loading...
مجله نسیم| سرگرمی و تفریحی و عاشقانه مجله نسیم| سرگرمی و تفریحی و عاشقانه و دیدنی و مدل و عکس بازیگران و دیدنی و مدل و عکس بازیگران
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
مجله مثبت اندیشی و موفقیت 1 299 junior
مجله سرگرمی و تفریحی و عاشقانه 1 225 junior
بازار موبایل و تبلت و بازار خودرو 1 247 junior
آیا می دانید هایپر فایل کجاست ؟ نمی دانی ؟! 1 231 junior
کی جرعت داره رضا زاده را بلند کنه !!! 1 208 junior
عکس چهره بدون آرایش طلا گلزار 1 254 punky
عکس جدید سلفی الناز شاکردوست 1 222 punky
در عرض یک ماه ابروهای پر پشت و زیبا داشته باشید 1 204 punky
با تمرینات تناوبی وزن خود را کاهش دهید 1 211 punky
جزئیات ازدواج و ماه عسل سام درخشانی و همسرش 1 202 punky
عکس های از پرستو صالحی در فیلم طیب 1 237 punky
در چه کشورهایی چه کارهایی توهین محسوب میشود 1 246 punky
عکس های جدید متفاوت زنان بازیگر معروف95 1 220 punky
چهره های معروف در اینستاگرام سری 95 1 240 punky
مناظر فوق العاده زیبا از طبیعت..! 1 205 punky
عکسهایی از برکه ای با نیلوفرهای آبی غول آسا..! 1 202 punky
عکس های بسیار دیدنی از زیباترین دریاچه های دنیا.. 1 195 punky
عکس جنیفر لوپز در بعد از ظهر در کنار عشق هایش 1 185 punky
تصاویر دیدنی از شلوار مخمل رنگی + لینک خرید و توضیحات 1 194 punky
مدل جذاب ساق طرح لی +خرید 1 206 punky
مجله نسیم بازدید : 434 جمعه 10 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

در هر ۲۰ ثانیه پای یک نفر در اثر دیابت قطع می شود. هرچند این آمار جهانی است، اما بررسی ها نشان می دهد روند ابتلا به دیابت در ایران شدت گرفته است.

به گزارش گروه وبگردی ؛ همزمان با هفتهایرانیان, هفته سلامت, دیابت

سلامت یک مقام مسئول در وزارت بهداشت آمار تکان دهنده ای از ابتلا به دیابت در ایران اعلام کرد.

علی اکبر سیاری عنوان کرد: در هر ۲۰ ثانیه پای یک نفر در اثر دیابت قطع می شود. هرچند این آمار جهانی است، اما بررسی ها نشان می دهد روند ابتلا به دیابت در ایران شدت گرفته است.

وزیر بهداشت روز گذشته از افزایش چهار برابری دیابت در ایران در ۴۰ سال اخیر خبر داد.

دیابت یا بیماری قند هنگامی به وجود می آید که هورمون انسولین، عامل تنظیم کننده قند خون یا به اندازه کافی در بدن تولید نمی شود یا بافت های بدن به آن به درستی پاسخ نمی دهند.در نتیجه سوخت و ساز قند در بدن مختل می شود و قند خون از حد طبیعی خود بالاتر می رود و در نهایت علائم شاخص دیابت به صورت پرخوری، پرنوشی و پرادراری ظاهر می شود. آمار مبتلایان به دیابت در ایران شکل وحشتناکی به خود گرفته و به همین دلیل شعار هفته سلامت امسال «غلبه بر دیابت» انتخاب شده است.

آمار خطرناک افزایش دیابت ایران

دیابت را بر حسب علت ایجاد بیماری به دو گروه تقسیم می کنند:دیابت نوع یک یا دیابت نوجوانان، که نوعی بیماری خودایمنی است و در نتیجه تخریب نابجای سلول های مولد انسولین به وسیله دستگاه ایمنی بدن رخ می دهد.

علت این بیماری که معمولا افراد را در سنین نوجوانی درگیر می کند، دقیقا مشخص نیست و علاجی هم برای آن وجود ندارد و دسته دوم دیابت نوع دو یا دیابت بزرگسالان معمولا در میانسالی بروز می کند و زمینه ارثی در ایجاد آن دخیل است.

این نوع دیابت به علت مقاومت پیدا کردن سلول های بدن به انسولین رخ می دهد.دیابت نوع دو نیز علاجی ندارد، اما کارهای مختلفی می توان برای اداره درمانی و نیز پیشگیری از آن انجام داد. آمار مبتلایان به دیابت در سال ۲۰۳۰ در جهان ۴/۴ درصد است که این آمار هم اکنون در ایران ۷/۷ درصد است.

سال ۹۳ نیکوسخن، مدیر عامل انجمن دیابت ایران با بیان اینکه بیش از ۱۰ درصد جمعیت بالغ کشور به دیابت مبتلا هستند گفت: متاسفانه نیمی از بیماران دیابتی در دنیا اصلا از بیماری خود اطلاع ندارند. بررسی های صورت گرفته در مورد شیوع دیابت نشانگر آن است که تا ۱۵ سال آینده شمار مبتلایان به دیابت در ایران از چهار به ۹ میلیون نفر افزایش یابد.

شعار هفته سلامت: غلبه بر دیابت

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به شعار امسال هفته سلامت که «غلبه بر دیابت» اعلام شده است، در عین حال از ابتلای ۱۰ میلیون نفر از مردم ایران به بیماری فشار خون و حدود ۳۵ میلیون نفر به چاقی خبر داد.

علی اکبر سیاری، با تاکید براینکه تمامی عوامل ایجاد بیماری دیابت که درحال حاضر ۴۲۲ میلیون نفر از مردم دنیا را درگیر کرده است قابل پیشگیری است، ضمن بیان اینکه ۱۰ میلیون نفر در کشور به بیماری فشار خون مبتلا هستند و نیمی از آنها از بیماری خود بی اطلاعند، در عین حال از سهم فشار خون در ایجاد ۸۳ هزار مورد مرگ ومیر در سال خبر داد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت مصرف زیاد روغن و قند را یکی دیگر از عوامل ابتلا به دیابت عنوان کرد وبا بیان اینکه سلامت ایرانیان از ناحیه بیماری های غیرواگیر در خطر است، گفت: ۷۵ درصد بار بیماری ها و ۶۰ تا ۷۰ درصد مرگ و میرها به دلیل چهار بیماری دیابت، سرطان، بیماری های قلبی عروقی و آسم و بیماری های مزمن تنفسی است.

سیاری با تاکید بر اینکه اضافه وزن، قند خون و چربی خون بالا و همچنین مصرف الکل جزو عوامل خطر قابل پیشگیری هستند، افزود: کسانی که دیابت خود را دیرتشخیص می دهند دچار اختلالات بینایی و کلیوی می شوند و ممکن است پای خود را از دست بدهند. در هر ۲۰ ثانیه یک پا در دنیا به علت ابتلا به دیابت قطع می شود، در حالی که این موضع با خود مراقبتی قابل پیش بینی است. سیاری با بیان اینکه مصرف نمک اضافی باعث فشار خون می شود ، گفت: ۱۰ میلیون نفر در کشور مبتلا به فشار خون هستند که نیمی از آنان از بیماری خود اطلاعی ندارند.

افزایش ۴ برابری دیابت در ۴۰سال

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم با بیان اینکه درچهاردهه گذشته، ابتلا به دیابت در کشورچهاربرابرشده است، ادامه این روند را خطرناک عنوان کرد.

سید حسن هاشمی نیز با اشاره به وجود ۴۰۰ میلیون فرد مبتلا به دیابت دردنیا و افزایش چهاربرابری دیابت طی چهاردهه گذشته، ادامه این روند را خطرناک دانست و تصریح کرد درحال حاضر پنج میلیون دیابتی درکشور وجود دارد که ۹۰ درصد آنان مربوط به دیابت نوع دو هستند.

هاشمی ادامه داد: یکی از بزرگ ترین مصیبت های ما چاقی است که درزنان بیشتردیده می شود وعلت اصلی آن نیز زندگی آپارتمانی، کم تحرکی و غذای نامناسب است. او همچنین ۵۰ درصد علت مرگ ایرانیان را سکته قلبی و مغزی عنوان کرد که درآن سهم سکته قلبی ۳۵ درصد و سکته مغزی ۱۵ است.

ابتلای دائمی به دیابت در نیمی از زنان باردار

یک متخصص غدد در این زمینه گفت: حدود سه تا پنج درصد زنان باردار، به ویژه در پایان دوران بارداری، به دیابت مبتلا می شوند. این نوع دیابت معمولاً بعد از زایمان از بین می رود ولی ممکن است در بارداری های بعدی دوباره ظاهر شود. به گزارش فارس، بهرام شکوری گفت: حدود ۵۰ درصد زنانی که طی دوران بارداری دچار دیابت می شوند، ممکن است به طور دائمی به این بیماری مبتلا شوند. شکوری تصریح کرد: کاهش وزن قبل از باردار شدن در صورتی که فرد مبتلا به اضافه وزن یا چاقی باشد، ترک سیگار، استفاده از یک رژیم غذایی مناسب، ورزش و تحرک کافی از جمله راه های موثر در پیشگیری از دیابت بارداری هستند.

برنامه های کاهش دیابت محقق نشد

یک نماینده مجلس و عضو کمیسیون بهداشت در مورد ابتلای ایرانیان به دیابت می گوید: سال گذشته برخی برنامه ریزی ها برای کاهش ابتلا به دیابت انجام شد که اینها متاسفانه به درستی و کامل محقق نشد.

سیامک مره صدق می افزاید: مصرف روزانه شکر، کاهش میزان شکر به کار رفته در نوشابه و غذاهای دیگر، ترویج ورزش و فعالیت بدنی، حرکت به سمت زندگی سالم و همچنین افزایش تحرک به ویژه در دوران کودکی و نوجوانی فعالیت هایی است که می تواند از شیوع دیابت پیشگیری کند.

این نماینده مجلس در مورد دلایل شیوع و افزایش دیابت در ایران با بیان اینکه رشد دیابت در ایران به دلیل کم شدن فعالیت و تحرک زیاد شده می گوید:کودکان و نوجوانان تحرک کمی دارند و مساله بحران اضافه وزن در بخش زیادی از مردم به چشم می خورد در حالی که در این میانه بحران دخانیات و مصرف سیگار و تنباکو هم مزید بر علت شده است.

مره صدق به افراد توصیه کرد: برای پیشگیری از دیابت اگر در پنج روز هفته، نیم ساعت ورزشی سبک مثل پیاده روی انجام دهید از ۲۰ درصد موارد ابتلا به دیابت جلوگیری می شود و سن مرگ و میر ۱۱درصد کاهش پیدا می کند. او همچنین افزود: استفاده از پنج گروه اصلی غذایی نان، غلات، شیر و لبنیات، گوشت، تخم مرغ، حبوبات و مغزها، میوه ها، سبزی ها و رعایت تعادل و تناسب در رژیم غذایی نیز در پیشگیری از دیابت بارداری بسیار موثر است.

منبع:آرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران
-----------------------------------------------------

مرگ ۷۰ درصد ایرانی‌ها به علت ۴ بیماری - صفحه نخست

www.armandaily.ir/fa/Main/.../مرگ-70-درصد-ایرانی‌ها-به-علت-4-بیماری
مرگ ۷۰ درصد ایرانی‌ها به علت ۴ بیماری ... به عنوان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه تهران سخن می گفت عنوان کرد: در هر ۲۰ ثانیه پای یک نفر در اثر دیابت قطع می شود.

مرگ ۷۰ درصد ایرانی‌ها به علت ۴ بیماری - خوزستان 24

www.khuzestan24.ir/profile.php?...مرگ_۷۰_درصد_ایرانی‌ها...۴_بیماری
۵ روز پیش - مرگ ۷۰ درصد ایرانی‌ها به علت ۴ بیماری. 1روز پیش. در هر ۲۰ ثانیه پای یک نفر در اثر دیابت قطع می شود. هرچند این آمار جهانی است، اما بررسی ها نشان می ...
زمان دریافت خبر : شنبه 04 اردیبهشت 1395 ساعت 23:18. مرگ ۷۰ درصد ایرانی ها به علت ۴ بیماری. در هر ۲۰ ثانیه پای یک نفر در اثر دیابت قطع می شود. هرچند این آمار ...


مرگ ۷۰ درصد ایرانی‌ها به علت ۴ بیماری

www.siterooz.com/description.php?...مرگ%20۷۰%20درصد%20ایرانی‌ها%...
مرگ ۷۰ درصد ایرانی‌ها به علت ۴ بیماری در هر ۲۰ ثانیه پای یک نفر در اثر دیابت قطع می شود. هرچند این آمار جهانی است، اما بررسی ها نشان می دهد روند ابتلا به دیابت در ...

مرگ ۷۰ درصد ایرانی ها به علت ۴ بیماری - آکا

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news201642311422439728.html
۶ روز پیش - شبکه اطلاع رسانی راه دانا-مرگ ۷۰ درصد ایرانی ها به علت ۴ بیماری : در هر ۲۰ ثانیه پای یک نفر در اثر دیابت قطع می شود. هرچند این آمار جهانی است، اما ...

دمادم | مرگ ۷۰ درصد ایرانی‌ها به علت ۴ بیماری

damadam.ir/تابناک.../مرگ-۷۰-درصد-ایرانی‌ها-به...۴-بیماری/.../2249846
۶ روز پیش - در هر ۲۰ ثانیه پای یک نفر در اثر دیابت قطع می شود. هرچند این آمار جهانی است، اما بررسی ها نشان می دهد روند ابتلا به دیابت در ایران شدت گرفته است.

ایرانی ها به خاطر چه بیماری هایی می میرند؟ - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/sara/.../ایرانی-ها-به-خاطر-چه-بیماری-هایی-می-میرند؟
۴ روز پیش - علت بعدی، مرگ در اثر مصدومیت ها و تصادفات است که سهمی ۱۴ درصدی دارد. ... دیابت باعث دو درصد مرگ و میر ایرانی هاست و ۴ درصد از بیماری های منجر به مرگ ... زن در گروه سنی «بیشتر از ۷۰ سال» به دلیل ابتلا به دیابت از دنیا رفته اند.
همزمان با هفته سلامت یک مقام مسئول در وزارت بهداشت آمار تکان دهنده ای از ابتلا به دیابت د.
۶ روز پیش - در هر 20 ثانیه پای یک نفر در اثر دیابت قطع می‌شود. ... به گزارش فرهنگ نیوز؛ همزمان با هفته مرگ ۷۰ درصد ایرانی‌ها به علت ۴ بیماری سلامت یک مقام ...
مرگ ۷۰ درصد ایرانی ها به علت ۴ بیماری. ۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ... علی اکبر سیاری عنوان کرد: در هر ۲۰ ثانیه پای یک نفر در اثر دیابت قطع می شود. هرچند این آمار جهانی است، اما ...

مرگ ۷۰ درصد ایرانی ها به علت ۴ بیماری - سایت تفریحی و ...

funbid.ir/search/?q=مرگ+۷۰+درصد+ایرانی+ها+به+علت+۴+بیماری
مرگ ۷۰ درصد ایرانی ها به علت ۴ بیماری. شيوع بيماري تب ... را نشان می دهد.به گفته محفقان، در هر حال بر اساس یافته های این مطالعه میزان اثر سایر عوامل روانی خطیر مانند ...

مرگ ۷۰ درصد ایرانی‌ها به علت ۴ بیماری | فرا پرس

farapress.ir/fa/news/1099898/مرگ-۷۰-درصد-ایرانی‌ها-به-علت-۴-بیماری/
۶ روز پیش - در هر ۲۰ ثانیه پای یک نفر در اثر دیابت قطع می شود. هرچند این آمار جهانی است، اما بررسی ها نشان می دهد روند ابتلا به دیابت در ایران شدت گرفته است.

مرگ ۷۰ درصد ایرانی‌ها به علت ۴ بیماری - kodoom.com - Kodoom

news.kodoom.com/health-science/مرگ-۷۰-درصد-ایرانی-ها...۴/.../5689265...
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در هر ۲۰ ثانیه پای یک نفر در اثر دیابت قطع می شود. هرچند این آمار جهانی است، اما بررسی ها نشان می دهد روند ابتلا به دیابت در ایران شدت گرفته است.

ایرانی ها به خاطر چه بیماری هایی می میرند؟ / مازندمجلس - پایگاه ...

mazandmajles.ir/post/.../ایرانی-ها-به-خاطر-چه-بیماری-هایی-می-میرند؟.html
۴ روز پیش - علت بعدی، مرگ در اثر مصدومیت ها و تصادفات است که سهمی ۱۴ درصدی دارد. ... دیابت باعث دو درصد مرگ و میر ایرانی هاست و ۴ درصد از بیماری های منجر به مرگ ... زن در گروه سنی «بیشتر از ۷۰ سال» به دلیل ابتلا به دیابت از دنیا رفته اند.

فشار خون بالا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/فشار_خون_بالا
۵ تا ۱۰ درصد دیگر از نوع پرفشاری ثانویه هستند که شرایط تاثیر گذار بر کلیه‌ها، ... نشان می دهد که فشار خون مهمترین عامل مرگ در اثر این بیماری ها در تمام این کشورها است. در تمام این کشورها، بیماری های قلبی-متابولیک عامل ،43 درصد از مرگ های زودرس ... در ایران نیز فشار خون بالا (بالای 115) مهمترین عامل خطرساز و باعث مرگ دو هزار و 35 ...
۲۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در سال ۲۰۱۲ حدود ۷٫۴ میلیون نفر بواسطه بیماریهای ایسکمیک قلبی و ۶٫۷ ... در کشورهای با درآمد بالا، حدود ۷۰ درصد مرگ ها در سنین ۷۰ و بالاتر اتفاق می افتد. ... نفر را از پا درآورد یعنی از هر ۱۰ مرگ سه نفر بر اثر بیماری های قلبی درگذشتند. ... است و بعد از آن چاقی در رده دوم عوامل خطر (Risk factor) مرگ و میر ایرانیان است.

مرگ ۷۰ درصد ایرانی ها به علت ۴ بیماری

shahrekhabari.com/2016/04/.../مرگ-70-درصد-ایرانی-ها-به-علت-4-بیمار...
مرگ ۷۰ درصد ایرانی ها به علت ۴ بیماری. ۱۳۹۵-۰۲-۰۴ ... علی اکبر سیاری عنوان کرد: در هر 20 ثانیه پای یک نفر در اثر دیابت قطع می شود. هرچند این آمار جهانی است، اما ...
معمولا حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد پذیرش شده ها در بهشت زهرا (س) دفن می شوند و الباقی برای دفن به شهرستانها یا ... مرگ و میر بر اثر تصادفات روزانه ۵ نفر پزشکی قانونی ... و دخیل در مرگ و نجات پایتخت نشینان باید اقدامی جهادی داشته باشند تا موجب کاهش مرگ میر ایرانیان شود. ... 35 درصد مرگ و میر کشور مربوط به بیماران قلبی عروقی است.

۱۰ میلیون ایرانی فشارخون دارند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ...

www.mehrnews.com/news/3602003/۱۰-میلیون-ایرانی-فشارخون-دارند
۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ۱۰ میلیون ایرانی فشارخون دارند ... دوشنبه در نشست خبری هفته سلامت، اظهارداشت: ۷۰ درصد مرگ و میرها در کشور ناشی از ۴ بیماری غیرواگیر است. ... جوانی مربوط به حوادث ترافیکی است که برای کاهش ۲۰ درصدی این مرگ ها برنامه داریم. ... افراد از عارضه خود خبر ندارند، در حالی که سالانه ۸۳ هزار نفر بر اثر فشارخون می میرند.

آشنایی با علل اصلی مرگ و میر در جهان - سیناپرس-خبرگزاری ...

sinapress.ir/news/27542/آشنایی-با-علل-اصلی-مرگ-و-میر-در-جهان
۲۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در سال ۲۰۱۲ حدود ۷٫۴ میلیون نفر بواسطه بیماریهای ایسکمیک قلبی و ... در کشورهای با درآمد بالا، حدود ۷۰ درصد مرگ ها در سنین ۷۰ و بالاتر اتفاق می افتد. ... هفت میلیون نفر نیز بر اثر بیماری های قلبی و ۶٫۲ میلیون نفر نیز بر اثر سکته مغزی ... و بعد از آن چاقی در رده دوم عوامل خطر (Risk factor) مرگ و میر ایرانیان است.

نیک صالحی - خبر 90

khabar90.ir/source/31/نیک-صالحی
۱ روز پیش - مرگ ۷۰ درصد ایرانی‌ها به علت ۴ بیماری ... در هر ۲۰ ثانیه پای یک نفر در اثر دیابت قطع می شود. ... داروهای سوزش سر معده باعث بیماری کلیوی می‌شوند؟
۷ روز پیش - به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، علی اکبر سیاری امروز همزمان با سومین روز از هفته سلامت در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با بیان ...
۶ روز پیش - در هر ۲۰ ثانیه پای یک نفر در اثر دیابت قطع می شود. هرچند این آمار جهانی است، اما بررسی ها نشان می دهد روند ابتلا به دیابت در ایران شدت گرفته است.

وبلاگ شخصی دکتر رضا پوردست گردان - شایعترین عوامل ...

rpourdastgardan.blogfa.com/post/.../شایعترین-عوامل-مرگ-و-میر-در-مردا...
شايع‌ترين علت مرگ و مير در ايران و جهان بيماري‌هاي قلبي است. در سال ۲۰۰۲، ۴/۲۸ درصد از علل مرگ و مير مردان آمريکايي بر اثر اين عارضه بوده است. از آن‌جا كه اين عارضه در ...

همه چیز درباره همبانک صادرات و سامانه 719 (+راهنمای استفاده)

asrebank.ir/.../همه-چیز-درباره-همبانک-صادرات-و-سامانه-719-(-راهنمای-است...
۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ​کارمزدها و هزینه ها ​. هیچگونه هزینه و ... دسترسی به خدمات بانکی همراه با استفاده از اثر انگشت · مرگ ۷۰ درصد ایرانی‌ها به علت ۴ بیماری. آخرین مطالب ...
۳۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... مرگ ها در فاصله سنی ۳۰ تا ۷۰ سالگی است، افزود: اکثر این مرگ ها قابل پیشگیری است و با رفتارها و سبک زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد. ۴ بیماری عامل مرگ ایرانی ها ... و ۹۰ درصد علت سرطان ریه سیگار است به طوری که خطر سکته قلبی را ۴ ... بیماری گفته می شود که عروق و رگ های بدن فرد بر اثر عوامل مختلف دچار ...
مجله اینترنتی جدیدترین قدیمیترین مجله اینترنتی ایرانی اماده دریافت ... سلامت، اظهارداشت: ۷۰ درصد مرگ و میرها در کشور ناشی از ۴ بیماری غیرواگیر است. ... مربوط به حوادث ترافیکی است که برای کاهش ۲۰ درصدی این مرگ ها برنامه داریم. ... ۵۰ درصد این افراد از عارضه خود خبر ندارند، در حالی که سالانه ۸۳ هزار نفر بر اثر فشارخون می میرند.

۱۰ میلیون ایرانی فشارخون دارند | عصر اهواز

asrahwaz.ir/fa/news/303037/۱۰-میلیون-ایرانی-فشارخون-دارند
۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... خبری هفته سلامت، اظهارداشت: ۷۰ درصد مرگ و میرها در کشور ناشی از ۴ بیماری ... مربوط به حوادث ترافیکی است که برای کاهش ۲۰ درصدی این مرگ ها برنامه داریم. ... خود خبر ندارند، در حالی که سالانه ۸۳ هزار نفر بر اثر فشارخون می میرند.

۴۰ درصد مرگ ها زودرس هستند؛ سهم بیماری های قلبی

payeshonline.com/.../۴۰-درصد-مرگ-ها-زودرس-هستند؛-سهم-بیماری-های-قل...
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متاسفانه ۴۰ درصد این مرگ‌ها زودرس هستند یعنی در سن زودتر از ۷۰ سالگی ... دخانیات ایران تصریح کرد: تاکنون ۴ دسته بیماری را علت اصلی مرگ و میر ...

«نه» به قند‌‌ و نمك و چربي

www.fardanews.com/fa/news/482696/نه-به-قند‌‌-و-نمك-و-چربي
۲۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آمار‌ها نشان می‌د‌هد‌ که تغذیه غلط، عامل ابتلاي بیش از ۷۳ د‌رصد‌ ایرانی‌ها به ... قانون: از میان ۴ عامل خطرساز تغذیه نامناسب، کم تحرکی، مصرف سیگار و ... سالانه ۸۳ هزار نفر افراد‌ ۳۰ تا ۷۰ ساله بر اثر ابتلا به بیماری‌های تغذیه ای جان خود‌ را از د‌ست می‌د‌هند‌. ... به بیماری‌هایی همچون بیماری‌های قلبی- عروقی، سرطان‌ها و د‌یابت و نیز مرگ ...
۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایران تنها یک کشور نیست، تمدنی بزرگ است/ ایرانی ها مردمانی پخته و باهوش هستند .... اثر هوا کشی در بادگیر ها در اثر اختلاف فشار ناشی از باد و حرکت هواایجاد می شود. مشکل ورود گرد و غبار به .... مرگ ۷۰ درصد ایرانی‌ها به علت ۴ بیماری.
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این مسئول یادآور شد: ۱۶ درصد تصادفات در آذربایجان‌شرقی و ۱۷ درصد تصادفات ... برای مجلس پنجاه، پنجاه است · مرگ ۷۰ درصد ایرانی‌ها به علت ۴ بیماری ...

علت مرگ های ناگهانی در جوانان ورزشکار چیست؟ - سرزه

www.serze.com › ... › علت مرگ های ناگهانی در جوانان ورزشکار چیست؟
۶ روز پیش - اخیرا با فواصل زمانی کمی از هم، خبر مرگ های شانسکی { ناگهانی } جوانان ورزشکار را ... دوم: گزارش‌های بین‌المللی درباره { راجع به } ازدیاد مرگ‌های مشکوک در سال‌های اخیر در اثر شوک آنافیلا‌کسی · ... مرگ ۷۰ درصد ایرانی‌ها به علت ۴ بیماری.

136 هزار سکته قلبی و مغزی در سال/ 4 بیماری عامل مرگ ...

jahannews.com/.../136-هزار-سکته-قلبی-مغزی-سال-4-بیماری-عامل-مرگ-ا...
۱۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... مطلب که عمده مرگ ها در فاصله سنی ۳۰ تا ۷۰ سالگی است، خاطرنشان کرد: اکثر این مرگ ها قابل ... ۴ بیماری عامل مرگ ایرانی ها ... مصرف می کنند و ۹۰ درصد علت سرطان ریه سیگار است به طوری که خطر سکته قلبی را ۴ برابر می کند. ... اسکلروزیس" به نوعي بيماري گفته مي شود كه عروق و رگهاي بدن فرد بر اثر عوامل مختلف ...

از سرطان سینه چه می دانید؟ - سلامت نا

salamatna.ir › ... › خانواده › دانستنی ها › زنان › مراقبت › یادداشت و مقاله
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پس از سرطان ریه، این بیماری به عنوان دوّمین عامل مرگ در اثر سرطان ها در ... سرطان پستان سالیانه موجب مرگ ۵۱۹ هزار نفر در جهان می شود که بیش از ۷۰ درصد موارد در ... در بین زنان ایرانی نیز سرطان پستان با ۴/۲۱ درصد شایع ترین سرطان و ...

فوت ۵ ایرانی در حادثه مکه و بی‌خبری از ۷ زائر / اسامی زائران ...

www.madarclub.com/.../فوت-۵-ایرانی-در-حادثه-مکه-و-بی-خبری-از-۷-زا...
همشهری آنلاین: رئیس سازمان حج و زیارت از فوت ۵ زائر ایرانی و بی‌خبری از وضعیت ۷ زائر خبر داد و توضیح دادکه ۴ زائر ... مرگ ۷۰ درصد ایرانی ها به علت ۴ بیماری.
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - راه‌های درمان آنفولانزای سگی: ورم معده و روده - ویروس ها، باکتری ها، انگل - علائم و . ... جزئیات مرگ 22 نفر بر اثر آنفولانزا در ایران · بیماری آنفولانزا . .... H۵N۱ باعث مرگ و میر ۷۰ درصدی در انسان می شود ولی هیچکدام از گونه های انسانی . ... کرمان، و ۴ نفر در دیگر شهرهای این استان بر اثر ابتلا به آنفولانزای خوکی جان .

خبرگزاری تسنیم - فوت ۱۱۲ ایرانی بر اثر آنفلوانزا؛ در ...

www.tasnimnews.com/.../فوت-112-ایرانی-بر-اثر-آنفلوانزا-در-آمریکا-...
۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فوت ۱۱۲ ایرانی بر اثر آنفلوانزا؛ در آمریکا ۷۰۰ نفر + توصیه‌ها ... در آمریکا نیز تاکنون ۷۰ نفر به دلیل آنفلوانزا فوت کردند. ... رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: در همه دنیا این بیماری با درصدی از بستری شدن ... کشور موج اول کاهش یافته و برخی استان ها هنوز درگیر موج اول هستند ولی خوشبختانه ...
۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... نفر می میرند. … براساس تحقیقات به عمل آمده، سن، ۷۰ درصد علت سرطان ها است. ... به گفته رئیس مرکز تحقیقات سرطان، این بیماری دومین عامل مرگ و میر در ایران به شمار می‌آید. .... سرطان دهانه رحم؛ یکی از چهار سرطان شایع زنان ایرانی – شفا آنلاین .... مرگ سالانه بیش از ۳۰ هزار نفر ایرانی بر اثر ابتلا به سرطان معده.

آيت الله موحدي كرماني در خطبه هاي نماز جمعه تهران: اقتصاد ...

www.magiran.com/npview.asp?ID=3345992
۶ روز پیش - وي خطاب به سعودي ها گفت: هرچه مي خواهيد براي آمريکا خوش رقصي کنيد و هرچه ... را به زانو در بياورد اما با اقتصاد مقاومتي مي توان حربه تحريم را بي اثر کرد. ... و گفت: ۷۰ درصد مرگ به علت ديابت، سرطان، بيماري هاي قلبي و عروقي، آسم و ... سياري ادامه داد: متاسفانه مصرف دخانيات عاملي براي بيماري ها است و ايراني ها در حدود ...
مرگ ۷۰ درصد ایرانی‌ها به علت ۴ بیماری .. همزمان با هفته سلامت یک مقام مسئول در وزارت بهداشت آمار تکان دهنده ای از ابتلا به دیابت در ایران اعلام کرد. علی اکبر سیاری که ...

مرگ ۷۰ درصد ایرانی‌ها به علت ۴ بیماری - اخبار روز

tasna.ir/1395/02/04/مرگ-۷۰-درصد-ایرانی‌ها-به-علت-۴-بیماری.html
بیماری پربازدیدها ۴ پربحث‌ها علت به ایرانی‌ها درصد ۷۰ مرگ. ... علی اکبر سیاری عنوان کرد: در هر ۲۰ ثانیه پای یک نفر در اثر دیابت قطع می شود. هرچند این آمار جهانی ...
۵ روز پیش - علت بعدی، مرگ در اثر مصدومیت ها و تصادفات است که سهمی ۱۴ درصدی دارد. ... دیابت باعث دو درصد مرگ و میر ایرانی هاست و ۴ درصد از بیماری های منجر به مرگ ... زن در گروه سنی «بیشتر از ۷۰ سال» به دلیل ابتلا به دیابت از دنیا رفته اند.

مشاهده متن

www.maaref.ir/npview.asp?ID=3345992
۶ روز پیش - وي خطاب به سعودي ها گفت: هرچه مي خواهيد براي آمريکا خوش رقصي کنيد و هرچه ... را به زانو در بياورد اما با اقتصاد مقاومتي مي توان حربه تحريم را بي اثر کرد. ... و گفت: ۷۰ درصد مرگ به علت ديابت، سرطان، بيماري هاي قلبي و عروقي، آسم و ... سياري ادامه داد: متاسفانه مصرف دخانيات عاملي براي بيماري ها است و ايراني ها در حدود ...

شیوع سرطان در ایران و جهان - BBC Persian - BBC.com

www.bbc.com/persian/science/2016/02/160204_me_world_cancer_day
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بیشترصفحه ها ... از اصلی‌ترین دلایل مرگ در دنیا است، اما سرطان در واقع یک بیماری نیست، دویست ... سازمان بهداشت جهانی می‌گوید در بیست سال آینده موارد سرطان ۷۰ درصد ... مرگ بر اثر سرطان در کشورهای در حال توسعه دردناک‌تر از کشورهای در حال ... چهار سرطان ریه، پستان، روده و پروستات تقریبا نیمی (۴۲ درصد) از موارد ...
۴ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ایرانی‌ها رکورددار سرطان معده در جهان ... ۱۰ میلیون دیابتی یا در معرض ابتلا به دیابت داریم که ۷۰ درصد مبتلایان به دیابت، از بیماری خود خبر ندارند. ... مرگ سالانه ۴ هزار نفر بر اثر آلودگی هوا در تهران را هم نه تکذیب می‌کنیم و نه تأیید.
زندگی كم تحرك., iscanews.ir ۴ بیماری علت ۷۶ درصد مرگ ها در کشور هستند - ایسکانیوز ۴ ... عامل ۷۰ درصد بیماری ها - سلامتي 48-بی تحرکی ، عامل ۷۰ درصد بیماری ها - سلامتي 3 آگوست 2013 . ... ضمن آن که برخی از سرطان ها در اثر کم تحرکی ایجاد می شوند.
۵ روز پیش - آمار یادشده نشان می دهد در ایران ۵ میلیون نفر به دیابت مبتلا و میلیونها نفر نیز ... بخشی از پیشگیری از بیماری ها به ویژه دیابت به همت مردم برای مراجعه به مراکز .... حاضر ۴۲ درصد مرگ و میرهای این استان در اثر شیوع بیماریهای قلبی و عروقی است. ... بوشهر گفت: بیماریهای مزمن و غیرواگیر مسئول بیش از ۷۰ درصد مرگ و ...
ت‍ه‍ران‌. ای‍ران‌. م‍رگ‌ و م‍ی‍ر. ای‍م‍ن‍ی‌ ش‍ن‍اس‍ی‌. ل‍ن‍ف‍وم‌ غ‍ی‍ر ه‍اج‍ک‍ی‍ن‌ ... ن‍وع‌ درگ‍ی‍ری‌ ای‍م‍ون‍ول‍وژی‍ک‌ ۴/۷۰ درص‍د از ب‍ی‍م‍اران‌ Bcell ب‍ود و ۴/۱۹ درص‍د از ب‍ی‍م‍اران‌ ح‍داق‍ل‌ ی‍ک‍ب‍ار ... یادداشتهای مربوط به کتابنامه ، واژه نامه و نمایه های داخل اثر: ک‍ت‍اب‍ن‍ام‍ه‌: ۵۴ - ۵۳ ورق‌. ساير رده بندي ها: ...
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مجله نسیم | برترین سایت تفریحی و سرگرمی و علمی و خبری و ورزشی http://nasim.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 193
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 447
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,001
  • بازدید ماه : 5,934
  • بازدید سال : 37,976
  • بازدید کلی : 200,763
  • کدهای اختصاصی