر-جدید/
استخدام شهرداری تهران سال۹۵(خبر جدید). blogger | ۱۱/۰۲/۱۳۹۵. استخدام شهرداری تهران سال95(خبر جدید) آخرین اخبار استخدامی و نیازمندی ها در ایران. اصل نوشته را از اینجا ...

اخبار جدید استخدامی و جذب نیرو کار خرداد ۹۵ - فرد مطلب

topo3t.ir/اخبار-جدید-استخدامی-و-جذب-نیرو-کار-خردا/

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله نسیم | برترین سایت تفریحی و سرگرمی و علمی و خبری و ورزشی http://nasim.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 305
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,347
  • بازدید ماه : 6,280
  • بازدید سال : 38,322
  • بازدید کلی : 201,109
  • کدهای اختصاصی