loading...
مجله نسیم| سرگرمی و تفریحی و عاشقانه مجله نسیم| سرگرمی و تفریحی و عاشقانه و دیدنی و مدل و عکس بازیگران و دیدنی و مدل و عکس بازیگران
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
مجله مثبت اندیشی و موفقیت 1 299 junior
مجله سرگرمی و تفریحی و عاشقانه 1 225 junior
بازار موبایل و تبلت و بازار خودرو 1 247 junior
آیا می دانید هایپر فایل کجاست ؟ نمی دانی ؟! 1 231 junior
کی جرعت داره رضا زاده را بلند کنه !!! 1 208 junior
عکس چهره بدون آرایش طلا گلزار 1 254 punky
عکس جدید سلفی الناز شاکردوست 1 222 punky
در عرض یک ماه ابروهای پر پشت و زیبا داشته باشید 1 204 punky
با تمرینات تناوبی وزن خود را کاهش دهید 1 211 punky
جزئیات ازدواج و ماه عسل سام درخشانی و همسرش 1 202 punky
عکس های از پرستو صالحی در فیلم طیب 1 237 punky
در چه کشورهایی چه کارهایی توهین محسوب میشود 1 246 punky
عکس های جدید متفاوت زنان بازیگر معروف95 1 220 punky
چهره های معروف در اینستاگرام سری 95 1 240 punky
مناظر فوق العاده زیبا از طبیعت..! 1 205 punky
عکسهایی از برکه ای با نیلوفرهای آبی غول آسا..! 1 202 punky
عکس های بسیار دیدنی از زیباترین دریاچه های دنیا.. 1 195 punky
عکس جنیفر لوپز در بعد از ظهر در کنار عشق هایش 1 185 punky
تصاویر دیدنی از شلوار مخمل رنگی + لینک خرید و توضیحات 1 194 punky
مدل جذاب ساق طرح لی +خرید 1 206 punky
مجله نسیم بازدید : 411 شنبه 18 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسید

مجموعه : آشنایی با شهرها و کشورها

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسید

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسید

همه‌ی ما در اخبار شاهد نزاع‌ها و درگیری‌های موجود در دنیا هستیم. اما در این میان، جاهای گوناگون دیگری در گوشه و کنار دنیا وجود دارند که به خاطر آرامش‌شان شناخته شده هستند.

 

در این مطلب ما به آرام‌ترین مناطق دنیا سفر می‌کنیم. مکان‌هایی که شادی، دوستی، سطح درخور زندگی و شهروندانی که بسیار راضی هستند در آنها یافت می‌شوند.

 

بدون شک می‌توان گفت که همه خواهان این هستند که در یک دنیای آرام زندگی کنند. اما به دلایل مختلف زندگی در نقاط مختلف دنیا پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. گرچه مکان‌هایی وجود دارند که در آنها زندگی برای اکثر مردم تقریباً بی‌نقص است.

 

چه چیزی این کشورها را ایده‌آل‌ترین کشور برای شهروندانش می‌سازد. تنها مسائل مادی مهم نیستند. اتحاد، صلح و زندگی راحت، نقش بزرگی در تشخیص مکانی که خانه‌ای ایده‌آل برای شهروندانش است، ایفا می‌کنند.

 

چند فاکتور محدود هستند که بر اساس آنها می‌توانیم آرام‌ترین کشورهای دنیا را تشخیص دهیم. موئسسه‌ی اقتصاد و صلح (IEP)، اطلاعات را برای پیدا کردن معیاری جهانی برای صلح (GPI) مورد تطبیق قرار می‌دهد و در نتیجه، کشورها را با توجه به میزان آرامش‌شان لیست می‌کند.

 

فاکتورهای مهمی که لحاظ می‌شوند شامل درگیری‌های داخلی و خارجی، میزان جرم، روابط با کشور‌های همسایه، تروریسم، ثبات سیاسی، میزان جنایت، درصد زندانیان موجود، وسعت تأسیسات نظامی، میزان سلاح‌ها،

 

دسترسی آسان به نیروهای ارتش، آشوب‌های داخلی و ثبات. همینطور برای شرکت در این ارزیابی یک کشور در یک منطقه با وسعت ۲۰.۰۰۰ کیلومتر مربع، باید بیش از یک میلیون جمعیت ساکن داشته باشد.

 

ایسلند

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیدایسلند یکی از کشورهایی است که کمترین میزان‌ جرم و جنایت (۰.۰۰۱۸%) را در جهان داراست، با نمره‌ی ۸.۸۴ از ۱۰ به عنوان آرام‌ترین کشور دنیا در کره‌ی زمین شناخته شده است.

 

این کشور به عنوان نقطه‌ی اتصال آتلانتیک شمالی با اقیانوس قطب شمال شناخته شده است. از لحاظ جغرافیایی بین آمریکای شمالی و اروپا واقع شده و به دلایل عملی جزو قاره‌ی اروپاست.

 

ایسلند دارای جمعیتی کمی بیشتر از ۰.۳ میلیون نفر در یک مساحت ۴۰۰۰۰ مایل مربعی است و دارای بیشترین پراکندگی جمعیت در اروپاست. پایتخت آن “Reykjavik” است و زبان مردم آن ایسلندی است. واحد پول ایسلند، کرون ایسلند است، البته این کشور با یخ پوشیده نشده است.

 

دانمارک

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیددانمارک که همینطور با نام پادشاهی دانمارک نیز شناخته می‌شود نیز دارای نمره‌ی ۸.۷۹ از ۱۰ است. این کشور در شمال اروپا و میان سوئد، نروژ و آلمان واقع شده‌ است.

 

مساحت دانمارک حدود ۱۶۶۰۰ مایل مربع است. پایتخت آن کپنهاگ و جمعیت آن نیز حدود ۵.۶ میلیون نفر است و زبان رسمی رایج در آنجا نیز دانمارکی است.

 

کشورهای خودمختار جزایر فارو و گرینلند هم تحت سلطه‌ی دانمارک هستند. واحد پول این کشور نیز کرون دانمارکی است.

 

نیوزیلند

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیدکشور بعدی نیوزیلند زیب با نمره‌ی ۸.۷۶ از ۱۰ است. این کشور در شرق استرالیا واقع شده و جزیره‌ای در جنوب غربی اقیانوس آرام است. نیوزیلند منطقه‌ی بزرگی بالغ بر حدود ۱۰۳۰۰۰ مابل مربع است و جمعیتی حدود ۴.۵ میلیون نفر دارد.

 

پایتخت آن ولینگتون و زبان رسمی آن انگلیسی و واحد پول رایج در این کشور دلار نیوزیلندی است.

 

اتریش

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیددر مورد بعدی به اروپا برمی‌گردیم. اتریش چهارمین کشور در این لیست با نمره‌ی ۸.۷۵ از ۱۰ است. اتریش در اروپای مرکزی واقع شده و همسایه‌های آن، جمهوری چک، آلمان، مجارستان، اسلوواکی، ایتالیا، سوئیس و لیختن‌اشتاین هستند.

 

با مساحتی حدود ۳۲۴۰۰ مایل مربع، اتریش جمعیتی بالغ بر ۸.۵ میلیون نفر دارد. پایتخت آن وین است و زیان رسمی مردم آن آلمانی است. اتریش عضو اتحادیه اروپا به شمار می‌رود و واحد پول آن یورو است.

 

سوئیس

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیدسوئیس کشور بعدی با نمره‌ی ۸.۷۳ از ۱۰ است. این کشور با خشکی‌ها محاصره شده و در اروپای غربی و مرکزی واقع شده است. همسایگان سوئیس شامل ایتالیا، فرانسه، آلمان، اتریش و لیختن‌اشتاین است.

 

این کشور مساحتی حدود ۱۶۰۰۰ مایل مربع و جمعیتی بالغ بر ۸ میلیون نفر دارد. پایتخت آن برن است و زبان‌های رسمی آن عبارتند از فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و رومانش. واحد پول آن نیز فرانک است.

 

ژاپن

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیدآرام‌ترین کشور آسیا ژاپن است که در لیست ما با نمره‌ی ۸.۷۱ از ۱۰ در رتبه‌ی ششم قرار می‌گیرد. این جزیره در شرق آسیا و در اقیانوس آرام واقع شده‌ است و عموماً به نام “سرزمین طلوع خورشید” شناخته می‌شود.

 

با مساحتی حدود ۱۴۶۰۰۰ مایل مربع، ژاپن جمعیتی بالغ بر ۱۲۶ میلیون نفر دارد. پایتخت آن توکیو است و زبانی که در سرتاسر کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد ژاپنی است. واحد پول مورد استفاده در ژاپن ین است.

 

فنلاند

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیددوباره به اروپا برمی‌گردیم. فنلاند کشور بعدی با نمر‌ی ۸/۷۰ از ۱۰ است. این کشور واقع در اروپای شمالی و با سوئد و نروژ و روسیه و استونی هم‌مرز است. پایتخت فنلاند هلسینکی و زبان‌های رسمی در آن فنلاندی و سوئدی هستند.

 

این کشور مساحتی بالغ بر ۱۳۰۰۰۰ مایل مربع دارد و جمعیت آن حدود ۴.۴ میلیون نفر است. به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا واحد پول مورد استفاده در فنلاند یورو است.

 

کانادا

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیداکنون به آمریکای شمالی می‌رویم. کاندا با نمره‌ی ۸.۶۹ از ۱۰ هشتمین کشور لیست ماست. این کشور با دارا بودن بزرگترین مرز زمینی با ایالات متحده و مساحتی حدود ۳۵۸۴۰۰۰ مایل مربع، یکی از بزرگ‌ترین کشور‌های دنیاست.

 

کانادا جمعیتی بالغ بر ۳۵ میلیون نفر دارد و پایتخت آن اوتاواست. زبان‌های رسمی آن انگلیسی و فرانسوی هستند وواحد پول این کشور نیز دلار کاناداست.

 

سوئد

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیدبه اروپا برمی‌گردیم. سوئد با نمره‌ی ۸.۶۸ از ۱۰ به طور رسمی با نام پادشاهی سوئد خطاب می‌شود. این کشور در اروپای شمالی واقع شده و هم‌مرز با نروژ و فنلاند است.

 

مساحت آن بالغ بر ۱۷۴۰۰۰ مایل مربع است و جمعیتی حدود ۹.۶ میلیون نفر دارد. این کشور جزئی از اتحادیه اروپاست و پایتخت آن استکهلم و زبان رسمی آن نیز سوئدی است. با اینکه این کشور در اتحادیه اروپا قرار دارد، واحد پول رایج در آن کرون سوئد است.

 

بلژیک

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیدکماکان در اروپا می‌مانیم و به بلژیک، پادشاهی بلژیک که لیست ۱۰ کشور برتر را با نمره‌ی ۸.۶۶ کامل می‌کند، نگاهه می‌اندازیم. خیلی از افراد از این امر آگاه نیستند، اما مقر اتحادیه اروپا در بلژیک است و این کشور از اعضای پایه‌گذار آن به شمار می‌رود.

 

همینطور مقر ناتو نیز در بلژیک قرار دارد و مساحت این کشور حدود ۱۱۸۰۰ مایل مربع و جمعیت آن نیز حدود ۱۱میلیون نفر است.

 

همسایگان آن عبارتند از فرانسه، آلمان، لوکزامبورگ و هلند. پایتخت آن براسل و زبان‌های رسمی آن، هلندی، آلمانی و فرانسوی هستند. واحد پول بلژیک یورو است.

 

نروژ

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیدیک کشور اروپایی دیگر، نروژ (پادشاهی نروژ) رتبه‌ی بعدی را با نمره‌ی ۸.۶۴ اشغال می‌کند. این کشور هم‌مرز سوئد، فنلاند و روسیه است و حدود ۱۴۹۰۰۰ مایل مربع مساحت و جمعیتی بالغ بر ۵.۱ میلیون نفر دارد.

 

پایتخت آن اُسلو و زبان اصلی آن نروژیست. واحد پول رایج در آن نیز کرون نروژی است.

 

ایرلند

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیدیک کشور اروپایی دیگر. ایرلند کشور بعدی با نمره‌ی ۸.۶۳ از ۱۰ است. این کشور در غرب بریتانیا واقع شده و مساحتی بالغ بر ۳۲۵۰۰ مایل مربع دارد و جمعیت آن حدود ۶.۴ میلیون نفر است.

 

پایتخت آن دوبلین است و زبان‌های رایج در آن انگلیسی، ایرلندی و اسکاتلندی هستند. واحد‌های پول رایج در آن یورو و پوند استرلینگ هستند.

 

اسلوونی

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیداین کشور در مرکز اروپا مکان سیزدهم را در لیست ما با رتبه‌ی ۸.۶۳ اشغال می‌کند. این کشور هم‌مرز با اتریش، ایتالیا، کروواسی و مجارستان است.

 

اسلوونی حدود ۷۸۰۰ مایل مربع مساخت و جمعیتی بیش از ۲ میلیون نفر دارد. پایتخت آن لیوبلیانا و زبان رسمی آن اسلاوی است. به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا واحد پول اسلوونی یورو است.

 

جمهوری چک

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیدجمهوری چک که در محاصره‌ی خشکی‌ها قرار دارد و در اروپای مرکزی واقع است، نمره‌ی ۸.۶۰ از ۱۰ را داراست. همسایگان این کشور عبارتند از اتریش، آلمان، لهستان و اسلوواکی.

 

این کشور با مساحتی حدود ۳۰۵۰۰ مایل مربع نزدیک به ۱۰.۵ میلیون نفر جمعیت دارد. پایتخت جمهوری چک پراگ، و زبان رسمی آن چکی است. این کشور جزوی از اتحادیه اروپاست و واحد پول آن یورو است.

 

آلمان

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیدآلمان، جمهوری فدرال آلمان، رتبه‌ی بعدی را با نمره‌ی ۸.۵۷ به خود اختصاص داده است.این کشور در بخش غربی اروپای غربی قرار دارد با مساحتی حدود ۱۳۸۰۰۰ مایل مربع، جمعیتی بالغ بر ۸۰.۶ میلیون نفر دارد.

 

برلین پایتخت آلمان است و زبان رسمی کشور نیز آلمانی است. این کشور یکی از اعضای موئسس اتحادیه اروپاست و از یورو به عنوان واحد پول خود استفاده می‌کند.

 

استرالیا

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیدجهان را دور می‌زنیم. استرالیا کشور بعدی با نمره‌ی ۸.۵۶ از ۱۰ است. استرالیا همسایه‌ای ندارد، اما نزدیک به اندونزی و نیوزیلند است. این کشور با مساحتی حدود ۲۹۶۹۹۰۰ مایل مربع نزدیک به ۲۳ میلیون نفر جمعیت دارد.

 

پایتخت آن کانبراست و در سرتاسر کشور مردم به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. واحد پول رایج در استرالیا، دلار استرالیاست.

 

سنگاپور

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیدبه آسیا برمی‌گردیم. کشور بعدی سنگاپور با نمره‌ی ۸.۵۶ از ۱۰ است. جمهوری سنگاپور جزیره‌ای در جنوب شرقی آسیاست و نزدیک‌ترین کشور‌ها به آن مالزی و اندونزی هستند.

 

مساحت این کشور تنها ۲۷۶ مایل مربع است و حدود ۵.۴ میلیون نفر جمعیت دارد. پایتخت آن نیز سنگاپور است و زبان‌های رسمی آن عبارتند از انگلیسی، مالایی، ماندارین و تامیل. واحد پول آن نیز دلار سنگاپور است.

 

پرتغال

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیددوباره به اروپا برمی‌گردیم. پرتغال با نمره‌ی ۸.۵۳ در رده‌ی بعدی قرار دارد. جمهوری پرتغال در جنوب‌ غربی اروپاست و هم‌مرز با اسپانیا و اقیانوس اطلس است. این کشور حدود ۳۵۶۰۰ مایل مربع مساحت و نزدیک به ۱۰.۵ میلیون نفر جمعیت دارد.

 

پایتخت آن لیسبون است و زبان رسمی آن نیز پرتغالی. به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا واحد پول این کشوریورو است.

 

قطر

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیدبه آسیا برمی‌گردیم. کشور بعدی قطر با نمره‌ی ۸.۵۲ از ۱۰ است. این کشور عربی در غرب آسیا قرار دارد و هم‌مرز با عربستان سعودی و خلیج فارس است.

 

مساحت آن حدود ۴۵۰۰ مایل مربع و جمعیت آن بالغ بر ۲.۱ میلیون نفر است. پایتخت آن دوحه و زبان رسمی آن عربی است. واحد پول آن نیز ریال است.

 

بوتان

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیددر آسیا می‌مانیم. بوتان لیست ۲۰ تایی ما را با نمره‌ی ۸.۵۱ از ۱۰ تکمیل می کند. این سرزمین در جنوب ‌شرقی آسیا قرار دارد و توسط چین و هند محاصره شده است.

 

بوتان با مساحتی بالغ بر ۱۴۸۰۰ مایل مربع تنها حدود ۷۵۰ هزار نفر جنعیت دارد. پایتخت آن تیمفو و زبان رسمی مردمانش “Dzongkha” است. واحد پول رایج در بوتان “ngultrum” بوتانی است.

 

وقتی به لیست کشورهای آرام نگاهی می‌اندازیم، در‌می‌یابیم که اکثر آنان اروپایی هستند. واضح است که اگر یک کشور شرایط مناسبی برای زندگی داشته باشد، روابطش با همسایه‌های خود که سنت‌ها و شیوه‌ی زندگیشان با آن مشابه است، عالیست.

 

به همین دلیل جمعی از کشور‌ها که در یک منطقه قرار دارند، در لیست آورده شده‌اند. شاید مهاجرت به یکی از این مکان‌ها ایده‌ی خوبی باشد. اما مطمئناً آسان نخواهد بود.

 

 

 

 

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسید - پارس ناز

www.parsnaz.ir/با-کشورهای-طرفدار-صلح-دنیا-را-بشناسی.html
با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسیدهمه‌ی ما در اخبار شاهد نزاع‌ها و درگیری‌های موجود در دنیا هستیم اما در این میان، جاهای گوناگون دیگری در.

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسید - فارسی فان

far30-fun.ir/search/?q=با+کشورهای+طرفدار+صلح+در+دنیا+را...
با کشورهاي طرفدار صلح در دنيا را بشناسيد همه‌ی ما در اخبار شاهد نزاع‌ها و درگیری‌های موجود در دنيا هستیم. اما در این میان، جاهای گوناگون دیگری در گوشه و کنار دنيا وجود ...

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسید - سایت تفریحی ...

www.funbid.ir/search/?q=با+کشورهای+طرفدار+صلح+در+دنیا+را...
با کشورهاي طرفدار صلح در دنيا را بشناسيد همه‌ی ما در اخبار شاهد نزاع‌ها و درگیری‌های موجود در دنيا هستیم. اما در این میان، جاهای گوناگون دیگری در گوشه و کنار دنيا وجود ...

با کشورهای طرفدار صلح در دنیا را بشناسید - نیک فان

nikfun.vistablog.ir/post/40442
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایران طرفدار جنگ قیمت نفت نیست/ دنیا خود را آماده قحطی نفت کند ... ۱۴ کارگر نمونه کشور را بشناسید ... آینده مبهم مذاکرات صلح افغانستان/ لزوم ...

جنگ ایران و عراق - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/جنگ_ایران_و_عراق
پیش از آغاز جنگ روابط دو کشور به شدت تیره شده بود که خصومت شخصی صدام حسین و ... در طول جنگ ثابت شد که پیروزی هر یک از دو کشور ایران یا عراق موجب برهم‌خوردن ... ۳.۳ آغاز پیروزی‌های ایران; ۳.۴ آزادسازی خرمشهر; ۳.۵ طرح عربی صلح; ۳.۶ توقف ایران ...... با عراق داشتند، یا از عراق حمایت مالی می‌کردند و یا فقط طرفدار مواضع عراق بودند.

جنگ جهانی اول - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/جنگ_جهانی_اول
در شرق با نابودی امپراطوری عثمانی کشور نوینی به نام «ترکیه» پایه‌گذاری شد و ... جدی نکردند و در فردای جنگ سادو، فرانسو ژوزف درصدد برآمد که با ناپلئون سوم صلح کند. ... موجب مداخلهٔ آلمان شد و چون اتریش از نژاد ژرمن بود آلمان از اتریش طرفداری کرد. ..... ۱۹۱۴؛ روزی که دنیا را تغییر داد: لحظه به لحظه تا جنگ جهانی اول بی‌بی‌سی فارسی ...

برچسب ها - صلح طلب - نی‌ نی‌ بان

niniban.com/fa/tag/1/صلح%20طلب
آیا می دانید صلح آمیز ترین کشورهای جهان کدامند از... سال 2007 هر ... اما با توجه شاخص صلح جهانی 20 کشور صلح آمیز. ... طرفدار صلح همه دنیا از جنگ بیزار است تک تک.

چرا کشورهای اسکاندیناوی با بقیه دنیا فرق دارند؟ - بامیلو

blog.bamilo.com/1393/11/.../چرا-کشورهای-اسکاندیناوی-با-بقیه-دنیا-ف...
۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کشورهای اسکاندیناوی دارای خوشبخت‌ترین مردم دنیا هستند. ... هستند به عنوان آدم‌هایی آرام و صلح طلب و در عین حال متفکر شناخته می‌شوند که نه تنها مثل ...

کشور های آرام دنیا کدامند

https://www.webgardha.com/tag/کشور-های-آرام-دنیا-کدامند-
10 کشور آرام دنیا . . . موسسه اقتصاد و صلح فعالیت خود را بر مبنای توسعه شاخص‌هایی برای تحلیل صلح و سنجش ارزش اقتصادی آن انجام می‌دهد. این موسسه با محاسبه ...

فیش‌های بیانات در دیدار جمعی از مردم آذربایجان - khamenei.ir

farsi.khamenei.ir/newspart-index?id=8876
ما با استکبار مخالفیم، ما با نظام سلطه مخالفیم، ما با تسلط چند کشور بر سرنوشت عالم بشدت مخالفیم و با آن مبارزه میکنیم و نمیگذاریم اینها با سرنوشت دنیا بازی کنند. ..... جمهوری اسلامی طرفدار صلح است، طرفدار برادری است، طرفدار عزت كشورهای این ...

بیانات در دیدار جمعی از مردم آذربایجان - khamenei.ir

farsi.khamenei.ir/speech-content?id=8876
۲۸ بهمن ۱۳۸۸ ه‍.ش. - بسیاری از این شعارهائی هم که امروز در زبان مردم عزیز ما در سراسر کشور جریان دارد، ... یعنی یک بار مصرف نیست، مثل خیلی از این حرکاتی که در دنیا انجام .... اسلامی طرفدار صلح است، طرفدار برادری است، طرفدار عزت کشورهای این منطقه ...

کبنانیوز | ایران و آمریکا… جنگ و صلح

kebnanews.ir/66882/ایران-و-آمریکا-جنگ-و-صلح/
۱۳ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تقسیم ایران به حوزه نفوذ هر دو کشور گزینه‌ای برای توافق روسیه ... را مطرح کند و یا با ترغیب اکثریت شیعه در بحرین، دولتی طرفدار خود را بر سر ...

صلح آمیزترین و غیرصلح آمیزترین کشورهای جهان - فرارو

fararu.com/fa/news/.../صلح-آمیزترین-و-غیرصلح-آمیزترین-کشورهای-ج...
۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مطالعات نشان داده که ایسلند همچنان صلح آمیزترین کشور جهان است. ... کرده؛ این کشور طی سال گذشته میلادی شاهد درگیری جدایی طلبان طرفدار روسیه با ...

تفاوت اصولگرایی و اصلاح طلبی دقیقا در چیست؟ - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/detail/387379/weblog/jafarian
۷ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هـ : گاهی هم ممکن است معنای پنجمی مراد باشد که گویا اصولگرایی طرفدار مبارزه ..... تفاوت بين اصول گرا و اصلاح طلب در كشور ما در واقع ميان عرف رواج زيادي ..... با ظالمان جهان و اصولگرایی چیزی بین انقلاب و دنیا طلبی اصلاح طلب ها اما ...

ایران خبر - جذاب ترین کشورهای تروریست ها کدامند؟

www.irankhabar.ir/fa/doc/news/.../جذاب-ترین-کشورهای-تروریست-کدامن...
۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این روزها یکی از دغدغه های اصلی مردم دنیا مساله تروریست است. ... یک داعشی که طرفداران زیادی در میان دختران دارد ... به گزارش ایران خبر ، تازه ترین آمار موسسه «صلح و اقتصاد بین الملل» نشان می دهد که خاورمیانه همیشه یک سوژه جذاب ...

تحلیل روسها از نتیجه جنگ ایران و عربستان - بورس نیوز

www.boursenews.ir/fa/.../تحلیل-روسها-از-نتیجه-جنگ-ایران-و-عربستان
به اميد روزي که مهدي عج ظهور کند و دنيا با صلح و دوستي ميان ملل آباد شود . ..... ارتباط با ایران دچار سر در گمی بود چون نمیدانست انقلاب اسلامی طرفدار شوروی است یا نه

ایران چندمین ارتش قدرتمند دنیاست؟

www.yjc.ir › سیاسی › دفاعی امنیتی
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... نظامی ایران اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران یک کشور قدرتمند در حوزه نظامی ... سربازان دیپلماسی، پیشگامان صلح‌/ قدرت نظامی ایران در مقابل تهدیدات/ ..... ترس جلوی ابرقدرت های جهان محکم می ایسته و طرفدار مظلومه,,پاینده باد ایران.

ایرنا - سناتور سابق آمریکایی: توافق با ایران از راه صلح و نه زور

www.irna.ir/fa/NewsPrint.aspx?ID=81517355
۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - توصیه من به اوباما اینست که در مذاکرات باید از در صلح وارد شود نه زور و ... وحشتناکی است که طرفدار امپریالیسم آمریکایی و رشد گسترش مجتمع های ...

پرسپولیس پر طرفدارترین تیم ایران شد + تصاویر - مشرق

www.mashreghnews.ir/.../پرسپولیس-پر-طرفدارترین-تیم-ایران-شد-...
در سوال مسابقه نظرسنجی پیامکی برنامه از ببیندگان سوال شده بود که طرفدار چه تیمی ... اکنون در تمام دنیا لیگ ها پیشرفت می کنند، در قطر لیگ 12 تیمی به 14 تیم ...

حمایت جهانی از توافق با ایران - روزنامه دنیای اقتصاد

www.donya-e-eqtesad.com/news/913880/
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روزنامه صبح ایران,روزنامه دنیای اقتصاد, جدیدترین خبرهای روز ایران و جهان. ... به گزارش «ایرنا» از اقصی نقاط جهان، طرفداران صلح و حمایت‌کنندگان از ...

پیام آفتاب - زبان های پرطرفدار دنیا کدامند؟

www.payam-aftab.com/fa/doc/report/.../زبان-های-پرطرفدار-دنیا-کدامند
زبان جهانی به زبانی اطلاق می‌شود که در بخش مهمی از کشورهای جهان صحبت شده و ... عربی نیز یکی از زبان‌های پر طرفدار دنیا خصوصا در بین کشورهای منطقه خاور میانه است. ... 2016 با سقوط سیاسی مواجه می‌شود/ طالبان مایل به شرکت در مذاکرات صلح نیستند.

خبرگزاری تسنیم - شعار «مرگ بر آمریکا» خودِ مردم آمریکا را ...

www.tasnimnews.com/.../شعار-مرگ-بر-آمریکا-خودِ-مردم-آمریکا-را-نجات...
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این گروه‌ها به کشورهای عربی، شیعیان و دولت‌های حامی روسیه حمله می‌کنند. آنها همچنین .... جهان پر از جنایت‌‌ها است پس در این شرایط من نمی‌توانم طرفدار جنگ یا صلح باشم. من آن کسی .... نامه رهبر ایران به جوانان غربی معجزه‌ای در دنیای مدرن است.

اینفانتینو: باعث افتخارم است که به ایران آمده‌ام | طرفداری

www.tarafdari.com/.../اینفانتینو-باعث-افتخارم-است-که-به-ایران-آمده‌ام
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرفداری- به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جیانی اینفانتینو ... فوتبال مطمئناً صلح آمیزترین دیدار ملت‌هاست و شرایطی که فوتبال دارد ...

پشت پرده‌ی درخواست مذاکره‌ی آمریکا از ایران چیست؟ - برهان

www.borhan.ir/NSite/FullStory/?Id=4851
۱ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آمریکا نشان می‌دهد که طرفدار مذاکره و حل‌وفصل اختلافات است، اما ایران این ... به این معنا که آنچه مردم می‌خواهند، یعنی صلح، آزادی، رفاه، شادی، امنیت با ...

مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی

www.bartarinha.ir/
با شکوه‌ ترین گنبدهای جهان؛ نماد یک کشور ... محور آخر شبی پای ثابت تولیدات تلویزیونی آن ور آبی شده و طرفداران فراوانی دارد. ... ساختمان های بسیاری در سراسر دنیا وجود دارد که بعضی به دلیل دکور داخلی و برخی به ... مذاکرات صلح یمن به تعویق افتاد.
شما از این صفحه چندین بار بازدید کرده‌اید. آخرین بازدید: 3/23/16

آخرین فرصت برای صلح با ایران - اشراف

www.eshraf.ir › رسانه‌ها
در این میان، رند پال (سناتور جمهوری خواه از ایالت کنتاکی) فرصتی به صلح داد و گفت: «من طرفدار استفاده از شیوه دیپلماتیک تا زمان ممکن هستم و فکر می کنم ...

تاريخچه پرچم ايران - بیتوته

www.beytoote.com/art/negah-gozashte/history-banner.html
سفيد - صلح و دوستي (بر گرفته از نشانه زرتشتيان) ... سره سياه رنگ داشت و بابک سرخ‌ رنگ، به همين روي بود که طرفداران اين دو را سياه‌جامگان و سرخ‌جامگان مي‌خواندند.

خط‌قرمز ایران در سوریه چیست؟/اظهارات مشاور رهبر‌ی درباره داعش، ...

aftabnews.ir/.../خط‌قرمز-ایران-در-سوریه-چیستاظهارات-مشاور-رهبر‌ی-دربا...
در آن ها آثار بی ثباتی وجود دارد عنوان کرد: ایران تنها کشور با ثبات منطقه است. ... را ما ساختیم و حال با این تفاسیر آیا در سوریه ، آمریکا طرفدار تروریست است یا ایران؟ .... با کمک روسیه و برخی دیگر از کشورها این دو کشور به صلح کامل خواهد رسید.

[PDF]عدالت و صلح - Gawharshad

gawharshad.edu.af/wp-content/uploads/.../دموکراسی،-عدالت-وصلح.pdf
صلح بین المللي مؤثر است؛ آیا وضعیت صلح آمیز در دنیا، یك منطقه، یك کشور می تواند .... در کشور خویش و نیز در سراسر دنیا بخاطر طرفداری از آزادی، دموکراسی، صلح و.

هر آنچه باید درباره جنبش عدم تعهد بدانیم - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
جنبش عدم تعهد برپايه اصول احترام به تماميت ارضي و حاكميت ملي كشورهاي عضو، .... آفريني و رهبري در جهان معاصر، لزوم تقويت هويت جنبش براساس صلح، معنويت و ..... در هر حال در اجلاس نهم از سوي طرفداران دو ايده فوق، بحثهاي زيادي صورت گرفت، اما در ...

واکنش‌ کشورهای عربی به توافق هسته‌ای ایران - سایت خبری ...

www.tabnak.ir/fa/news/.../واکنش‌-کشورهای-عربی-به-توافق-هسته‌ای-ایرا...
۲۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش «تابناک»، در پی پایان مذاکرات هسته‌ای میان ایران و کشورهای گروه 5+1 که به ... که منطقه به امنیت و صلح و همکاری بیشتر در مبارزه با تروریسم به ویژه تروریست های .... ویدیوی شعار علیه ایران توسط طرفداران مقتدی صدر!

کاهش علاقه مردم آمریکا به اسرائیل و افزایش علاقه آن‌ها به ایران | ...

polls.shafaqna.com/archives/989
درصد طرفداران اسرائیل در کشور آمریکا با وجود فشارهای شدید رسانه‌ای و تحرکات ... جنبش‌های صلح طلبانه بایکوت اسرائیل در سرتاسر جهان را از دلایل افزایش علاقه و ...

حمایت جهانی از توافق برای صلح/دلواپسان مقابل مجلس تجمع ...

hiva-news.ir/?p=3894
این دعوت ایرانیان خارج از کشور از مردم سراسر دنیا بود که طرفداران حمایت از توافق هسته‌ای را از برلین و پاریس گرفته تا واشنگتن، کنار هم جمع کرد تا شور و هیجان خود ...

Tolafghan: مزدوران ایران و میدیای ایران محور در افغانستان ضد ...

www.tolafghan.com/posts/32495
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رژیم آخوندی ایران و مزدوران آن رژیم در داخل افغانستان در طول یک دهۀ اخیر هیچ گاهی طرفدار یک صلح بین الافغانی نبوده اند و هنوز هم طرفدار یک صلح بین ...

نظر اشرف غنی درباره همکاری با ایران چیست؟

www.afghanpaper.com/nbody.php?id=69843
۲۰ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نامزد سومین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره موضوع مذاکرات با طالبان گفت: من طرفدار گفتگو هستم. صلح یکی از ضروریات کشور است.

الف - ماجرای صلح امام حسن و این روزهای هسته ای چیست؟

alef.ir/vdcdzz0xfyt0jk6.2a2y.html?280501
۱۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امام حسن علیه السلام صلح را انتخاب کردند و ما نیز باید راه همان امام همام را پیش بگیریم. ... را داریم هم نمی توانیم به جنگ دنیا برویم هم درداخل کشور خواص برسر قدرت ..... یه رفراندم هسته ای بگذارند تا همه بفهمند در این مملکت چند نفر طرفدار ...

BBC فارسی - ايران - پژواک: تحولات مصر در ...

www.bbc.com/persian/iran/.../110204_l13_pezvak_egypt_analysis.shtml
ولی یک نکته برای اسرائیل بسیار بسیار مهم است و آن این است که در همسایگی این کشور رژیمی و حکومتی بر سر کار باشد که این حکومت طرفدار صلح و همکاری باشد، ...

دیدار وزیران خارجه ایران و مالت | آفتاب

https://www.aftabir.com/news/article/view/2016/03/06/1167793
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ضمن دعوت از وی برای سفر به این کشور گفت: با ... نیز به اثبات رسانده است که همواره طرفدار صلح و ثبات در دنیا است.

خاورمیانه در مرکز تهدید جنگ همه‌جانبه و نظامیگری بی‌سابقه! - ...

www.tudehpartyiran.org/2013-11-28-19.../3004-2015-10-20-10-15-57
۲۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در ربع قرن گذشته و از زمان فروپاشی اتحاد شوروی و کشورهای ... دیگری از آن می توان گرفت و وظیفهٔ نیروهای ترقی‌خواه و طرفدار صلح در اینجا چیست؟

Fars News Agency : پشت پرده‌ی درخواست مذاکره‌ی آمریکا از ...

www.farsnews.com/printable.php?nn=13911201001318
۲ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آمریکا نشان می‌دهد که طرفدار مذاکره و حل‌وفصل اختلافات است، اما ایران این ... به این معنا که آنچه مردم می‌خواهند، یعنی صلح، آزادی، رفاه، شادی، امنیت با ...

پایگاه خبری تحلیلی میدان ۷۲ » سابقه تاریخی حکم تحریم ...

72sq.com/news/71120/سابقه-تاریخی-حکم-تحریم-سلاح-اتمی-توسط-م
۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در زمانی که جهانیان از تولید بمب اتم توسط کشورهای غربی بیمناک شده و هر لحظه منتظر ... ش انجمن طرفداران صلح جهانی طی نامه ای به حضرت آیت الله العظمی ... فانی نمایند تحریم نموده است به تمام اقطاب عالم و زمامداران دنیا اعلام خطر نموده و ...

نسخه چاپی - خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)

iqna.ir/fa/print/3470372
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به نظر جنابعالی این دو کشور در تلاش‌های خود برای برقراری و حفظ صلح و ... در جستجوی راه‌های مسالمت‌آمیز به منظور حل مسائل است؛ ما طرفدار گفت‌وگو ...

سخت ترین شغل در ایران چیست؟ - فریدن نا

fereydanna.ir/35110/سخت-ترین-شغل-در-ایران-چیست؟
۲۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دلیل این رئیس دانشگاه برای طرفدار نداشتن این شغل ها نداشتن مهارت ... مرکز آمار ایران در حال حاضر حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزار بیکار در کشور وجود دارد.

بررسی تاریخچه pkk و عقاید رهبران آن و ارتباطش با ایران در ...

eslahe.com › سياسي اجتماعي
۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - او در آن هنگام با ایران یا کشورهای دیگر مانند یونان ارتباط نزدیکی داشت؟ ..... اما این‌گونه مشاهده نمی‌شود، اکنون شما که طرفدار صلح هستید به اوجالان ...

سایت جماران - انقلاب دوم، تسخیر لانه جاسوسی امریکا در ایران:

www.jamaran.ir/.../انقلاب_دوم_تسخیر_لانه_جاسوسی_امریکا_در_ایران_
اشغال سفارت این کشور که در فرهنگ انقلاب اسلامی به نام «اشغال لانه جاسوسی» معروف .... خمینی به سرعت در سراسر کشور طرفداران بسیار زیادی یافته بود، مانعی عمده بر .... تلاش نظامی منافقین برای ورود به ایران در سال 1367 و پس از صلح ایران و عراق، ...

سفارت جمهوری اسلامی ایران - - اهداف توسعه هزاره چیست - وزارت ...

www.mfa.gov.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=452&pageid=27546
براساس اعلامیه هزاره ، هشت هدف توسعه هزاره کشورها را موظف می سازد برای مبارزه با ..... آرمانهای بین المللی مانند صلح ، امنیت ، توسعه پایدار ، حقوق بشر و کاهش فقر به ..... پشتیبانی یا طرفداری از دسترسی عادلانه تر به بازارهای سازمان توسعه و همکاری ...

آیا می دانید کشورهای بزرگ دارنده ذخایر نفت دنیا کدامند؟

vista.ir/article/.../آیا-می-دانید-کشورهای-بزرگ-دارنده-ذخایر-نفت-دنیا-کدام...
آیا می دانید کشورهای بزرگ دارنده ذخایر نفت دنیا کدامند؟ ... سعودی با ۲۶۴.۳ میلیارد بشکه معادل ۲۰.۴۵ درصد کل ذخایر، بزرگترین کشور نفتی جهان محسوب می شود و .... 02:30 -ضرورت تلاش در جهت ترویج فرهنگ صلح و سازش / خبرگزاری میزان · 02:28 ... طرفداری · 02:22 -شادمانی جنون‌آمیز بازیکنان لستر در خانه جیمی واردی+فیلم / خبرگزاری ...

آشنایی با سازمان بین المللی صلح سبز - پورتال ( پرتال ) حقوق

thelawportal.persianblog.ir/page/greenpeace
چرا که این سازمان در اکثر نقاط دنیا فعالیت می‌کند و در تعداد زیادی از کشورهای دنیا ... سازمان صلح سبز از سوی 5 میلیون طرفدار که در 158 کشور، از 191 کشور جهان قرار ...

هدف نخست وزیر ترکیه از سفر به ایران چیست؟ - رادیو فردا

www.radiofarda.com/content/f2-iran-turkish-prime.../27590628.html
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در شرایطی که کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با ایران از در خصومت وارد شده‌اند ولی ... در شرایط کنونی، منطقه خاورمیانه از دوران سختی عبور می‌کند و صلح و ثبات .... و طرفدار جبه لی احمد حوجا معروف است، بر علیه ایران و ایرانیان می تازند.

ناظم دباغ: بهار واقعی خاورمیانه با توافق ایران و غرب حاصل می ...

mehdielyasi.blogsky.com/.../ناظم-دباغ-بهار-واقعی-خاورمیانه-با-توافق-ای...
توافق باید تبدیل شود به توافق ایران با تمام کشورهای منطقه و دنیا. چرا؟ چون وضعیت پیش از ... ما طرفدار صلح و آشتی همه قدرتهای منطقه هستیم. در حال حاضر مهم ترین ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله نسیم | برترین سایت تفریحی و سرگرمی و علمی و خبری و ورزشی http://nasim.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 447
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,002
  • بازدید ماه : 5,935
  • بازدید سال : 37,977
  • بازدید کلی : 200,764
  • کدهای اختصاصی