loading...
مجله نسیم| سرگرمی و تفریحی و عاشقانه مجله نسیم| سرگرمی و تفریحی و عاشقانه و دیدنی و مدل و عکس بازیگران و دیدنی و مدل و عکس بازیگران
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
مجله مثبت اندیشی و موفقیت 1 299 junior
مجله سرگرمی و تفریحی و عاشقانه 1 225 junior
بازار موبایل و تبلت و بازار خودرو 1 247 junior
آیا می دانید هایپر فایل کجاست ؟ نمی دانی ؟! 1 231 junior
کی جرعت داره رضا زاده را بلند کنه !!! 1 208 junior
عکس چهره بدون آرایش طلا گلزار 1 254 punky
عکس جدید سلفی الناز شاکردوست 1 222 punky
در عرض یک ماه ابروهای پر پشت و زیبا داشته باشید 1 204 punky
با تمرینات تناوبی وزن خود را کاهش دهید 1 211 punky
جزئیات ازدواج و ماه عسل سام درخشانی و همسرش 1 202 punky
عکس های از پرستو صالحی در فیلم طیب 1 237 punky
در چه کشورهایی چه کارهایی توهین محسوب میشود 1 246 punky
عکس های جدید متفاوت زنان بازیگر معروف95 1 220 punky
چهره های معروف در اینستاگرام سری 95 1 240 punky
مناظر فوق العاده زیبا از طبیعت..! 1 205 punky
عکسهایی از برکه ای با نیلوفرهای آبی غول آسا..! 1 202 punky
عکس های بسیار دیدنی از زیباترین دریاچه های دنیا.. 1 195 punky
عکس جنیفر لوپز در بعد از ظهر در کنار عشق هایش 1 185 punky
تصاویر دیدنی از شلوار مخمل رنگی + لینک خرید و توضیحات 1 194 punky
مدل جذاب ساق طرح لی +خرید 1 206 punky
مجله نسیم بازدید : 280 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

با این دستورات خوابی عمیق و راحت را تجربه کنید

مجموعه : پزشکی و سلامتی

با این دستورات خوابی عمیق و راحت را تجربه کنید

با این دستورات خوابی عمیق و راحت را تجربه کنید

در این مطلب می خواهیم بدانیم که چطور در فصول گرم سال که استعداد بیشتری برای خوابیدن داریم با انجام دستوراتی ساده، خوابی عمیق و راحت را تجربه کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

هر روز صبح در یک ساعت خاص از خواب بیدار شوید:

بیدار شدن در یک ساعت خاص در تقویت خواب بسیار موثر می باشد. اگر هر روز در یک ساعت خاص بیدار شوید شب ها هم در ساعت خاصی به خواب می روید.

 

بدنتان در زمان مشخصی شروع به آزاد کردن هورمون های خواب می کند و احساس خستگی می کنید. به این فرآیند ” ریتم سیرکادین” می گویند.

با این دستورات خوابی عمیق و راحت را تجربه کنید

صبح زود ورزش کنید:

کسانی که در هفته ۱۵۰ دقیقه (روزانه ۲۰ دقیقه) ورزش می کنند خواب بهتری دارند. در طی تحقیقاتی که در موضوع فعالیت های جسم و سلامت ذهن انجام شده است مشخص شده است کسانی که در طول هفته ۱۵۰ دقیقه ورزش می کنند ۶۵ درصد کیفیت خوابشان بهتر از کسانی است که ورزش نمی کنند.

 

آن ها در طول روز هم احساس خواب آلودگی ندارند. نکته اساسی در این رابطه زمان ورزش است. ورزش شدید باعث ترشح آدرنالین می شود. هورمونی که با خواب مقابله می کند.

 

ورزش های شدید را می توان صبح هنگام و یا بعدظهر انجام داد اما برای انجام دادن ورزش های ملایم هر زمانی می تواند مناسب باشد.

با این دستورات خوابی عمیق و راحت را تجربه کنید

کافئین مصرف نکنید:

حتی اگر به خوردن شکلات، قهوه و نوشیدنی های انرژی زا عادت داشته باشید هم تا شش ساعت قبل از خواب نباید آن ها را مصرف کنید. خوردن کافئین در این فاصله زمانی از کیفیت خواب و مقدار خواب کاسته و شب زنده داری ها را افزایش می دهد.

با این دستورات خوابی عمیق و راحت را تجربه کنید

مدیتیشن:

کسانی که در طول روز به مدت ۲۰ دقیقه مراقبه می کنند کیفیت خواب بهتری دارند. در یک آزمایش پزشکی ۵۰ نفر که می خواستند خواب بهتری داشته باشند مورد آزمایش قرار گرفتند.

 

نیمی از آن ها بهداشت خواب را دنبال کردند و نیم دیگر به مدت ۶ هفته هر هفته ۲ ساعت مدیتیشن به همراه ورزش انجام دادند.

 

در نتیجه گروه دوم هم خواب بهتری داشتند و هم مشکل کم خوابی و افسردگی کمتری نسبت به گروه اول داشتند. سعی کنید پس از یک روز پر مشغله در خانه مدیتیشن را انجام دهید.

با این دستورات خوابی عمیق و راحت را تجربه کنید

شبها غذا نخورید:

بهتر است ۳ ساعت قبل از خواب هیچ غذایی نخورید و بگذارید غذاهایی که خورده اید هضم شوند. اگر با شکم پر بخوابید دچار رفلکس وعده و دل درد می شوید.

با این دستورات خوابی عمیق و راحت را تجربه کنید

از نور موبایل و کامپیوتر دور باشید:

نور کامپیوتر و موبایل تنظیمات خواب را به هم می زند زیرا مانع تولید ملاتونین مغز هورمونی که به تنظیم چرخه خواب کمک می کند می شود. اگر کارتان ضروری است هنگام استفاده از موبایل یا لپ تاپ عینک بزنید یا نور آن را تا جای ممکن کم کنید.

با این دستورات خوابی عمیق و راحت را تجربه کنید

درجه حرارت سیستم های گرمایشی را کم کنید:

خوابیدن در اتاق خنک باعث می شود زود به خواب بروید و کمتر از خواب بپرید.

با این دستورات خوابی عمیق و راحت را تجربه کنید

جوراب بپوشید:

بدن شما هنگامی که خوابیده اید خون را به سمت اندام ها هدایت می کند. بنابراین با گرم نگه داشتن آن ها گردش خون را بهتر کرده و زودتر به خواب می روید.

با این دستورات خوابی عمیق و راحت را تجربه کنید

ملاتونین مصرف کنید:

این کاری نیست که بتوانید هر شب انجام دهید. اما اگر می خواهید حتی در سروصدا هم خوابتان ببرد ملاتونین به شما این امکان را می دهد. بهترین زمان مصرف ملاتونین یک ساعت قبل از خواب است. زیرا در این ساعت خوب جذب می شود.

با این دستورات خوابی عمیق و راحت را تجربه کنید
ساعت خوابتان را تغییر ندهید:

برای داشتن خواب سالم یکی از کارهایی که باید انجام دهید تعیین زمان خواب است.

 

همانطور که در موارد قبل هم توضیح دادم یک برنامه خواب منظم به بدن شما یاد می دهد که چه زمانی باید برای خواب آماده شود و این باعث می شود کمتر در خواب از این پهلو به آن پهلو بغلتید.

با این دستورات خوابی عمیق و راحت را تجربه کنید

 

 

 

 

با این دستورات خوابی عمیق و راحت را تجربه کنید - نیوز

9us.ir/news/172264
با این دستورات خوابی عمیق و راحت را تجربه کنید. در این مطلب می خواهیم بدانیم که چطور در فصول گرم سال که استعداد بیشتری برای خوابیدن داریم با انجام دستوراتی ...

هشدارهای دیابت با این مشکلات بدنی - نیوز

9us.ir/news/172261
۱ دقیقه پیش - در صورت بروز هر کدام از این علائم بهتر است به پزشک مراجعه کنید و به کمک آزمایش خون از ... با این دستورات خوابی عمیق و راحت را تجربه کنید.

بی خوابی و درمان ان.خواب الودگی.اختلالات خواب.خمیازه ...

robabnaz14.persianblog.ir/tag/بی_خوابی_و_درمان_ان
شما ممکن است گرفتن دوش آب گرم را قبل از خواب تجربه کنید. مطالعه یا ... اگرچه الکل از محرک‌ها نیست ولی خوابی که به دنبال نوشیدن الکل به سراغ‌مان می‌آید، خواب عمیقی نیست و خوابی ضعیف است. .... با باز کردن یک پنجره به راحتی می توانید این مشکل را برطرف کنید . ... این دستور برای کسانی مفید است که از این نظر مشکلی ندارند .

12 ترفند برای داشتن خواب راحت و عمیق - سماتک

www.samatak.com/menage/life-skills/12-tips-for-a-deep-sleep.html
اگر خوابتان خوب نیست و یا نمی توانید یک خواب راحت و عمیق را تجربه کنید بهتر ... سماتک; آموزش نظافت و شستشوی منزل; طب سنتی و داروهای گیاهی; آموزش آشپزی ... پیش از خواب حمام می‌کنند یا دوش می‌گیرند که خواب راحت‌تری داشته باشند اما با این کار ...

امیر کبیر - بررسی علل بی خوابی و راه های درمان آن

amirkabir1381.blogfa.com/post-28.aspx
بايد توجه داشت که کم خوابي و پرخوابي ، هر دو براي بدن مضر هستند و باعث اختلال در ... مانع وارد شدن به يک خواب عميق شود و در نتيجه از يک خواب راحت و منافعش محروم شويد . ... با باز کردن يک پنجره به راحتي مي توانيد اين مشکل را برطرف کنيد . ... شايد به نظر ، يک عقيده خرافي باشد ، ولي با تجربه آن پي به اثر و نتيجه اش خواهيد برد .

برخورداری از خوابی عمیق و با کیفیت با مصرف این دسته از ...

danakhabar.com/.../برخورداری-از-خوابی-عمیق-و-با-کیفیت-با-مصرف-ا...
۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برخورداری از خوابی عمیق و با کیفیت با مصرف این دسته از مواد غذایی ... ساعت پیش از خوابیدن، چند عدد بادام حتما میل کنید به عنوان مثال می توانید از آن در ... همچنین یک دستور سنتی و قدیمی می گوید برای یک خوابِ راحت، چند برگ کاهو ... برای از بین بردن افکار تروریستی باید مذاهب رابه هم نزدیک کنیم/ تجربه جنگ های.

راه حل های طب چینی برای داشتن خوابی راحت و عمیق + عکس - ...

www.parsine.com/.../راه-حل-های-طب-چینی-برای-داشتن-خوابی-راحت-و-عمی...
در اینجا به دو نقطه حساس که با فشردنشان میتوانید خواب بهتری را تجربه کنید اشاره ... نگه دارید و نفس عمیق بکشید سپس این کار را روی دست مقابل تکرار کنید.

درمان خانگی بی خوابی های شبانه در ماه رمضان - مجله بانوان باغ دارو

www.baghdaroo.com/.../1065-درمان-خانگی-بی-خوابی-های-شبانه-در-ماه-رمض...
فواید شگفت انگیز زنجبیل، همراه با دستور تهیه ی دمنوش ساده ی آن با عسل .... قطعاً اگر این کم خوابی ها با گرسنگی و تشنگی نیز همراه شود، باعث احساس بی حالی مفرط ... را خاموش کنید تا خواب عمیق بیشتری را تجربه کنید. ... کف پا در طب سنتی چینی مرکزی است که با خواب ارتباط دارد و ماساژ دادن آن، باعث می شود خواب عمیق و راحت تری ...

بررسی علل بی خوابی و راه های درمان آن : سایت پزشکان بدون مرز

www.pezeshk.us/?p=15561
۲۴ اسفند ۱۳۸۷ ه‍.ش. - بايد توجه داشت که کم خوابي و پرخوابي ، هر دو براي بدن مضر هستند و باعث ... شدن به يک خواب عميق شود و در نتيجه از يک خواب راحت و منافعش محروم شويد . ... با باز کردن يک پنجره به راحتي مي توانيد اين مشکل را برطرف کنيد . ... شايد به نظر ، يک عقيده خرافي باشد ، ولي با تجربه آن پي به اثر و نتيجه اش خواهيد برد .

راه كارهايي براي درمان بي خوابي - راسخون

rasekhoon.net › ... › سایر بیماری ها › راه كارهايي براي درمان بي خوابي
۱۲ اسفند ۱۳۸۸ ه‍.ش. - بی خوابی-علت بی خوابی-رژیم غذایی. ... در واقع ، سر و صدا می تواند مانع وارد شدن به یک خواب عمیق شود و در نتیجه از یک خواب راحت و منافعش محروم شوید . ... با باز کردن یک پنجره به راحتی می توانید این مشکل را برطرف کنید . ... شاید به نظر ، یک عقیده خرافی باشد ، ولی با تجربه آن پی به اثر و نتیجه اش خواهید برد .

بی خوابی درمان دارد - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/7239/بی-خوابی-درمان-دارد
اگر شما هم دچار بی خوابی هستید ، نگران نباشید ، چون افراد بسیاری در جهان هستند که ... مانع وارد شدن به یک خواب عمیق شود و در نتیجه از یک خواب راحت و منافعش محروم شوید . ... با باز کردن یک پنجره به راحتی می توانید این مشکل را برطرف کنید . ... شاید به نظر ، یک عقیده خرافی باشد ، ولی با تجربه آن پی به اثر و نتیجه اش خواهید برد .

دمنوش های گیاهی برای داشتن خوابی راحت | خواب آور | گياهان ... - ...

baelm.ir › طب سنتي › گياهان دارويي
صفحه اصلی طب سنتي گياهان دارويي دمنوش های گیاهی برای داشتن خوابی راحت | خواب آور ... تجربه نشان می دهد چای هایی که از هر قسمتی از گیاه های چای (کاملیا سیننسیس و ... استشمام عطر اسطوخودوس قبل از خواب، میزان خواب عمیق (موج آرام) را افزایش می دهد. ... تگ ها : این چای ها شامل انواع مختلف چای سبز و سیاهبرای خواب بهتر، چه نوع چای را ...

الف - خطاهایی که قبل از خواب مرتکب می شویم

alef.ir/vdcdos0xxyt09n6.2a2y.html?263942
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این مطلب ۱۱ عادتی را که می تواند مانع از خوابی راحت و عمیق شود، با هم مرور می کنیم. ... لباس های نخی و راحتی بپوشید تا خواب آرامی را تجربه کنید.

خواب راحت با تنفس

https://www.webgardha.com/tag/خواب-راحت-با-تنفس
نتایج جستجوی عبارت خواب راحت با تنفس در سایت وبگردها. ... هستید باید از این به بعد روی انواع مغزها و دانه ها حساب ویژه ای باز کنید خواب ارتباط مستقیمی با سلامت بدن .... نکات رفتاری و تغذیه ای آسان برای تجربه خوابی راحت. .... تنفس عمیق، بیوفیدبک و مدیتیشن همه تکنیکهای مدیریت استرس هستند که بدن را آرام کرده، عضلات را ...

خواب راحت با+تنفس

https://www.webgardha.com/tag/خواب-راحت-با+تنفس-
نتایج جستجوی عبارت خواب راحت با+تنفس در سایت وبگردها. ... اگر احساس می کنید زود از کوره در می روید و به اصطلاح اعصاب ندارید ، این مقاله رو تا انتها بخونید ! کسانی که ... نکات رفتاری و تغذیه ای آسان برای تجربه خوابی راحت. .... بر اساس مطالعه جدید متخصصان هاروارد، خواب عمیق در دوران کودکی، بر آغاز سن بلوغ تاثیرگذار است.

مشكل خواب - Royal College of Psychiatrists

www.rcpsych.ac.uk/healthadvice/translations/.../sleepproblems.aspx
چهار- خواب عمیق با موج آهسته ... اگر با ماشین آلات سنگین کار می کنید یا در حال رانندگی باشید این میتواند ... مطمئن شويد اتاق خواب و رختخواب شما راحت ، نه خيلي سرد و نه خيلي گرم باشد و .... بسياري از ما خوابهاي ترسناك يا كابوس را تجربه كرده ايم. ... این برشور توسط گروه آموزش کالج سلطنتی روانپزشکی بریتانیا تهیه گردیده است ...

حل مشکل بیخوابی با چند تغییر ساده در عادات روزانه

www.hidoctor.ir/5955_حل-مشکل-بیخوابی-با-چند-تغییر-ساده-در-عا.html/
۲ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بسیاری از بزرگسالان در مقاطعی از زندگی شان بی خوابی را تجربه می کنند، اما برخی از ... شما مجبور نیستید بی خوابی های شبانه را تحمل کنید. ... این مسئله ناشی از عدم تعادل شیمیایی مغزتان یا نگرانی های توام با ... الکل مسکنی است که موجب به خواب رفتن شما می شود، اما مانع مراحل عمیق تر .... آموزش عادات خواب مناسب.

این خوراکی ها شما را خواب آلوده می کند - مجله پزشکی دکتر سلام

www.hidoctor.ir/21454_این-خوراکی-ها-شما-را-خواب-آلوده-می-کند.html/
۲۵ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... زیبایی, سلامت, ورزشی, علمی, تغذیه, روانشناسی, کتاب های مفید, آموزش جنسی, ... آیا شما هم جزو افرادی هستید که آرزوی داشتن خوابی راحت و عمیق را دارند؟ ... پیش از خواب یک عدد موز را با یک لیوان شیر ولرم مخلوط کنید و آن را بخورید. ... شامی سبک و سالم بخورید و خوابی راحت را هم تجربه کنید، مصرف شیر، ماست، پنیر و ...

این دمنوش‌ها خواب راحت را هدیه می‌دهند - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=این+دمنوش‌ها+خواب+راحت+را+هدیه+می‌دهند
تجربه ی خواب راحت با اين تخت خواب ها شاید داشتن یک تخت خواب خوب و راحت یکی از دغدغه های ... و تر هسته که باعث آرامش روحی و روانی گشته و نقش مؤثری در ایجاد یک خواب عمیق و راحت در انسان دارد. ... اگر اغلب دچار بدن درد مي شويد، سعي کنيد اين دمنوش را بنوشيد، زيرا حاوي يک سري از مواد دارويي است . .... دستور تهيه دمنوشي شفابخش.

انجمن پزشکان افغانستان - آیا گاهی به ارزش خواب فکر کرده اید ؟

www.afghanphysicians.blogfa.com/.../-آیا-گاهی-به-ارزش-خواب-فکر-کرده...
اگر شما خواب کوتاه دارید و با این خواب بدن تان آرامش خود را باز یافته است ممکن نیست ... بسیاری وظایف مهم و اساسی بدن مربوط به خواب خوب و راحت میشود و خواب انسان را اصلاح ... باید با او هماهنگ باشید و ریتم بدن تان را تعقیب کنید در غیر آن بدن شما با شما ... حالا برای بیدار شدن از خواب عمیق یک زمان در کار است شخص نمیتواند دفعتا از ...

6 – چرا از بی خوابی می ترسید؟

makarem.ir/compilation/Reader.aspx?pid=61858&lid=0&mid...
ما ثلث عمر خود را صرف خواب می کنیم و با وجود این هیچکدام نمی دانیم خواب در حقیقت یعنی چه؟ ... ششم با این دستور نگرانی شما بر طرف می شود ... نگرانیها مالی خود را از این راه حل کنید بیشتر نگرانیها شما از. ... او که به ندرت یک خواب عمیق و راحت داشت 81 سال عمر کرد اما اگر خود را از بی خوابی نگران می ساخت محتملا زندگی خود را تباه کرده ...

چگونه كنترل خواب هايمان را در دست گيريم؟ | شگفتیها

www.shegeftiha.com › شگفتي‌هاي بدن انسان
۱۶ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - با ورود به این حالت از هوشیاری بالا، که از لحاظ علمی اثبات شده است، شما می توانید رؤیاهای خود را با غنا و قوت شگفت آوری کنترل و تجربه کنید. .... با عمیق تر شدن حالت رؤیا، به صداها نیز توجه کنید. ... دستور حرکت بدهند، و به این ترتیب ما بدن خود را در اثر آنچه که در خواب می بینیم، .... ضربانم راحت به ۱۳۰ تا می رسید.

طب سنتی

hekmatteb.blogfa.com/
راه حل های طب چینی برای داشتن خوابی راحت و عمیق ... در اینجا به دو نقطه حساس که با فشردنشان میتوانید خواب بهتری را تجربه کنید اشاره میکنیم .... های این ناحیه را به حداقل برسانند، بی شک سراغ مسکن ها نمی روند و از دستورات و تدابیر طب سنتی برای ...

[PDF]ﻣﺪﯾﺘﯿﺸﻦ ﺑﺮاي راﺣﺘﯽ دﺳﺘﻮرات

dl.irpdf.com/ebooks/Part17/www.irpdf.com(6057).pdf
دﺳﺘﻮرات. ﻣﺪﯾﺘﯿﺸﻦ ﺑﺮاي راﺣﺘﯽ. (. ﻣﺮاﻗﺒﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﺑﺮاي اﻓﺮادي ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﺸﻐﻮل ﻫﺴﺘﻨﺪ. ) ﺗﺮﺟﻤﻪ ... در اﯾﻦ. ﺗﻮﻗﻒ ﮐﻮﺗﺎه اﺟﺎزه دﻫﯿﺪ ﺗﺎ ﺑﺮای ﻟﺤﻈﺎﺗﯽ رﻓﺘﻦ ﺑﻪ. درون را. ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﻨﯿﺪ . ﻫﻤﯿﻦ ﻟﺤﻈﺎت. ﮐﻮﺗﺎه ﺗﻤﺎس ﺑﺎ درون ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﻣﻌﺠﺰه آﻓﺮﯾﻦ ﺑﺎﺷﺪ .... ﺷﺒﻬﺎ ﻗﺒﻞ از ﺧﻮاب ﯾﺎ اول ﺻﺒﺢ. دﺳﺘﻮر. : ﻣﺮﺣﻠﻪ اول. : ﺑﺮای ﺧﻮد ﯾﮏ ﻗﻠﻘﻠﮏ اﯾﺠﺎد ﮐﻨﯿﺪ. ﻫﻤﯿﻨﻄﻮری ﮐﻪ در ﺳﮑﻮت ... اﮔﺮ اﯾﻦ دﺳﺘﻮر را ﻣﺮﺗﺐ اﻧﺠﺎم دﻫﯿﺪ، ﻃﯽ ﺷﺶ ﻣﺎه ﺗﻐﯿﯿﺮات ﻋﻤﯿﻘﯽ در وﺟﻮدﺗﺎن ﭘﺪﯾﺪ ﻣﯽ آﯾﺪ.

خوابی راحت را تجربه کنید - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=282942
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما پیش از آن با تمرین هایی می توانید این حالت را تخفیف دهید. ... و تنفس عمیق و تمرکز بر آن و شمارش معکوس ذهن را مدیریت کنید و به آرامش برسید و ...

وسواس و افکار شیطانی ام را چگونه درمان کنم؟ | شهر سوال

www.soalcity.ir/node/2303
۲۶ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هرچند افراد وسواس و مضطرب معمولا خواب عمیق را کمتر تجربه می کنند و خواب آنها ... منظور ما این است که با خود قرار بگذارید که در طول شبانه روز وقت خاصی را به این ... انتظار نداریم شما یک شبه و یا چند روزه تغییری ۱۸۰ درجه ای را تجربه کنید. .... که فرد بتواند این توقعات خود را کنترل و کاهش بدهد به راحتی خواهد فهمید که ...

نسیم سحری - مدیتیشن

www.tayeregodsi.blogfa.com/tag/مدیتیشن
در این هنگام است که می توانید در درونتان سکوت و آرامش را تجربه کنید و بعد از شنیدن ... در این دنیا مردمی که در رحمت و سعادت زندگی کردند کسانی بودند که با صدای واقعی ... وقتی از آن صدا می خواهید تا برود و شما را راحت بگذارد ،بند بین شما و صاحب صدا .... اگر این دستور را مرتب انجام دهید،طی 6 ماه تغییرات عمیقی در وجودتان پدید می اید.

کودک شیرین من - خواب و مطالب مربوط به آن

kuudak.blogfa.com/cat-9.aspx
در هر صورت مهم این است که بخاطر بسپارید میزان ساعات خواب بچه ها با هم تفاوت بزرگی دارد. ... این را گزارش میکنید: تصور کنید شما دارید برنامه خواب روزانه تان با فرزندتان را ... مادر بخواهد در این مرحله با لالایی کودک را به خواب عمیق بر گرداند ممکن است او به ... های شبانه کودک و آموزش تکنیکهای موثر در کمک به بهتر خوابیدن کودک هست.

مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی

www.bartarinha.ir/
همه را به یک «کباب برگ زعفرانی» دعوت کنید ... چگونه خوابی راحت و عمیق داشته باشیم؟ ... استیو سیبولد میلیونر خودساخته، با این باور عمومی که هر انسانی فرصت ...
شما از این صفحه چندین بار بازدید کرده‌اید. آخرین بازدید: 3/23/16

Lahzehnama.ir | دستورات طلایی برای خوابیدن - لحظه نما

https://lahzehnama.ir/fa/news/21854/دستورات-طلایی-برای-خوابیدن
۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر در روزهای اخیر این حالات را تجربه کرده اید، شما هم به جمع بی خواب ها اضافه شده اید. ... واقعیت این است که مدت زمان خوابیدن افراد با یکدیگر متفاوت است، ... این بیماری ها راحت کنید و با مصرف خودسرانه قرص های خواب آور خودتان .... این ترکیبات رطوبت رسان برای بدن مناسب است و به مرور می تواند خواب تان را عمیق کند.

خواب راحت در بارداری، چند ترفند ساده | 18 فروردین 1395

irctr.ir/baby/1459904813vwg0o
۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - این کار را به دفعات انجام دهید تا در شب هنگام خواب راحتی را تجربه کنید. ... مطالعات زیادی انجام شده که نشان می‌دهد تنفس عمیق و منظم به کاهش ... به آنها نگاه کرده و به آرامی چشمانتان را ببندید، اندکی تلاش کنید و با تمرکز کردن خود را به دشت‌های زیبا برسانید! ماساژ .... اولین لقمه‌ زندگی کودک، چند دستور غذای ساده و خوشمزه ...

فهرست کتابهای معرفی شده در تایم - ساعت و تقویم رسمی ایران

www.time.ir/fa/booklist-فهرست-کتابهای-معرفی-شده-در-تایم
با خواندن این کتاب،از «سقراط» یاد می گیریم،که عدم محبوبیت را نادیده انگاریم. ... در بخش اول کتاب یاد می گیرید چه طور افکارتان را بشناسید و آن ها را مشاهده کنید و چگونه ... کتابهای طراحی شده برای آموزش چگونگی تمیز دادن علم خوب از بد، سرآمدتر است: ... دوم: برخلاف اکثر کتابهای مشابه، نویسندگان عمیقا بر اصولی تاکید می کنند که ...

آموزش گام به گام هیپنوتیزم

www.alimoosaei.blogsky.com/page/2
ارشمیدس بکمک نبوغ ریاضی خودمنجنیق هایی ساخته بود که این منجنیقها با پرتاب سنگهای ... 1 - شروع خواب مصنوعی: مکانی ساکت و دنج پیدا کنید ، آرام روی صندلی ای راحت ... ها یک در میان با دم و بازدم تنظیم شوند ، مثلا با شماره 10 ،نفسی عمیق بکشید و 15 ثانیه .... دوستان توجه داشته باشند که مطالب را کامل خوانده و بعد تجربه کنید.

عنوان ندارد - آموزش‌هاي زناشويي - - Blogfa

www.zxcvb2sx.blogfa.com/post-15.aspx
ممکن است شما وضعيت جديدي را تجربه کنيد که در آن شما يا شريک جنسيتان يا هردو .... مرد هم دخول مي‌كند و هم با يك دست زن ررا بغل مي‌كند و با دست ديگر راحت باسن و فرج و ... را مرد با تسلط و نيروي تمام انجام دهد چون فشار دادن و دخول عميق و حركات محكم در اين ... و ضمناً اين حالت مناسب براي زنان باردار و خسته و يا در حال خواب(البته با رضايت و ...

خجسته باد و مبارک؛ قدوم ماه صیام

shiateb.com/Pages/docsSimpleView.aspx?langid=1&sel=1478
اگرچه این خواب، با افزایش رطوبت بدن، در کاهش تشنگی روزه دار، موثر است. ... اگر این کار برایتان مقدور نیست، مقداری سبوس گندم تهیه کنید(راحت ترین کار، خرید .... احتمالا بسیاری از ما هم این تجربه را داشته ایم که با خوردن آب فراوان نه تنها عطش ما .... ساعت قبل از خواب از خوردن و نوشیدن دست بکشید تا خواب عمیق و راحتی داشته باشید.

موفق باشید - تمرینات خارج کردن روح اثیری از بدن

www.movafaghid.blogfa.com/cat-20.aspx
دستور العمل ها و تذکرات جهت پرواز روح. دستور العمل ها و ... سه با شنیدن شماره پنج خیلی راحت از این حالت خارج می‌شوم و چشم‌هایم را باز. می‌کنم، چهار و ... ۳ -در دفعات بعد خیلی سریعتر، عمیق تر و بهتر وارد حالت خلسه می‌شوم و تجربه. بهتری از ... سعی کنید در این مرحله به خواب نروید بلکه همچنان توجه تان را در همین حالت متمرکز کنید .هرگاه که ...

یک تجربه – برای تمام زندگی!

www.1tajrobe.com/
اینکه در حال انجام هرکاری که هستید سعی کنید روی همون کار فقط تمرکز داشته باشید. ... اما فقط این را بدانید که با انجام این تمرین و آموزش دادن آن به دیگران (در واقع همسفره ای های ..... با نفس عمیق کشیدن می تونید خیلی به زندگیتون آرامش بدین. .... که دیگه اماده خواب هستید و کاری ندارید راحت و ریلکس دارز بکشید و با خودتون این جمله رو ...

110 تکنیک برون فکنی و موت اختیاری

mind.arman.ac.ir/forum/index.php?topic=1016.25;wap2
با تمرين شما مي توانيد اين حالت را بدون بالا بردن بازو كنترل كنيد. ... مرحله سوم: عميق شدن اين مرحله. ... آنها مي توانند تجربه شوند بعنوان حس خارش ملايم يا الكتريسته اي كه از ميان بدن ... براي وارد شدن به حالت ارتعاش دستور العمل زير پيشنهاد مي شود: .... در واقع اگر ما موفق به آگاه ماندن پس از به خواب رفتن بشويم به راحتی ميتوانيم شاهد ...

«اپ» هایی برای خواب خوش (+عکس)

www.vareshnews.ir/detail/News/29809
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنامه های مفیدی وجود دارند که می توانند خواب راحت تری را برایتان به ارمغان بیاورند. ... توانید ذهن خود را خالی کرده و خواب راحتی را تجربه کنید، این برنامه راه نجاتتان است. ... در این اپ نیز مانند قبلی صدا هایی از طبیعت را خواهید شنید با این ... Long Deep Breathing نیز تنها برای سیستم عامل آی او اس قابل استفاده است.

درمان بی خوابی با روش های طبیعی و طب سنتی | جدیدترین ها در ...

jadide.ir/درمان-بی-خوابی-با-روش-های-طبیعی-و-طب-سنت/
آموزش روش دریافت وام بدون بهره از ۱ میلیون تا ۱ میلیارد .... برای بهبود اوضاع خواب این افراد باید خشکی مزاج شان را کم و تری را به بدن شان تزریق کرد. ... در حل مشکلات روحی است که با گرم کردن مزاج آرامش و خوابی عمیق را برای شما به ارمغان می آورد. ... اگر فکر می کنید به یک باره با ورزش زیاد، شب خوابی راحت را تجربه می کنید باید ...

نکات مهم در ارتباط با مشکلات والدین - Professor Soltanzadeh

www.professorsoltanzadeh.com/information/children.htm
رشد فردی: تربیت فرزند و والد بودن فرصتی را برای هدایت، آموزش و انتقال ارزش ها فراهم می ... پدر شدن گاهی ممکن است بر بهداشت روان پدری که درحال سازگاری با این نقش است .... بهتر است تجربه های جدید را به صورت مکرر به او پیشنهاد کنید و او را پیگیرانه .... است که بخصوص تأثیری عمیق بر شکل گیری ساختار شخصیتی کودک دارد.

خواب راحت با این 12 تکنیک - هفته نامه یانه

yaaneh.com/news?id=خواب_راحت_با_این_12_تکنیک
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با انجام این 12 تکنیک بهتر بخوابید و لذت یک خواب راحت را تجربه کنید. ... کاملا تخلیه می شود در این صورت می توانند خواب خوب و راحتی و عمیق داشته باشند. ... 10- سعی کنید تکنیک های رفتاری و شناختی را به کار بگیرید تا راحت بخوابید. ... دستور مسدود شدن طرح مکالمه نامحدود درون شبکه همراه اول، ایرانسل و رایتل ...

درمان بی خوابی و کم خوابی - وبسایت تخصصی ام اس سنتر

mscenter.ir › پزشكي › پزشكي › دانستنی های پزشکی
۲۰ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 10پست - ‏4 نویسنده
ترس از خوابيدن به خاطر تجربه هاي بد قبلي، بوجود مي آيد . ... اما يك مشكل بزرگ با داروها اين است كه اگر بعد از آنكه شخص خوابيدن را مشكل ... مداركي علمي براي تاثيرگذاري دستور قديمي استفاده از شير گرم، ... اگر شما هم جزء کسانی هستید که نمی‌توانید خوابی راحت و عمیق داشته باشید، این ده دستورالعمل را امتحان کنید تا ...

کامل ترین مقاله درباره تنظیم خواب - چگونه به موقع بخوابیم و ...

www.love2live.ir/.../1167793-کامل-ترین-مقاله-درباره-تنظیم-خواب-چگو...
در حقیقت، یک عامل مهم برای راحت بیدار شدن از خواب در صبح زود، ریتم شبانه روزی و ... اگر خواب نا منظمی دارید این مطلب را دنبال کنید تا با چگونگی تغییر عادات ... بدن شبها با ترشح هورمون ملا تونین در جریان خون و تجربه ی کاهش دما و هوشیاری برای خواب ..... میرسد و مغز دستور خواب را صادر میکند شما باید ترشح این غده را با عادت کردن به ...

بسته صوتی-تجسمی آرامش عمیق - آکادمی ثروت سازان

servatsazan.com/بسته-صوتی-تجسمی-آرامش-عمیق
یادتان هست وقتی بچه بودید، هر شب به یک خواب عمیق فرو می رفتید و وقتی بیدار می ... اطلاعات و تلقینات به راحتی با زبان موسیقی به ضمیرناخودآگاه تحویل داده می شود ... با گوش دادن به این فایلها آرامشی عمیق در ذهنتان تجربه خواهید کرد و ذهن شما مانند ذهن ... و به شما آموزش می دهد تا ذهنتان را برای رسیدن به ثروت تنظیم کنید و زندگیتان رو ...

کار در کارخانه جای خواب - مجله خبری موریکس

morix.ir/search/?q=کار+در+کارخانه+جای+خواب
تجربه ی خواب راحت با این تخت خواب ها شاید داشتن یک تخت خواب خوب و راحت یکی .... و خود را اماده خوابی عمیق کنید و 3….2…1 در کتاب را باز کنید نیم خواب وقتی در حال. ... که منجر به آلودگی هوا شد، اقدام کرد که روز گذشته با دستور دادستانی پلمب شد.

نوشیدنی چربی سوز در خواب - مجله خبری موریکس

morix.ir/search/?q=نوشیدنی+چربی+سوز+در+خواب
تجربه ی خواب راحت با این تخت خواب ها شاید داشتن یک تخت خواب خوب و راحت ... و خود را اماده خوابی عمیق کنید و 3….2…1 در کتاب را باز کنید نیم خواب وقتی در حال. .... می خواهیم دستور تهیه نوعی نوشيدني چربي سوز با استفاده از قهوه را به شما آموزش دهیم ...

نابغه ی تنها - آموزش پرواز روح (فرافکنی)

riazy2000.blogfa.com/post/22
انجام تمرين‌ها، شب قبل از خواب مشروط بر آنكه خستگي مفرط در وجود شما نباشد نيز ... جواهرات، ساعت و امثال آن را كه در تماس با پوست بدن هستند، از خود دور كنيد. ... بدين ترتيب كه در هنگام تنفس عميق بايد آگاهي، توجه و حضور ذهن بر يكي از اين موارد باشد: ... اجازه دهيد پرنده‌ي ذهن شما در اين محيط زيبا به پرواز درآيد و آرامش و رهايي را تجربه كند.

چه کنیم نوزادان خواب عمیق و راحتی داشته باشند؟

nininama.com/fa/news41858.aspx
۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تجربه شما چیست ؟ ... طرز تهیه "شیرینی قارچ وارونه"/ آموزش شیرینی پزی. 6 ... این کار سبب می شود تا به محض گرسنگی نوزاد، مادر به راحتی او را شیر دهد، زیرا در ماه های اول، ... از خواباندن نوزاد به روی شکم و یا پهلو خودداری کنید. ... هرگز روی صورت نوزاد خود را با پتوی کلفت در طول خواب نپوشانید، زیرا احتمال دارد که پتو ...

بختک یا فلج خواب - یک پزشک - یک پزشک

1pezeshk.com/archives/2009/08/sleep-paralysis.html
۲۰ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - شما ممکن است فقط یک بار فلج خواب را تجربه کرده باشید یا چند بار گرفتار آن شده باشید، حتی ممکن ... با این همه ممکن است یک شخص بدون داشتن هیچ کدام از این شرایط دچار فلج خواب شود. ... با فلیپ‌بورد یا نیوز استند گوگل ما را دنبال کنید. ..... خیلی اذیت میشم جرات ندارم راحت و رو به کمرم بخوابم واااای ازار دهندست.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله نسیم | برترین سایت تفریحی و سرگرمی و علمی و خبری و ورزشی http://nasim.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 447
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,962
  • بازدید ماه : 5,895
  • بازدید سال : 37,937
  • بازدید کلی : 200,724
  • کدهای اختصاصی