loading...
مجله نسیم| سرگرمی و تفریحی و عاشقانه مجله نسیم| سرگرمی و تفریحی و عاشقانه و دیدنی و مدل و عکس بازیگران و دیدنی و مدل و عکس بازیگران
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
مجله مثبت اندیشی و موفقیت 1 300 junior
مجله سرگرمی و تفریحی و عاشقانه 1 225 junior
بازار موبایل و تبلت و بازار خودرو 1 247 junior
آیا می دانید هایپر فایل کجاست ؟ نمی دانی ؟! 1 231 junior
کی جرعت داره رضا زاده را بلند کنه !!! 1 208 junior
عکس چهره بدون آرایش طلا گلزار 1 254 punky
عکس جدید سلفی الناز شاکردوست 1 222 punky
در عرض یک ماه ابروهای پر پشت و زیبا داشته باشید 1 204 punky
با تمرینات تناوبی وزن خود را کاهش دهید 1 211 punky
جزئیات ازدواج و ماه عسل سام درخشانی و همسرش 1 202 punky
عکس های از پرستو صالحی در فیلم طیب 1 237 punky
در چه کشورهایی چه کارهایی توهین محسوب میشود 1 246 punky
عکس های جدید متفاوت زنان بازیگر معروف95 1 220 punky
چهره های معروف در اینستاگرام سری 95 1 240 punky
مناظر فوق العاده زیبا از طبیعت..! 1 205 punky
عکسهایی از برکه ای با نیلوفرهای آبی غول آسا..! 1 203 punky
عکس های بسیار دیدنی از زیباترین دریاچه های دنیا.. 1 195 punky
عکس جنیفر لوپز در بعد از ظهر در کنار عشق هایش 1 185 punky
تصاویر دیدنی از شلوار مخمل رنگی + لینک خرید و توضیحات 1 194 punky
مدل جذاب ساق طرح لی +خرید 1 207 punky
مجله نسیم بازدید : 255 دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

دوره های لاغری ستارگان زن بعد از زایمان

دوره های لاغری ستارگان زن بعد از زایمان

دوره های لاغری ستارگان زن بعد از زایمان

در اينجا به برخي روش‌ها و دوره های لاغری که ستارگان زن بعد از زايمان در پيش گرفته‌اند تا به وزن ایده آل قبلی خود برسند، اشاره مي‌كنيم. پس با ما همراه باشید.

 

سوزاندن چربي‌هايي كه طي 9 ماه در بدن انباشته شده‌اند، كار سختي است. اين چربي‌ها براي زنان بازيگر هم مشكل‌ساز است. 

 

رژيم ماهي

دوره های لاغری ستارگان زن بعد از زایمان

آنجلينا جولي، بازيگر معروف و باريك‌اندام سينما، بعد از آن‌كه فرزندان دوقلوي خود را به روش سزارين به دنيا آورد، حتي يك دقيقه از رژيم‌گرفتن غفلت نكرد. برخلاف زناني كه به فرزندشان شير مي‌دهند و شيردهي خوب در كاهش وزن‌شان موثر است،

 

او شيردهي را آغاز نكرد پس بنابراين كار سخت‌تري در پيش داشت. آنجلينا حتي قبل از تولد فرزندانش هم ماهي سالمون در وعده صبحانه مصرف مي‌كرد و بعد از زايمان نيز غذاي اصلي روزانه او ماهي سالمون، سبزي‌هاي گريل‌شده، پنير سفيد كم‌چرب و ميوه‌هاي تازه بود.

 

او در حال حاضر به وزن قبل از بارداري خود بازگشته و از آنجا كه دوست دارد دوباره باردار شود، مصرف ويتامين‌هاي پرناتال (مولتي‌ويتامين‌هايي كه قبل از دوران بارداري بايد آن‌ها را مصرف كرد) آغاز كرده است.

 

ورزش بعد از زايمان

دوره های لاغری ستارگان زن بعد از زایمان

جنيفر لوپز بعد از به دنيا آوردن فرزندان دوقلويش «مكس» و «اما»، 23 كيلوگرم اضافه وزن پيدا كرد اما 7 ماه بعد اندام او دقيقا مثل قبل از بارداري‌اش شد و به گفته خودش، تنها رمز موفقيت او ورزش است

 

جنيفر طي اين مدت حداقل روزي 3 ساعت ورزش متناوب داشت. در كنار ورزش، رژيم مشهور (low cab) كه اصطلاحا رژيم (كم‌قند) است، انتخاب كرد.

 

در طول روز ميزان مصرف كالري دريافتي‌اش از 1400 كيلوكالري فراتر نرفت و مصرف هر نوع شكلات، شيريني يا حتي ميوه‌هاي خشك براي او ممنوع شد. طي 7 ماه، او 18 كيلوگرم وزن كم كرد.

 

كريستينا آگوييلرا و رژيم سبزي‌ها

دوره های لاغری ستارگان زن بعد از زایمان

اين خواننده جوان كه در ماه ژانويه 2008 فرزند خود «مكس» را به دنيا آورد، به‌دليل مصرف بالاي شكلات در طول دوران بارداري 18 كيلوگرم اضافه وزن داشت

 

كه مجبور شد آن را با رژيم سخت در كنار ورزش پايين آورد، ولي طي 4 ماه بعد از زايمان، فقط ميوه و سبزي‌ و آب فراوان مصرف مي‌كرد. كريستينا تمام موادغذايي پركالري از جمله گوشت قرمز، ماهي و نان را از برنامه غذايي‌اش حذف كرد و براي تسريع روند كاهش وزن، رو به ورزش شديد آورد، يعني 90‌دقيقه تمرين شديد بدني 5 بار در هفته.

 

اشلي سيمسون و خط كشيدن دور فست‌فود

دوره های لاغری ستارگان زن بعد از زایمان

ماه نوامبر 2010 «اشلي سيمسون» فرزند خود به نام «برونكس موگلي» را به دنيا آورد و به شكلي باورنكردني دوباره به وزن قبل از بارداري خود رسيد. او براي رسيدن به اين هدف دستورات «جكي كلر» را كه يك متخصص تغذيه قديمي و حرفه‌اي با شعار آشتي‌دادن مردم با موادغذايي سالم و باكيفيت و پيروي از تعادل غذايي است، اجرا كرد.

 

اين خانم جوان همچنين اقدام به تاسيس رستوراني كرد كه منوي آن شامل غذاهاي آماده با ميوه و سبزي‌هاي فصل، ماهي و غذاهاي كم‌چرب است.

 

«اشلي سيمسون» در دوران بارداري عادت‌هاي بدي مثل مصرف زياد فست‌فود پيدا كرده بود كه بعد از زايمان با كنارگذاشتن آن و مصرف بيشتر نان سبوس‌دار و ميوه در وعده صبحانه و ورزش در كنار رژيم توانست اضافه وزن بعد از بارداري‌اش را از بين ببرد.

 

جسيكا آلبا و رژيم مرغي

دوره های لاغری ستارگان زن بعد از زایمان

جسيكا 4 ماه بعد از زايمان توانست وزن اضافه خود را پايين آورد. او براي اين منظور رژيم گوشت مرغ و سبزي‌ را انتخاب كرد. اين موادغذايي انرژي‌زا‌ اما كم‌كالري هستند.

 

او در طول روز فقط سبزي‌هاي برگ‌سبز، گردو يا يك مشت تخمه مي‌خورد و ميان‌وعده‌هايش هم شامل تخم‌مرغ آب‌پز بود. آلبا در كنار رژيم غذايي، ورزش را هم به برنامه روزانه‌اش افزود؛

 

10 دقيقه پياده‌روي روي تردميل، 10 دقيقه دويدن و يك ساعت بدنسازي و تمرين ورزش‌هاي رزمي البته همراه با نوشيدن آب فراوان، از اسرار كاهش وزن اوست.

 

نظر كارشناس

در دوران بارداری افزایش وزن متوسط 17 کیلوگرم از نظر فیزیولوژیک طبیعی است و مقداری از آن یعنی حدود 3 تا 5 کیلوگرم مربوط می‌شود به توده‌های چربی که در بدن ذخیره می‌شود، مقداری هم مربوط به وزن جنین، مایعات درون خون، کیسه‌آب، جفت و… است.

 

دلیل ذخیره چربی در طول دوران بارداری در فلسفه خلقت، ضعیف‌بودن زن بعد از زایمان است و از آنجا که روند شیردهی فورا آغاز می‌شود و خود شیر کالری بالایی دارد، ممکن است زن با دریافت غذایی نتواند نیازهای خود و فرزندش را تامین کند.

 

چربی‌‌های ذخیره در این مدت به کمک مادر می‌آید و برای شیردهی سوزانده می‌شود. درست‌ترین کاری که برای کاهش وزن بعد از زایمان توصیه می‌شود، شیردهی است اما در مورد رژیمی که بازیگران مشهور بعد از زایمان داشته‌اند:

 

آنجلیناجولی

از مواردی که این خانم رعایت نکرده‌اند، شیردهی است که خود می‌تواند روند کاهش وزن را سخت‌تر کند. نکته دیگر این‌که ایشان به روش سزارین زایمان کرده‌اند. در این روش مادر خون زیادی از دست می‌دهد

 

و این موضوع می‌تواند باعث کاهش ذخایر آهن در بدن شود. چون بعد از زایمان روند خونسازی آغاز می‌شود و فرد نیاز بیشتری به منابع آهن و 12B دارد.

 

رژیم غذایی این خانم فاقد گوشت قرمز و ارگان‌ها مثل کبد است و آهن و ویتامین 12B پایینی دارد. پنیر سفید کم‌چرب و میوه‌های تازه از موادغذایی خوبی هستند که در رژیم گنجانده شده‌اند.

 

سبزی‌ها نیز بهتر است پخته نشوند و خام مصرف شوند اما گریل‌کردن آن‌ها هم اشکالی ندارد. عیب دیگر رژیم آنجلینا جولی کمبود کربوهیدرات است. کربوهیدرات‌ برای فرآیندهای مختلف فیزیولوژیک مثل تامین سوخت گلبول‌های قرمز و سوخت مغز لازم است.

 

رژیم اين بازيگر به شکلی رژیم پروتئینی‌-‌ویتامینی است و کربوهیدرات و چربی کافی ندارد. این در حالی است که 55 درصد یک رژیم کاهش وزن باید از کربوهیدرات و 15 درصد از چربی تامین شود.

 

پایین‌بودن میزان چربی در رژیم‌غذایی می‌تواند باعث تحلیل‌رفتن بافت عضلانی و کاهش عملکرد آن و افت سیستم عصبی و کاهش حافظه شود. این رژیم حتی بر زیبایی نیز تاثیر می‌گذارد.

 

وقتی بافت چربی زیر پوست تحلیل می‌رود فرد دچار خشکی پوست و پیری زودرس خواهد شد.

 

جنیفرلوپز

با رژیم خانم لوپز موافق هستم. قندهای ساده در رژیم ایشان حذف شده و اندیس گلایسمی یا نمایه قندی پایین آمده است. وقتی مصرف قندهای ساده کم می‌شود، ترشح انسولین که مانع چربی‌سوزی است، پایین خواهد آمد

 

و درنتیجه چربی‌سوزی در بدن افزایش می‌یابد. از سوی دیگر ايشان با ورزش مرتب به چربی‌سوزی کمک کرده‌اند. اشاره به این نکته لازم است که رژیم این خانم کم قند است نه بدون قند.

 

قند پایه در رژیم ایشان از میوه‌ها، نشاسته و غلات تامین شده است اما حذف کامل قند اصلا توصیه نمی‌شود.

 

اشلی‌ سیمسون

غذاهای آماده حاوی چربی بالایی هستند که باعث چاقی می‌شوند. خوشبختانه این خانم بعد از زایمان رو به اصلاح الگو زندگی آورده‌اند و سعی کردند

 

با اصلاح الگوی تغذیه یعنی مصرف بیشتر میوه‌های تازه و نان سبوس‌دار و کم‌کردن مصرف چربی و با افزدون ورزش به برنامه‌های روزانه، وزن خود را کاهش دهند.

 

جسیکا آلبا
به‌طور طبیعی باید در یک ماه 4‌کیلوگرم وزن کم کنیم. اگر با رژیم غذایی صحیح و تنظیم شده فردی با تحرک بیشتر بیش از 4 کیلوگرم هم کم کرد، ایرادی ندارد.

 

نکته‌ای که در رژیم این خانم دیده می‌شود تمایل ناخودآگاه به حذف برنج، نان یا سیب‌زمینی است. مردم تصور می‌کنند این موادغذایی چاق‌کننده و گوشت، تخم‌مرغ و پروتئین موادغذایی بهتری هستند.

 

بعد از زایمان نیاز پروتئین بدن بالا نیست بنابراین فرد نباید از منابع آن در حد بالا مصرف کند. گوشت قرمز به دلیل نیتروژن زیادی که تولید می‌کند عامل شکل‌گیری اوره و مواد سمی در بدن است.

 

رژیم‌های پرپروتئین رژیم‌های سالمی نیستند و همچنين نیتروژن زیاد عامل پیری زودرس است. باید به مقدار مناسب و تنظیم‌شده از گروه کربوهیدرات‌ها مثل نان و سیب‌زمینی یا برنج هم استفاده کرد.

 

کریستینا آگوییلرا
ایراد عمده رژیم این خانم حذف منابع پروتئینی از رژیم غذایی است.فردی که تمرین‌های بدنی بیشتری دارد چون عضلات متابولیسم بالاتری دارند؛ پروتئین بیشتری هم نیاز دارد. از سوی دیگر عمدتا کربوهیدرات‌ها منابع تامین انرژی در بدن هستند.

 

حذف نان و غلات به معنی حذف منابع تامین‌کننده انرژی است. در رژیم‌های کاهش وزن لازم است میزان دریافت کالری را کاهش داد اما نباید هیچ گروه غذایی را حذف کرد.

 

حذف پروتئین از برنامه غذایی می‌تواند حتی با وجود ورزش کردن باعث تحلیل بافت عضلانی و آویزان و شل‌شدن پوست شود.

 

 

 

 

 

 

دوره های لاغری ستارگان زن بعد از زایمان - جوونی

www.javuni.ir/news/81470
۳۸ دقیقه پیش - دوره های لاغری ستارگان زن بعد از زایمان در اينجا به برخي روش‌ها و دوره های لاغری که ستارگان زن بعد از زايمان در پيش گرفته‌اند تا به وزن ایده آل قبلی ...

دوره های لاغری ستارگان زن بعد از زایمان - نیوز

9us.ir/news/170096
در اينجا به برخي روش‌ها و دوره های لاغری که ستارگان زن بعد از زايمان در پيش گرفته‌اند تا به وزن ایده آل قبلی خود برسند، اشاره مي‌كنيم. پس با ما همراه باشید.

پورتال جامع نازوب شامل،خبر،عکس،سرگرمی،مد،گردشگری ...

www.nazweb.ir/
نازوب،عکس،اس ام اس،فال،عکس های خنده دار،طنز،فال حافظ،تاروت،عکس های بازیگران،خواندنی،جالب،پزشکی،سلامت،لاغری،تغذیه،عکس ... پزشکی،تغذیه،لاغری · انواع داروها · زنان و زایمان · فرزندان و والدین · کامپیوتر و موبایل · فرهنگ و .... رمز تناسب اندام 3 ستاره زن معروف هالیوود +عکس ... عکس های دیدنی از قبل و بعد از عمل فیس لیفتینگ.
شما از این صفحه 4 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 7/29/15

آبادیه تقدیم میکند :دوره های لاغری ستارگان زن بعد از زایمان ...

abadiyeh.ir/آبادیه-تقدیم-میکند-دوره-های-لاغری-ستار/
در اینجا به برخی روش‌ها و دوره های لاغری که ستارگان زن بعد از زایمان در پیش گرفته‌اند تا به وزن ایده آل قبلی خود برسند، اشاره می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

دوره های لاغری ستارگان زن بعد از زایمان - اخبار ایران و جهان

newsshare.ir/search/?q=دوره+های+لاغری+ستارگان+زن+بعد+از+زایمان
به گزارش سرویس علمی جام نیـوز به نقل از ایسنا، بهناز خانی، با اشاره به اینکه از جمله مزیت‌هاي زايمان در آب کاهش درد مادر به هنگام زايمان است، اظهار کرد: البته زايمان در آب ...

دوره های لاغری ستارگان زن بعد از زایمان - نیک فان

nikfun.vistablog.ir/post/39925
nicestar.ir راه های لاغر شدن بعد از بارداری | نایس استار راه های لاغر شدن بعد از بارداری | نایس استار 17 سپتامبر 2015 ... رژیم لاغری ستاره های زن بعد از زایمان چیست؟

راز لاغری مادران هالیوودی بعد از زایمان - که

www.irannaz.com/news_detail_6609.html
چگونه بعد از زایمان وزن خود را کاهش دهیم هالیوود اخیرا شاهد مادر شدن ستارگان بسیاری ... این هنرپیشه جوان در نظرسنجی سال 2007 جذاب ترین زن جهان شناخته شد . ... در کنار شرکت در کلاس های ورزشی ، این ستاره یک مربی خصوصی استخدام کرد تا شش روز در ...

خوش اندام ترین زنان هالیوود بعد از دوران بارداری +عکس - پارس ناز

www.parsnaz.ir/the-most-beautiful-women-in-hollywood-after-dora.html
هالی بری یکی از بهترین اندام ها را در بین ستاره های سینما دارد و بعد از بارداری با ... است اما دوست ندارد زنان با دیدن او فکر کنند که حتما باید اندام خیلی لاغری داشته ...

رژیم پس از زایمان ستارگان هالیوود - لیدیز

www.ladieez.com › آراستگی › تناسب اندام
یکی از بزرگترین دغدغه های زنانه، بازگشتن به اندانم پیش از دوره بارداری است. ... آنجلینا جولی این هنرپیشه زیبا و خوش اندام هالیوود پس از دو زایمان همچنان اندامی متناسب و ... با نزدیک به 20 کیلو اضافه وزن مواجه شده بود بلافاصله تصمیم به لاغری گرفت. .... با این حال تحقیقات نشان می‌دهد که برخی مواد آرایشی حاوی مواد سمی است و در زنان ...

بازیگران زن مشهور بعد از زایمان چگونه وزن کم میکنند؟

www.persianv.com/sargarm/181856.php
۱ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بازیگران زن مشهور بعد از زایمان چگونه وزن کم میکنند؟ ... مصرف می کرد و بعد از زایمان نیز غذای اصلی روزانه او ماهی سالمون، سبزی های گریل شده، پنیر سفید کم چرب و میوه های تازه بود. ..... برد پيت و افول دوره بازيگران غول آساي سينما.

جنیفر لوپزازراز خوش اندامی اش میگوید! - بیتوته

www.beytoote.com/sport/andam/shape-loperz.html
زنان قبل از رسیدن به یائسگی، بیشتر چربی‌های بدن خود را در ناحیه ران و باسن ذخیره می‌کنند ... حرکات ورزشی,حرکات ورزشی برای لاغری شکم و پهلو,حرکات ورزشی برای شکم ... من در لس آنجلس مربی دارم و اخیرا ورزش کلاس های یوگا رو شروع کرده ام. ... تناسب اندام من بعد از زایمان با ورزش به حالت قبل برگشت و خوشحالم که با حفظ روحیه ...

رژیم لاغری بازیگران هالیوودی - نمناک

namnak.com/9927-رژیم-لاغری-بازیگران-هالیوودی.html
رژیم لاغری بازیگران هالیوودی و رژیم لاغری خوانندگان زن هالیوودی رژیم لاغری سریع وچند ... بعد از آن جعفری خرد شده را به همراه پیاز و قارچ های خرد شده با مواد سوپ اضافه کنید و ... زنان شیرده - مبتلایان به دیابت و افرادی که از دارها و یا دوره درمان های خاص استفاده می کنند توصیه نمی شود. ... درمان تضمینی بیماری های مقعدی و زوائد بعد از زایمان.

رژيم لاغري بعد از زايمان - نیک صالحی

www.niksalehi.com/taghzie/archives/065664.php
۳۱ تیر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - در طي 6 هفته اول بعد از زايمان نبايد رژيم لاغري يا محدوديت انرژي داشته باشيد، زيرا ... به طور متوسط اكثر زنان شيرده روزانه 2700 كالري انرژي نياز دارند. ... يابد، زيرا مقداري از انرژي لازم براي تهيه شير از اندوخته هاي بدن، تامين مي شود. ... از تامين مواد مغذي مهم در دوره بارداري به خصوص مواد مغذي نظير كلسيم و آهن ناتوان است.

رژیم لاغری بعد از زایمان - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/292951/رژیم-لاغری-بعد-از-زایمان
در طی ۶ هفته اول بعد از زایمان نباید رژیم لاغری یا محدودیت انرژی داشته باشید، زیرا بدن ... به طور متوسط اکثر زنان شیرده روزانه ۲۷۰۰ کالری انرژی نیاز دارند. ... خود ایجاد نکنید، زیرا رژیم غذایی فوق العاده کم کالری از تامین مواد مغذی مهم در دوره بارداری ... دهی و پس از زایمان باید بیان بگویم که بدن مادر در دوران بارداری حداقل ۴ کیلو چربی های ...

لاغری+پس از زایمان

https://www.webgardha.com/tag/لاغری+پس-از-زایمان-
... از زایمان ". لاغری پس از زایمان، رژیم غذایی ستاره های هالیوود .... افسردگی بعد از زایمان گاه با احساس بیزاری و انزجار از همسر همراه است. در هفته های نخست پس از تولد ...

روش های موثر برای کاهش وزن بعد از زایمان - حوادث ،روزنامه

www.akairan.com/koodak/zaieman1/kaheshvaznbadazzayaman.html
۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در طی 6 هفته اول بعد از زایمان، نباید رژیم لاغری گرفته شود. ... برخی زنان با این که وزنشان متناسب می شود و تقریباً به وزن پیش از بارداری و زایمان ..... زیرا رژیم غذایی فوق العاده کم کالری از تامین مواد مغذی مهم در دوره بارداری به خصوص مواد ..... پولسازترین ستاره های سینمای ایران سال 93; ناگفته های خواندنی بهرام رادان از ...

رژیم لاغری بعد از زایمان - روستای کرکان بندرانزلی

www.karkan.ir/post-2173
در طی 6 هفته اول بعد از زایمان نباید رژیم لاغری یا محدودیت انرژی داشته باشید، زیرا بدن ... به طور متوسط اكثر زنان شیرده روزانه 2700 كالری انرژی نیاز دارند. ... خود ایجاد نكنید، زیرا رژیم غذایی فوق العاده كم كالری از تامین مواد مغذی مهم در دوره بارداری به ... از زایمان باید بیان بگویم که بدن مادر در دوران بارداری حداقل 4 کیلو چربی های ذخیره ای ...

مجله خبری موریکس

morix.ir/
توییت حسن روحانی: راهیابی 18 زن به مجلس یک رکورد است+ عکس .... دوره های لاغری ستارگان زن بعد از زایمان در اينجا به برخي روش‌ها و دوره های لاغری که ستارگان زن بعد ...

ورزش برای لاغری شکم بعد از زایمان

00060.ir/+ورزش+برای+لاغری+شکم+بعد+از+زایمان
روش کوچک کردن شکم بعد از زایمان - ورزش آکا آموزش تصویری ورزش ساده برای تناسب ... صفحه 1 کاهش وزن و لاغری سریع پس از زایمان (رژیم و لاغری) ستاره های زن بعد از زایمان چه کار می کنند؟ ... اهميت مراقبت هاي بهداشتی در دوره پس از زایمان دوران بعد .

برچسب ها - لاغری پس از زایمان - نی‌ نی‌ بان

niniban.com/fa/tag/2/لاغری%20پس%20از%20زایمان
و اصولی تر فیزیولوژی بدن زن تازه زایمان کرده به... وضعیت قبل از ... داشت که بدن چنین فردی به تازگی از یک دوره... کد خبر: ۹۱۳۴۲ ... ستاره های هالیوود بعد از زایمان.

۲۳ کیلو کاهش وزن در دوران شیردهی - آفتاب

www.aftabir.com › مقالات › بهداشت و درمان › تغذیه و سلامتی
۱ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - بعد از اینکه دوران بارداری و زایمان را پشت سر گذاشتم، احساس کردم که .... اضافه کردن یکی ۲ کیلو در هفته های اول بعد از رژیم نگهدارنده هم طبیعی ... بنا بر نظر بسیاری از متخصصان، زنان بیشتر وزن خود را در ۳ ماه اول پس از زایمان از ...

نیم‌ نگاه زومجی: نسخه آزمایشی بازی DOOM - فان ـست

funist.ir/news/133978
بعد از این تیزر کوتاه که فقط حکم تشنه کردن طرفداران را داشت، نوبت به کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 رسید تا استودیو ... دوره های لاغری ستارگان زن بعد از زایمان.

راز و رمز لاغری سریع پس از زایمان - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/73044_راز-و-رمز-لاغری-سریع-پس-از-زایمان.html/
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چه تمهیداتی برای کاهش وزن زنان باردار سراغ دارید و چه مراقبت هایی برای رسیدن به این ... در طي 6 هفته اول بعد از زايمان، نبايد رژيم لاغري گرفته شود. ... پس از زايمان ماهيچه هاي شکم کاملاً شل مي شوند و پوست اضافي زيادي باقي مي ماند.

راه زندگي - قابل توجه خانمها : چگونه بعد از زایمان چربی های ...

www.namzadi2.blogfa.com/post-23.aspx
راه زندگي - قابل توجه خانمها : چگونه بعد از زایمان چربی های شکم را از بین ببرید - یا ... خیلی از زنان (‌و حتی مردان) فکر می کنند که حرکات شکمی چربی های موجود در آن را ...

پروانه کاظمی - مقالات

www.kazemidiet.ir/article.aspx?i=4&a=368
رعايت نكات ويژه زير به زنان بعد از دوران بارداري توصيه مي شود: ... در طی ۶ هفته اول بعد از زایمان نباید رژیم لاغری یا محدودیت انرژی داشته باشید زیرا بدن ...... با گرفتن مشورت از پزشک خود بهتراست دوره های استراحت برای بدن خود بذارید یا ...... ستاره: سلام خانم دکتر عزیز, من روز شنبه عمل لیپولیزر شکم و پهلو انجام داده ام از فردای عمل ...

راه های لاغر شدن بعد از بارداری | نایس استار

nicestar.ir/4865/راه-های-لاغر-شدن-بعد-از-بارداری.html
۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رژیم لاغری ستاره های زن بعد از زایمان چیست؟! – فان خونه ... یکی از عمده نگرانی های تازه مادران پس از دوره طولانی بارداری، رسیدن به وزن قبلی و حتی …

زنان بعد از زايمان

avayemelal.ir/+زنان+بعد+از+زايمان
ستاره های زن بعد از زایمان چه کار می کنند؟ - … زایمان زن-عکس زایمان ... ۹ پرسش زنان پس از زایمان,خانم ها معمولا دغدغه های فکری و سوال های زیادی در رابطه با این دوره ... خونريزي پس از ... کاهش وزن،زایمان،پس از زایمان،تناسب اندام،لاغری زایمان زن-عکس زایمان ...

مصاحبه با لاله اسکندری و همسرش ۲ روز بعد از ازدواج + تصاویر ...

www.talab.ir/.../interview-with-laleh-eskandari-and-his-wife-2-days.html
مصاحبه با لاله اسکندری و همسرش ۲ روز بعد از ازدواجتصاویر دیدنی خانم اسکندری دوربین ... اما بعد دوره استقلال مالی می رسد که به نظر کمی ازدواج را زیر سایه خود قرار می دهد. ... خانم اسکندری، همسر شما شرطی برای کم کردن فعالیت‌های بازیگری برایتان نگذاشته؟ ... برای خواند مصاحبه های دیگر بازیگران و افراد معروف سایت تالاب را در گوگل ...

راز لاغری جسیکا آلبا پس از زایمان را بدانید! - فراناز

www.faranaz.com/jessica-alba-secret-slimming-postpartum-damned.html
جسیکا آلبا حالا الگوي خیلی از خانم‌ها د‌ر د‌نیا به خاطر رژیم بعد‌ از بارد‌اری و سبک زند‌گی سالم است. راز لاغری .... جدیدترین عکس های زیبای نوال الزغبی خواننده زن لبنانی.

مدل پیراهن مناسب برای بعد زایمان

wiki.zibarou.site/مدل+پیراهن+مناسب+برای+بعد+زایمان/
دوران بارداری و لباس مناسب مدل لباس راحتی بعد از زایمان لباس برای مهمانی بعد زایمان - صفحه 1 چگونه اندامی مناسب بعد از زایمان - تکناز ... توصیه هایی برای زیبایی بعد از زایمان - تکناز ستاره های زن بعد از زایمان چه کار می کنند؟ ... بهترین روش برای لاغری بعد از زایمان » ورزشی برای لاغری . ... ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد

چگونه پوست شکم افتاده بعد از زایمان را سفت کنیم

www.sefidak.com/.../چگونه-پوست-شکم-افتاده-بعد-از-زایمان-را-سفت-ک...
۱۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ورزش دوران حاملگی,افتادگی و ترک خوردن پوست بعد زایمان , کاهش وزن بعد از رژیم غذایی و ورزش اگر هماکان پوست شما شل و افتاده است ... آشنایی با آثار معروف ترین معمار زن جهان + عکس ... بازیگران و ستاره های سرشناس ایرانی در تبلیغات + عکس .... + برنامه رژ… آموزش کاهش وزن با 10 روش رژیم غذایی موثر برای لاغری ...

اسرار زیبایی و خوش اندامی ستاره های هالیوودی! | خبرهای

www.ghatreh.com/news/.../اسرار-زیبایی-خوش-اندامی-ستاره-های-هالیوودی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - راز زیبایی و تناسب اندام ستاره های برتر جهان در چیست؟ ... ستاره های هالیوودی برای تناسب اندام همواره به محصولات و داروهای لاغری متوسل می شوند و به عمل های جراحی لاغری بسیار گران قیمت و دشوار تن می دهند. ... گفته می شود که حتی ستاره های زن هالیوود بعد از زایمان نیز از برنامه ... تکرار کابوس در دوره دوم وزارت آخوندی ...

اگر شکم صاف می خواهید، بخوانید و عمل کنید!-پرشین پرشیا

www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=18921...68...
۱۳ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بارداری زنان در سنین مختلف و انتخاب سن مناسب بارداری .... بر این اساس می توان پس از زایمان، تحت نظر متخصص تغذیه از رژیم های مخصوص دوران ...

چاقی و رژیم های کاهش وزن - تبیان

www.tebyan.net/index.aspx?pid=234
لیپوماتیک یکی از روش های لاغری است که اخیراً از آن بسیار استفاده می شود و در ... رژیم غذایی و لاغری برحسب ماه تولد (2); در قسمت اول این مطلب گفتیم که ستارگان و ماه ... مواد شیمیایی سنتتیک زیادی وجود دارد که مرتبط با چاقی در انسان می باشند. .... و شکست می خورید یا اینکه بعد از تمام شدن دوره ی رژیم تان به همان وزن قبلی بر می ...

لاغری پس از زایمان، رژیم غذایی ستاره های هالیوود | News File

newsfile.ir/news/لاغری+پس+از+زایمان،+رژیم+غذایی+ستاره+های+هالیوود
لاغری پس از زایمان، رژیم غذایی ستاره های هالیوود. ... روستایی دوره چگنی در لرستان همچنان قطع است خرم آباد - ایرنا - فرماندار دوره چگنی گفت: راه ارتباطی 350 خانوار در هشت روستای این شهرستان ... خبرپو - 3 ساعت پیش; زایمان در آب مناسب کدام زنان است؟

چرا پسران ایرانی باربی ها را نمی پسندند؟ | مجله اینترنتی ...

www.parsi1.com/archive/.../چرا-پسران-ایرانی-باربی-ها-را-نمی-پسندند/
شبکه های ماهواره ای در دوره اصلاحات فعالیت دو چندانی را در خصوص تغییر سبک زندگی ... باربي نماد يک زن ۱۹- ۲۰ ساله است که از شخصيت يک زن ولگرد خياباني آلماني به نام ... دختر ۲۰ ساله اي که پاهاي بلند و فيزيک بدني لاغري داشته و نمايشگر يک قد ۱۹۵ ...... واقعيت اينه كه اكثر زنها بعد ازدواج چاق ميشن و همه مجبوريم ورزش كنيم تا هميشه ...

راز تناسب اندام و زیبایی بازیگران زن هالیوود - جدید دانلود 94

downloadnew2015.rozblog.com/.../راز-تناسب-اندام-و-زیبایی-بازیگران...
رمز و راز تناسب اندام و زیبایی ستارگان زن و تجربه های یک زن و شوهر در مورد . .... در عوض در دوره های پیش از فصل ایروبیک کار می کنم و نیز با بازی در مسابقات تناسب اندام خود را ... ( عکس) - سیمرغ راز لاغری مادران هالیوودی بعد از زایمان از زبان خودشان!

ستاره های زن بعد از زایمان چه کار می کنند bartarinhair

a2g.rozblog.com/.../ستاره-های-زن-بعد-از-زایمان-چه-کار-می-کنند-Bartarinha...
8 روش مفید برای تناسب اندام پس از زایمان - کهیکی از عمده نگرانی‌های تازه‌مادران پس از دوره طولانی بارداری، رسیدن به وزن قبلی و حتی تناسب اندام…,ستاره های زن بعد از ...

ستاره های زن بعد از زایمان چه - طنز

tanz.funon.ir/ستاره-های-زن-بعد-از-زایمان-چه.html
۸ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - درمان ریزش موی زنان بعد از زایمان!! مبارزه با ... Not Found Any Result for : ستاره های زن بعد از زایمان چه ... رژیم لاغری پس از زایمان، ستاره ها با چه ... زن ...

عکس های خنده دار - تکناز

www.taknaz.ir/news_cats_233.html
عکس های خنده دار,عکس های طنز,عکسهای خنده دار,تصویری,عکس خنده دار,ترول های جدید,سوتی های ایرانی,خنده دارترین ... بازیگران زن هالیوودی که خود را زشت کردند + عکس.

علائم بارداری پسر - iranbanou.com

www.iranbanou.com/magazin/183416-علائم%20بارداری%20پسر
حتما برایتان مهم است که در اولین هفته های بارداری متوجه شوید جنینتان دختر است یا ... اگر شکم زن بارداری به سمت پایین متمایل باشد، نوزاد او پسر و در صورتی که رو به ... در روز های اول بعد از تأخیر قاعدگی می تواند نموداری از بارداری احتمالی دختر باشد. ... بهترین راهکار ها برای تناسب اندام-رژیم های لاغری رایگان و برنامه غذایی مناسب شما.

راز تناسب اندام و زیبایی بازیگران زن هالیوود

mahmoodsoft.birblog.ir/post-196216.html
۱۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... بازیگران هالیوود و راز زیبایی بازیگران زن هالیوود و راه لاغری سریع بعد از زایمان را .... پرونده محرمانه ستاره های هالیوود و راز زیبایی و اندام زیبای آنها را گروه ... .... در عوض در دوره های پیش از فصل ایروبیک کار می کنم و نیز با بازی در ...

رازهایی برای زنان چهل ساله - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/62141/رازهایی-برای-زنان-چهل-ساله
۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - راه حل : بسیاری از زنان در این دوره به قرص های لاغرکننده روی می آورند. گرچه برخی از قرص های لاغری نتایج مثبتی در لاغر کردن افراد دارند اما ما به ..... کنترل ادرار برای خانمهای بالای 80 اون هم در صورت زایمان بالای 4 بار طبیعی تلقی میشه. .... هیچ یک از این مشکلات رو هم ندارم لطفا برید تحقیق کنید بعد مقاله بنویسید.

زایمان ستارگان هالیوود - لینک گردی

nimbar.ir/news/زایمان-ستارگان-هالیوود
یکی از بزرگترین دغدغه های زنانه، بازگشتن به اندانم پیش از دوره بارداری است. بدون شک ... ستاره های هالیوود بعد از زایمان قبل از بارداری ... کت هان ... راز لاغری مادران هالیوودی بعد از زایمان از زبان … ... راز تناسب اندام و زیبایی ستارگان زن هالیوود!+ …

ژست عکس زن باردار - گالری عکس

aaaks.ir/ژست-عکس-زن-باردار/
۱۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای دیدن عکس های با موضوع ” ژست عکس زن باردار ” می توانید از لینک های زیر ... مدل عکس بارداری در آتلیه ژست زن باردار حامله ۲۰۱۵ بروز دانلود .... حس زیبایی طلبی آنها، با استفاده از عناوینی چون سیگارهای لاغری، سیگارهای مخصوص زنان باردار و .... روش درمان عجیب برای خودکشی + عکس · زن باردار هفته ها بعد از زایمان ...

تغذیه هوشمند - چاقی شکمی بعد از زایمان را چگونه از بین ببریم؟

www.hoshyar4.com/content/Health/health-women/7653
دوره های روانشناسی ... حاملگی تاثیری در چاقی شکم مادران ندارد و چاقی بعد از زایمان ممکن است بر اثر پرخوری و افزایش سن رخ دهد. ... جلوگیری از چاقی بعد از زایمان تعدیل در رژیم غذایی، ورزش و دوری از محیط های استرس زا و داشتن آرامش است. ... روزی نیم ساعت تا یک ساعت پیاده‌روی و قدم زدن برای لاغری زنان بعد از زایمان بسیار مفید است.

علت درد شکم بعد از رابطه جنسی - الو دکتر

www.alodoctor.ir/question/search/.../علت-درد-شکم-بعد-از-رابطه-جنسی
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دکتر سیما مظفر جلالی، متخصص جراحی زنان، زایمان و نازایی: ... رسیده و در دوره های متعدد لاپاراسکوپی، نازائی، پره‌ناتالوژی و اختلالات کف لگن ... ترفندهای لاغری سریع پاها · 10 اتفاق خوب بعد از رابطه جنسی! ... چهارشنبه مجله ستاره ها.

آوای سلامت - تغذیه با شیر مادر

iec.behdasht.gov.ir › پرسش و پاسخ › دوران ها ی زندگی › دوران کودکی
بسمه تعالی سؤال و جواب های رايج مادران در رابطه با تغذيه باشيرمادر. فهرست 1- روش مطلوب و صحيح تغذيه شيرخوار چگونه است؟ 2-چرا تغذیه با شیرمادر توصیه می شود ؟

روش هاي درمان خانگي عفونت قارچي و خارش واژن در زنان - هفت گنج

7ganj.ir › سلامت › سلامت جسمي
۲۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عفونت قارچی و خارش واژن که بی تردید هر زنی تجربه اش را دارد. .... لاغری ...... خونریزی و کوتاه کردن دوره عادت ماهیانه بانوان و درمان عفونت های واژینال مفید است. ... دکتر هم رفتم گفت زخم رحم دارن و تا اولین زایمان را نکنی فریز نمی کنم . .... پماد های معروف و کپسول فلوکونازول که یه مدت خوب بود دوباره بعد چند ماه همون مشکل

لاغری بعد از باداری (کلیه ارسالات در این تاپیک) - زیباتن

www.forum.zibatan.ir › کاهش وزن › نکات، مقالات، دانلودها › نکات و مقالات
۱۴ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اگر بعد از زایمان کاری برای کاهش وزنتان نکنید امکان دارد که بعد از ۱۵ تا ۲۰ ... میان وعده های سالمی در خانه داشته باشید و اجازه ندهید گرسنگی هلاکتان کند. ... کمتر می‌خوابند به راحتی نمی‌توانند از شر اضافه وزن دوره‌ بارداری خلاص شوند. .... دلیل ذخیره چربی در طول دوران بارداری در فلسفه خلقت، ضعیف‌بودن زن بعد از زایمان ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله نسیم | برترین سایت تفریحی و سرگرمی و علمی و خبری و ورزشی http://nasim.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 261
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 6,414
  • بازدید سال : 38,456
  • بازدید کلی : 201,243
  • کدهای اختصاصی