loading...
مجله نسیم| سرگرمی و تفریحی و عاشقانه مجله نسیم| سرگرمی و تفریحی و عاشقانه و دیدنی و مدل و عکس بازیگران و دیدنی و مدل و عکس بازیگران
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
مجله مثبت اندیشی و موفقیت 1 300 junior
مجله سرگرمی و تفریحی و عاشقانه 1 225 junior
بازار موبایل و تبلت و بازار خودرو 1 247 junior
آیا می دانید هایپر فایل کجاست ؟ نمی دانی ؟! 1 231 junior
کی جرعت داره رضا زاده را بلند کنه !!! 1 208 junior
عکس چهره بدون آرایش طلا گلزار 1 254 punky
عکس جدید سلفی الناز شاکردوست 1 222 punky
در عرض یک ماه ابروهای پر پشت و زیبا داشته باشید 1 204 punky
با تمرینات تناوبی وزن خود را کاهش دهید 1 211 punky
جزئیات ازدواج و ماه عسل سام درخشانی و همسرش 1 202 punky
عکس های از پرستو صالحی در فیلم طیب 1 237 punky
در چه کشورهایی چه کارهایی توهین محسوب میشود 1 246 punky
عکس های جدید متفاوت زنان بازیگر معروف95 1 220 punky
چهره های معروف در اینستاگرام سری 95 1 241 punky
مناظر فوق العاده زیبا از طبیعت..! 1 205 punky
عکسهایی از برکه ای با نیلوفرهای آبی غول آسا..! 1 204 punky
عکس های بسیار دیدنی از زیباترین دریاچه های دنیا.. 1 195 punky
عکس جنیفر لوپز در بعد از ظهر در کنار عشق هایش 1 185 punky
تصاویر دیدنی از شلوار مخمل رنگی + لینک خرید و توضیحات 1 194 punky
مدل جذاب ساق طرح لی +خرید 1 207 punky
مجله نسیم بازدید : 409 دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

نکاتی در مورد بازی کلش آف کلنز که نمی دانید

مجموعه : اخبار گوناگون,مطالب گوناگون,خبرهای گوناگون

نکاتی در مورد بازی کلش آف کلنز که نمی دانید

نکاتی در مورد بازی کلش آف کلنز که نمی دانید

 دام هایی که به راحتی بازیکنان را جذب خود می کنند و بعد از جذب، رهایی از آنها به این راحتی ها نیست. ویژگی اصلی بازی کلش که در ظاهر اولیه آن مشخص نیست، ترفندهای اعتیادآوری است که سازندگان بازی در گوشه هایآن کار گذاشته اند. نکاتی در مورد بازی کلش آف کلنز را در ادامه خواهید خواند.

 

«کِلَش آو کِلَنز» (Clash of Clans) از همان اولین سالی که از سوی شرکت «سوپرسل» وارد دنیای بازی های موبایلی شد، همه جور اعداد و ارقام و رکوردهای مختلف را جابجا کرد؛

 

رکوردهایی که بار اصلی آنها بر دوش کاربرانی است که به این بازی اعتیاد پیدا کرده اند.

 

آنقدر که مجبور می شوی همه پول تو جیبی هایت را هم صرف این بازی کنی. اگر باور نمی کنید، کافی است نکات این مطلب را بخوانید تا دستتان بیاید این بازی چه بلاهایی سر بازیکنانش می آورد.

نکاتی در مورد بازی کلش آف کلنز که نمی دانید

1- سوپرسل (شرکت توسعه دهنده بازی کلش) در «هلسینکی» فنلاند تاسیس شد. شرکتی که امروز به جز این بازی معروف، دو بازی دیگر (یعنی «Boom Beach» و «Hay Day» را هم در سبد خود دارد و تا پایان سال 2014 (1393) توانسته بود به 1.7 میلیارد دلار فروش (از طریق خریدهای داخل بازی هر سه این بازی ها) برسد.

 

2- در فوریه 2015 (بهمن 1393)، سوپرسل از فروش جِم های (Gem) درون بازی کلش، روزانه بیش از پنج میلیون دلار سود داشت و رکورد جدیدی را جابجا کرد.

 

3- «جورج یائو» در پایان سال اخیر میلادی، بازیکن برتر کلش آو کلنز شد؛ او که شش ماه پیاپی در رنکینگ بازیکنان کلش در رده اول بود، حتی آی پد خود را به حمام می برد و آنجا نیز دست از غارت دیگران برنمی داشت.

 

4- یکی دیگر از بازیکنان برتر رنکینگ کلش آو کلنز به نام «پاندا» اعتراف کرده که هر ماه حدود هفت هزار دلار خرج می کند تا بتواند از کِلَن خود مراقبت کند و البته به موقع در جنگ بین دیگر کلن ها حاضر باشد. ظاهرا او با هفت اکانت دیگر نیز در بازی حاضر است که طبیعتا خرج زیادی روی دستش می گذارد.

نکاتی در مورد بازی کلش آف کلنز که نمی دانید

5- سوپرسل برای جذب بیشتر بازیکن ها انواع تیزرهای تبلیغاتی را برای بازی کلش آو کلنز ساخته اما معروف ترین و شاید پرسروصداترین تیزر آنها، تبلیغی طنزآمیز باشد که «الیام نیسون» (بازیگر معروف ایرلندی هالیود) را در حال بازی کلش و در حین درگیری با کاراکترهای محبوب این بازی نشان می داد.

 

این کلیپ تبلیغاتی تا پایان سال بیشترین بازدید کلیپ های کلش آو کلنز را از آن خود کرد.

 

6- اتفاق عجیب این که تمام ده بازیکن برتر کلش آو کلنز، امروزه حداقل نیمی از درآمد خود در ماه را برای این بازی خرج می کنند؛ این در حالی است که کلش، یک بازی رایگان برای دانلود است

 

و شما تا پایان بازی، واقعا می توانید حتی یک ریال (یا دلار) هم خرج نکنید اما حقیقت این است که ترفندهای اعتیادآور بازی، باعث می شود خیلی ها دست به جیب شوند.

 

7- خیلی ها در سراسر دنیا و همین ایران خودمان، ممکن است بازی را نصب کرده باشند و بعد از مدتی آن را رها کنند ولی نکته اینجاست که کلش آو کلنز در همین لحظه بیش از 29 و نیم میلیون نفر کاربر فعال دارد. به این معنی که این افراد به شکلی جدی و پیگیر، در حال بازی اند و اعتیادشان به این بازی باعث می شود حتی روزی چند بار به دهکده خود سر بزنند.

 

8- شاید باورنکردنی باشد اما سوپرسل به عنوان توسعه دهنده این بازی، فقط 150 نفر را در استخدام خود دارد و کل کسانی که روی مجموعه کلش آو کلنز کار می کنند 15 نفرند.

 

آنها با همین تعداد اندک، این بازی اعتیادآور را روانه بازار کرده اند و باعث شده اند کل مجموعه به سودی رویایی برسد.

نکاتی در مورد بازی کلش آف کلنز که نمی دانید

ترفندهای یک بازی اعتیادآور

* بد نیست کمی هم درباره ترفندهای این بازی بدانیم؛ نیروها در کلش آو کلنز به پنج ردیف تقسیم شده اند که شما با پیشرفت در هر مرحله، قادر به ساختن شان هستید. ضمن این که دو قهرمان (Hero) هم می توانید بسازید. در آپ دیت اخیر بازی، قابلیت ساخت قهرمان سوم نیز به آن اضافه شده است.

 

* وقتی پس از مدتی بازی را رها کردید و ساخت و ساز دهکده خود و غارت دیگران را به فراموشی سپردید، دهکده شما اصطلاحا «می خوابد» و از بالای خانه های کارگران، نشانه های Z بالا می رود؛ با توجه به این که انبارهای چنین دهکده هایی دائما پر می شوند، بهترین محل برای غارت هستند، پس حواس تان باشد زیاد خواب نمانید.

نکاتی در مورد بازی کلش آف کلنز که نمی دانید

* یکی از نیروهای محبوب در بازی که قدرت تخریب بسیار بالایی دارد (البته از لِول سه به بعد)، «PEKKA» است، این نام عجیب، در سال 2012 / 1390 از طریق یک نظرسنجی بین کاربران فیس بوک انتخاب شد که در واقع مخفف کلمه «Perfect Enraged Knight Killer of Assassins» است.

 

احتمالا به خاطر طولانی بودن بیش از حد این نام، خود سوپرسل تصمیم گرفت از معنایش بگذرد و به مخففش رضایت دهد.

 

* درست است که «پکا» مثل تانک هر چیزی را از سر راهش برمی دارد و مدافعان تیرانداز اثری روی او ندارند اما وسیله ای به نام «Hidden Tesha» هست که با زدن شعله های الکتریکی، عملا این ربات شوالیه را نابود می کند. زره فلزی پگا، به شدت در برابر الکتریسیته آسیب پذیر است.

نکاتی در مورد بازی کلش آف کلنز که نمی دانید

* برخلاف دیگر بازی های استراتژی، دیوارها نقش چندان قدرتمندی در دفاع از دهکده شما ندارند. البته منظور این نیست که دهکده تان را بدون دیوار رها کنید؛ مسلما این غلط ترین حرف ممکن است، چرا که در این بازی، استراتژی چینش دیوار و منابع حرف اول را می زند.

 

* همیشه به هنگام حمله، سطح دهکده طرف مقابل را نسبت به خودتان بسنجید و اگر قرار است دهکده ای را غارت کنید، صرفا در مقابل منابع بی کرانش وسوسه نشوید، مخصوصا اگر تازه کار هستید، باید بدانید نزدیک بودن سطح «تاون هال»ها اصلی ترین نکته برای یک غارت خوب و پر سود است، به خصوص در جنگ بین کلن ها.

 

* به دست آوردن قهرمان (Hero) در بازی، کار دشواری است اما وقتی در جنگ شرکت می کند یا هنگام حمله دشمنان از دهکده تان دفاع می کند، به ارزش بالای او پی می برید تا جایی که می توانید قهرمان تان را حفظ کنید و برای غارت های آسان از او کمک نگیرید.

 

درست مثل فیلم ها، اینجا هم قهرمانان هرگز نمی میرند؛ بلکه پس از هر جنگی دوباره احیا می شوند و به جنگ و غارت بعدی خواهند رفت. فقط این احیا کمی طول می کشد، پس همانطور که گفتیم، ارزش آنها را بدانید.

 

 

 

 

 

 

نکاتی در مورد بازی کلش آف کلنز که نمی دانید - جوونی

www.javuni.ir/news/81457
۲ ساعت پیش - نکاتی در مورد بازی کلش آف کلنز که نمی دانید دام هایی که به راحتی بازیکنان را جذب خود می کنند و بعد از جذب، رهایی از آنها به این راحتی ها نیست.
نکاتی در مورد بازی کلش آف کلنز که نمی دانید. دام هایی که به راحتی بازیکنان را جذب خود می کنند و بعد از جذب، رهایی از آنها به این راحتی ها نیست. ویژگی اصلی بازی ...

نکاتی در مورد بازی کلش آف کلنز که نمی دانید بایگانی ...

patogh-90.ir/tag/نکاتی-در-مورد-بازی-کلش-آف-کلنز-که-نمی-دا/
۲ ساعت پیش - نکاتی در مورد بازی کلش آف کلنز که نمی دانید دام هایی که به راحتی بازیکنان را جذب خود می کنند و بعد از جذب، رهایی از آنها به این راحتی ها نیست.
نکاتی در مورد بازی کلش آف کلنز که نمی دانید,نیک فان.


۸ نکته ای که باید در مورد بازی CLASH OF CLANS بدانید+ ...

gadgetnews.ir/.../8-نکته-ای-که-باید-در-مورد-بازی-clash-of-clans-بدانید...
۱۹ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تاون هال، یکی از مهمترین چیزهایی است که باید در بازی clash of clans بدانید. ... کلن های ایرانی کلن های ایرانی بازی clash of clans نکات بازی کلش اف کلنز. مرتبط با مطلب. دانلود آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز ( Clash Of Clans 8.212.9 ) ..... که توسط یه سایتی هک شده الان تمام کاربر های اون کلن نمی تونند از کلن خارج ...

نکات کلیدی درباره بازی بایگانی - رمیم آنلاین

ramimonline.ir/tag/نکات-کلیدی-درباره-بازی/
8 نکته که درباره بازی کلش آف کلنز نمیدانید. کلش آف کلنز(Clash of Clans) نام بازی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است . این بازی به معنی “جنگ ...

بهترین نکاتی که در بازی نباید فراموش کنید! :: آموزش بازی ...

clash-of-clans-game.blog.ir/.../بهترین-نکاتی-که-در-بازی-نباید-فرامو...
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این پست به شما برخی از نکات مهم در کلش آف کلنز را می گویم که با به خاطر ... را هم کمتر کنید و یکسری نکاتی هم در مورد استراتژی های هجومی به شما آموزش می دهیم . ... سپر دفاعی 16 ساعته دریافت می کنید و همانطور که می دانید در زمان سپر دفاعی ... هنگامی که در لابراتوری سربازی را در حال ارتقاء هستید ، دیگر نمی توان ...

راهکاری برای نجات از قحطی در کلش | کلش اف کلنز

clashoc.ir › ترفندها و اموزش های کلش اف کلنز
۱۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همانطور که می دانید بعد از آپدیت بزرگ بازی کلش آف کلنز و تغییرات گسترده و مخصوصا ... که یکی از نکات کلیدی همین جا است. ... گفتم من در آزمایشی که کردم یکی دهکده هایم مورد حمله ای هم قرار نمی گرفت و کالکتورهایم پر شده بود !

اموزش برگرداندن اکانت clash of clans | کلش اف کلنز

clashoc.ir › ترفندها و اموزش های کلش اف کلنز
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حالا پنجره ای مشابه عکس ۳ برای شما باز می شود که راهنمای کلی بازی ... که سوپرسل بازی شما را پیدا نکرد برایشان بفرستید که در این مورد .... توضیحات سوال ۷ : در این قسمت تاریخی که بازی تون هک شده را برایشان می نویسید ( اگر دقیق نمی دانید بطور .... بازی کلش اف کلن نسخه هک شده-نکات مهم بازی کلش اف کلنز- ...
با توجه به کامنتهای زیادی که در مورد هک شدن بازی کلش آف کلنز دوستان و یا هک شدن ... دقت کنید جواب هر سوالی را نمیدانید میتوانید بنویسید i don't remeber یا i don't ..... ۲۳- مقدار نکات و ترفند های کلش اف کلنز که شما باید آنرا یک سطح ارتقا دهید، ...

برچسب کلش آو کلنز - 20 کلش

best-clash.blogsky.com/tag/کلش-آو-کلنز/page/53
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای بازی کلش آف کلنز را جمع آوری کرده ایم که می توانید آنرا دانلود کنید ، برنامه ها ... می شود بیشتر نکاتی است که باید در روستای خود اعمال کنید و همانطور که می دانید نمی توان کاری کرد که حریفمان توسط طلسم - دهکده را مورد حمله قرار ...

برچسب آموزش بازی کلش آف کلنز - 20 کلش

best-clash.blogsky.com/tag/آموزش-بازی-کلش-آف-کلنز/page/72
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - (اما این کار توصیه نمی شود ! ) ... نکاتی در مورد دراگون در حمله و دفاع اموزش کلش آف کلنز .... همانطور که می دانید بعد از آپدیت بزرگ بازی کلش آف کلنز و تغییرات گسترده و مخصوصا تان هال یازده که در مطالب قبل توضیح دادیم که سوپرسل ...

راهنمای استراتژی های موثر Clash Royale؛ چگونه همیشه پیروز ...

digiato.com/article/2016/.../راهنمای-استراتژی-های-موثر-clash-royale؛-هم-2...
۲ روز پیش - برای موفق بودن در بازی کلش رویال [بررسی دیجیاتو] راه های زیادی وجود دارند. ... نکاتی که در این مطالب آموزشی می خوانید در اصل برای راهنمایی تازه واردان به ... بر خلاف کلش آف کلنز که با معادن طلا یا حمله به دیگر بازیکنان می توانستید .... آوردن کارت های جدیدتری، نمی دانید چگونه آن ها را با قدیمی تر ها جایگزین نمایید.

بازی کلش آف کلنز » نکات مهم اولیه برای افراد تازه وارد در ...

clashclans.ir/نکات-مهم-اولیه-برای-افراد-تازه-وارد-در-clash/html
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سلام امشب قصد دارم برخی نکات مورد نیاز را برای افراد تازه وارد به بازی ... که جا داره به ان اشاره کنم دیتای بازی میباشد ببینید شما نمیدانید در ذهن ...
... در مورد بازیابی اکانت کلش آف کلنز که Save نشده و یا اینکه جیمیلشون و بازی شان ... که بازی تون هک شده را برایشان می نویسید ( اگر دقیق نمی دانید بطور تقریبی ...
با سلام خدمت خانه کلشی های عزیز همانطور که می دانید بازی کلش آف کلنز دارای 8 لیگ می باشد ، که ... نکاتی که در مورد کلش آف کلنز باید بدانید! ... خوبی را در سرچ های خود مشاهده می کنید و بعضی مواقع هر چقدر که سرچ می کنید هیچ لوتی گیر نمی آید.
نکاتی در مورد بازی کلش آف کلنز که نمی دانید · لباس های بومی و محلی بر تن زنان زیبای ایرانی · ثروتمندترین همسران دنیا را بشناسید · انواع مدل مو عروس بسته شده ...
شما از این صفحه چندین بار بازدید کرده‌اید. آخرین بازدید: 10/9/15

بهترین نکاتی که در بازی کلش نباید فراموش کنید - کلش یار

www.clashyar.ir/بهترین-نکاتی-که-در-بازی-کلش-نباید-فراموش-کنید/
مهم ترین نکات در بازی CLASH OF CLANS سربازهایی که در کلن کسل شما قرار دارد هنگام دفاع ... از دهکده تان برای حملات بعدی دفاع می کنند ولی اگر برای حمله مورد استفاده قرار بگیرند و آنها را ... یک سپر دفاعی 16 ساعته دریافت می کنید و همانطور که می دانید در زمان سپر دفاعی (شیلد) دهکده ... دانلود کاملترین برنامه نقشه های کلش اف کلنز.
۱۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کلش اف کلنز ، از جمله بازی هایی بود که تقریبا راه یک ساله را در یک شب طی کرد. این بازی که در سبک استراتژیک میباشد حتما تا کنون به گوشتان ...
۲- در موقع حلمه چه نکاتی را باید مورد توجه قرار دهیم؟ ... درکل در بازی “حمله‌ی قبال” (Clash Of Clans) شما یک دهکده دارید (Village) که ساختمان ... چون اگر در ایران باشیم نمی توان Gem خریداری کرد و بعدها به کارگر سوم خیلی نیاز ..... با عرض سلام وخسته نباشيد خدمت شما سوالي داشتم درمورد بازي كلش اف كلنز من مدت پنج ماه است كه اين بازي را ...

نکاتی در مورد بازی کلش آف کلنز که نمی دانید بایگانی - گلد ...

www.goldtarh.ir/tag/نکاتی-در-مورد-بازی-کلش-آف-کلنز-که-نمی-دا/
با وجود بازیگری مانند ملیسا مک کارتی در این فیلم که در این لیست بطور جداگانه مورد بحث قرار گرفته، کمی تعجب کردیم از اینکه کدامیک از بازی های ساندرا بولاک را ...
۲۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازی Clash OF Clans , بازی کلش آف کلنز , کلش آف کلنز , آپدیت کلش آف ... همانطور که می دانید همه چیز در این بازی به تان هال بستگی دارد،پس با ارائه تان هال ۱۱ ... اما در هر دو حالت به جان بخشی به ساختمان ها،هیرو و سربازان درون کستل موجود در محدوده آن متوقف نمی شود. .... نکات طلایی در خصوص افزایش آنتن دهی گوشی همراه!

نکاتی که درباره ی اینستاگرام نمیدانید - دانلود بازی آندروید

toodel.me-music.ir/page-129629.html
اینستاگرام اپلیکیشنی برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم است که به کاربران اجازه ... همه چیز منبع : مجله ی اینترنتی همه چیزنکاتی که درباره ی اینستاگرام نمیدانید ... نقد و برسی بازی کلش اف کلنز · نماد های شیطان پرستی بازی کلش اف کلنز ...

نکاتی که درباره ی اینستاگرام نمیدانید

www.hame-chiz.ir/post/.../نکاتی-که-درباره-ی-اینستاگرام-نمیدانید.asp...
نکاتی که در مورد اینستاگرام نمی دانید – جديدترين اخبار . ..... نماد های شیطان پرستی بازی کلش اف کلنز 521 بازدید; تصاویر عاشقانه فول اچ دی-full hd 411 بازدید ...
در این مطلب، من قصد دارم نکات و ترفند هایی مهم در مورد نحوه ی بازی کردن Clash of Clans ... که از اسمش مشخص است ملکه تمام ارچر ها (کماندارها) در بازی کلش اف کلنز می باشد. ... هنگامی که او نیاز به خوابیدن دارد شمات دیگر نمی توانید در جنگ ها از او استفاده ... اما آیا شما می دانید که بهترین زمان برای انداختن اسپل سرعت در زمین چه وقتی است؟
۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ابتدا یک جیمیل جدید بسازید و سپس یک بازی جدید کلش آف کلنز هم نصب کنید ... که سوپرسل بازی شما را پیدا نکرد برایشان بفرستید که در این مورد خودشان دوباره .... توضیحات سوال ۷ : در این قسمت تاریخی که بازی تون هک شده را برایشان می نویسید ( اگر دقیق نمی دانید بطور تقریبی ..... به نکات زیر توجه کنید.
۲۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حتما می دانید که در کنار نسخه های اصلی بازی کلش آف کلنز که هم اکنون بازی می کنید ، تبلیغات ... نکات مهم : قبل از دانلود و اجرای بازی مطلب زیر را حتما بخوانید : ... دارند و بیشتر مواقع که شرکت کننده زیاد است و شلوغ می شود ، یا به بازی نمی توانید Log In شوید .... لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سایت کلش کلنز یک مرجع بزرگ برای بازی کلش اف کلنز میباشد که مطالب جدید در خصوص بازی کلش اف . .... همانطور که می دانید تا به حال هک معتبری برای بازی Clash Of Clans منتشر نشده است. امروز می خواهیم .... نکات مهم در مورد هک بازی کلش اف کلنز. ... شما نمی توانید وارد اکانت خود شوید چون که بازی کلش فیلتر .

۱۱ نکته جالب eBay که نمی دانید | برترین های نت

moryking.shiektarinha.ir/list/۱۱+نکته+جالب++eBay+که+نمی+دانید.html
تصمیم گرفتیم با توجه به وجود صدها نکته و دانستنی در مورد بازی پر طرفدار کلش اف کلنز در طول چند قسمت این نکات را به شما دوستان عزیز برسانیم. نکته دانستنی ...
۱۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش بازی کلش اف کلنز آموزش کامل بازی کلش اف کلنز از مبتدی تا ... شما می دانید که استقرار آنها را به طور جداگانه است که خیلی از کمک کنه اما شما می توانید ... من می خواهم به شما برخی از نکات چیزی است که شما باید با طرح پایه جنگ خود را ..... Golem سربازی است که به تنهایی نمی توان آن را مورد استفاده قرار داد، باید در ...
... آپدیت نمایید. شما می توانید سایر نکاتی که می دانید را در بخش نظرات اضافه نمایید. ... برخی از سایت های ایرانی نیز اقدام به فروش جم نموده اند که البته کلاً خرید جم به شما توصیه نمی گردد. نظر بدهید · فیلمی جالب در مورد کلش اف کلنز. نویسنده: leader ...
۱۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لطفا قبل از دانلود و نصب برنامه نکات زیر را بخوانید و سوالات تکراری نپرسید که چرا برنامه اجرا نمیشود ؟ ... پاسخ : این بازی بی نهایت جم ، با ورژن اصلی کلش آف کلنز یی که روی سیستم ... نکته مهم در مورد اجرای بازی ... در صورتی که نمی دانید چگونه از" آپلودبوی" دانلود کنید ، راهنمای دانلود بازی را در زیر مطالعه نمایید :.

کلش اف کلنز

farhad1846.loxblog.com/
وارد کنید و بعد آن را save کنید و برنامه را ببندید و وارد کلش اف کلنز بشوید ... حتی اگر مدت هاست با این بازی آشنا هستید مطمئن باشید نکاتی هست که شما نمی دانید و این ... آیا می خواهید ماشین حساب کلش را داشته باشید و نیروها، تجربه مورد نیاز و سطح ...

از نکات ریز خانه داری | جستجو | بلوگل

www.bloogle.ir/list/از+نکات+ریز+خانه+داری.html
در این بازی، از کارکتر های بازی محبوب کلش آف کلنز نیز استفاده شده است که از آن ها ... معمول و نکات خنده داري که شما احتمالا در مورد دنیای ما نمی دانید جمع آوری کرده ایم.

ایرانیین کینگز|مرجع کلش اف کلنز - مرجع بازی کلش اف کلنز

iraniankings.org/post/306/رازهای-پنهان-بازی-کلش-اف-کلنز.html
گاهی اوقات با خاک یکسان می شوید که اصلا خوب نیست اما مورد حمله قرار گرفتن یک ... اضافه ای که در انبارها قرار گرفته بود وارد منطقه ای از بازی می شود که هیچ مهاجمی نمی تواند به آن ها ... اگر به لیست اچیومنت ها سر زده باشید حتما می دانید که با به دست آوردن ۱۲۵۰ .... نکات جالب درباره کلش اف کلنز و شرکت سوپرسل | کلش اف کلنز · آپدیت ...

چیز هایی که در مورد کلش اف کلنز نمی دانستید | تالار گفتگو ...

trollfun.ir › انجمن › خنده بازار › سرگرمی و طنز
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چیز هایی که در مورد کلش اف کلنز نمی دانستید ... ر این پست میخواهیم اطلاعاتی در مورد شرکت سوپرسل و همچنین بازی کلش اف کلنز بازگو کنیم که شاید خیلی از شما عزیزان به آن اشراف نداشده اید نکاتی درباره شرکت سوپر سل. کلش اف ...

نکاتی مهم در حمله کلش اف کلنز - آموزش کلش اف کلنز / نقشه ...

clash-wars.ir/نکاتی-مهم-در-حمله-کلش-اف-کلنز/
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر مدت کمی است که Clash of Clans بازی می کنید باید بدانید که فارم کردن، یعنی ... های قابل اعتماد برای حمله، همه هزینه بر هستند و منابع داخلی شما کفایت نمی کنند. ... می دانید که بهتر است همیشه سربازخانه ها و کمپ تان سرریز باشد؟ ... این شانس را به شما می دهد که در حمله بعدی بتوانید منبع مورد نظرتان را به دست آورید.

طرح چیدمان پایگاه جنگی در مرحله ی 8 بازی کلش اف کلنز 2015!

test.com/.../طرح-چیدمان-پایگاه-جنگی-در-مرحله‎ی-8-بازی-کلش-اف/
۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرح چیدمان پایگاه جنگی در مرحله ی 8 بازی کلش اف کلنز 2015! ... در این فصل فرض کرده ام که می دانید چطور باید حمله کنید و وضعیتتان تحت کنترل است. ... لطفاً به خاطر بسپارید، اینها ضروری ترین نکاتی هستند که اخیراً ایجاد کرده ام. ... شما باشند نمی توانید مانع این شوید که پایگاهتان مورد حمله ی اژدها قرار بگیرد.
اکثر این کاربران یا بازی کلش اف کلنز خود را ذخیره نکرده بودند و یا آن که ... صفحه ای است که در آن نکات آموزشی متعددی اضافه شده است که در صورت تسلط به ... توجه بسیار بسیار مهم: اگر شما نمی دانید که اطلاعات بالا را چگونه به دست بیاورید، کافی است بر روی هرکدام از آنها که خواستید کلیک کنید تا آموزش کاملی در مورد به دست آوردن ...
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اولین دسته سربازها در بازی کلش آف کلنز بربرها هستند که برای ... کامل آشنا شوید که می توانید از "آنچه باید در مورد "کلن ها" در بازی Clash of clans بدانید" کمک بگیرید. ... اگر درون بازی با کلمه بوست روبرو شده اید و نمی دانید به چه کاری می آید ... یکی از نکات مهم در این بازی کامل کردن یک حمله یا کوئست است که با ...
کلش آو کلنز (به انگلیسی: Clash Of Clans ) یک بازی رایگان تلفن همراه و تبلت به صورت ... وقتی در مورد نحوه چیدمان نیروها در clash of Clans برای فارمینگ صحبت می شود ... البته مطمئنا شما می دانید که این نکات تنها راه هایی نیستند که می تواند شما را به ... که شما نمی توانید به اندازه ای که در BARCH برنده می شوید، پیروز میدان باشید.
۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مقایسه بازی کلش آف کلنز و کلش آف کینگز را به مطلب دیگری که در آینده ... سیو بازی از طریق اکانت گوگل رو میده که خیلی بهتر هست که ما این مورد رو برای دانلود قرار داده ایم . .... در این توضیحات سعی شده به قسمت ها و نکات مهم بازی کش آف کینگز .... غیر عادی است شما نمیدانید مشگل از کجاست ممنون میشم درستش کنید.

نکاتی که درباره «ساموئل ال جکسون» نمی دانید - سه نشانه

www.3neshaneh.com/.../نکاتی+که+درباره+«ساموئل+ال+جکسون»+نمی+د...
متهم فراری به ایران برگردانده شد · اثرات منفی بازی‌های کامپیوتری «کلش آف کلنز»- مراقب کودکان در فضای مجازی ... نکاتی که درباره «ساموئل ال جکسون» نمی دانید.

بازی کلش اف کلنز | دنیای کلش اف کلنز - Part 9

clashworld.ir/tag/بازی-کلش-اف-کلنز/page/9/
در بازی کلش آف کلنز انتخاب بهترین لیگ و همچنین ترکیب مناسب و استراتژی خوب دو ... موثر تر بازی کنید و زمان رشد دهکده خود را هم کمتر کنید و یکسری نکاتی هم در مورد ... می دانید که از این طلسم در مورد کدام نیروهایمان باید استفاده کنیم که بهترین ... هم کسب نمی کنید ، به همین دلیل شما باید بدانید که چه زمانی آنها را باید ارتقاء دهید و ...
اگر بتوانید این کار را طبق نکات ذکر شده در این مطلب انجام دهید، خیلی راحت تر می توانید ... سوپرسل از نسخه آزمایشی API بازی کلش آف کلنز رو نمایی کرد. ... این پاداش به داخل خزانه (کلن کستل) منتقل می شه و کسی نمی تونه چیزی از اون رو غارت کنه. ... همانطور که می دانید تا به حال هک معتبری برای بازی Clash Of Clans منتشر نشده است.
علت تغییر محل بازی گسترش و پرسپولیس از زبان تاج. 4 دقیقه پیش اخبار افکار نیوز ... نکاتی در مورد بازی کلش آف کلنز که نمی دانید · برنامه برانکو برای فصل ...

[PDF]ﺎﻣﺷ تﯾﺎﺳ تﺎﻐﯾﻟﺑﺗ *************** رﺑﺎت ﺣﻣﻟﮫ اﺗوﻣﺎﺗﯾﮏ ﮐﻟ

https://bayanbox.ir/view/.../آموزش-بازی-کلش-آف-کلنز.pdf
ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻴﺪ ﺷﺮﮐﺖ ﺳﻮﭘﺮ ﺳﻞ ﺳﺎﺯﻧﺪﻩ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻠﺶ ﺁﻑ ﮐﻠﻨﺰ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻧﻮﻉ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ ﻣﺨﺎﻟﻒ ﺍﺳﺖ ﻭ ﭘﺲ ﺍﺯ ﻫﺮ ﺁﭘﺪﯾﺘﯽ ... ﺑﺎ ﻭﺭﮊﻥ ﻫﺎﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﺎﺯﯼ ، ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺭﺍ ﺁﭘﺪﯾﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ، ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺳﻮﺭﺱ ﺑﺎﺯ ﻧﻴﺰ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻗﺎﻋﺪﻩ ﺍﺳﺘﺜﻨﺎ ﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ... ﺑﺎ ﺁﭘﺪﯾﺖ ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ 1394 ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻠﺶ ﺁﻑ ﮐﻠﻨﺰ ﺍﯾﻦ ﺭﺑﺎﺕ ﻧﻴﺰ ﮐﺎﺭﺁﯾﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺯﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩ ﻭ ﻣﺸﮑﻼﺗﯽ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺟﺮﺍﯼ ﺑﺎﺯﯼ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺭﺑﺎﺕ ﺑﻮﺟﻮﺩ ﺁﻣﺪ ﻭ ... ﻧﮑﺎت ﺁﻣوزﺷﯽ در ﻣورد ﺧرﯾد و ﻓروش اﮐﺎﻧت ﺑﺎزى ﮐﻟش !
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بدون شک اسم بازی مهیج و مشهور کلش اف کلنز به گوش همۀ شما خورده است که اخیرآ در بین علاقه مندان به بازی مخصوصآ نوجوانان و جوانان باب شده است که ...

اموزش تغییر نام دهکده در کلش آف کلنز - رونیتا

ronita.ir/اموزش-تغییر-نام-دهکده-در-کلش-آف-کلنز/

برای تغییر نام دهکده در بازی کلش آف کلنز بدین صورت عمل نمایید : ... که از شما می خواهد نام جدید دهکده را وارد نمایید – از کارکترهای emoji و شکلک ها نمی ... نکات مهم در تغییر نام دهکده : ... که ممکن است تغییر نام دوباره مورد قبول قرار نگیرد پس در تغییر نام دهکده دقت لازم را داشته باشید. ... ۱۰ توانایی جالب تلفن های هوشمند که شما نمی دانید ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله نسیم | برترین سایت تفریحی و سرگرمی و علمی و خبری و ورزشی http://nasim.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 387
  • باردید دیروز : 261
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 387
  • بازدید ماه : 6,704
  • بازدید سال : 38,746
  • بازدید کلی : 201,533
  • کدهای اختصاصی